Ovo dosad nije viđeno u Srbiji! Drugoligaš oborio sve rekorde gledanosti, snimak gola pogledalo 5,7 miliona

D. U.
D. U.    ≫   
Čitanje: oko 3 min.
  • 3

Društvene mreže su obojene u ljubičasto! Pogodak fudbalera RFK Grafičar Babakar Mbupa u prijateljskoj utakmici protiv OFK Beograda u protekla dva dana pogledalo je preko 5.700.000 ljudi širom sveta, što je najveći broj pregleda jednog videa na Instagramu u istoriji srpskog klupskog fudbala! Ujedno, reč je i jednom od najpopularnijih video postova ikada u Srbiji u svim oblastima.

Brojke još kažu da je video lajkovalo 108.000 ljudi sa svih strana sveta, preko 3.500 njih je podelilo post, preko 100.000 interakcija na video je ostvarena, a ukupan broj sati pregleda prelazi cifru od 8.500 sati, što je srazmerno godinu dana gledanja.

A brojke i dalje rastu...

Sve to je ostvareno na profilu kluba koji je do petka imao 15.000 pratilaca, pa je i uspeh proporcionalno veći, a 5.7 miliona nije konačna cifra, jer se broj pregleda uvećava iz sata u sat.

- Napravili smo izuzetan rezultat na koji smo ponosni svi u Grafičaru. Nije lako biti prvi u Srbiji na društvenim mrežama, pogotovo bez boost kampanje ili korišćenja softvera koji podižu brojke. Ali, uspeli smo u tome. To je dokaz da fudbal kao sport ima ogromnu moć i vrednost, što govori o popularnosti, ali i odgovornosti. Zato se trudimo da koristimo naše mreže i platforme kako bismo pozitivno uticali na decu i mlade. Misija i vizija Grafičara je da stvaramo dobre fudbalere, ali još važnije, da od njih stvaramo dobre ljude. Zato smo ostvarili saradnju sa muzejima, kulturnim ustanovama, upisujemo sve naše članove u biblioteku, vodimo igrače u Beogradsku filharmoniju, u pozorišta, pomažemo zajednici, stvaramo vrednosti koje ostaju. Jer, to je naša obaveza i naše nasleđe, kako prema klubu koji postoji više od 100 godina, tako i prema fudbalu - rekao je Slobodan Govedarica, predsednik RFK Grafičar.

Jovan Kirovski i Slobodan Govedarica Foto: Printscreen/Instagram/rfkgraficar

Jedan od razloga ovako dobrog rezultata je i činjenica da u Grafičaru postoji tim koji se detaljno bavi analizom podataka u svim segmentima poslovanja i odluke se često donose na osnovu metrike i statistika. Ujedno, Grafičar dobija značajnu podršku od FK Crvena zvezda u vidu logističke pomoći i znanja, koje koristi u svom radu.

- Važan deo naše publike dolazi iz Afrike, konkretno iz Senegala i Nigerije, jer iz tih država imamo ili smo imali fudbalere u našem timu. Negujemo odnos sa tom publikom, pa tako naš decu iz kluba vodimo u Muzej Afričke umetnosti, kada je nacionalni dan Senegala ili Nigerije. Pokazujemo im odakle dolaze naši igrači, učimo o njihovoj kulturi, jeziku, tradiciji. Pričamo te priče na našim mrežama. Dalje, redovno komuniciramo sa pratiocima iz tih zemalja koji nam se često obraćaju, ne ostavljamo nikoga bez odgovora. Drugi deo uspeha je vezan za činjenicu da naša publika voli golove. Najbolje rezultate na mrežama imamo upravo kada objavljujemo golove, a na našu sreću videograf Grafičara, Dejan, ima oštro oko i od 51 gola koliko smo postigli u prvenstvu Deki je snimio 50. Taj jedan propušteni ga i dalje "proganja" - ističe Mandrapa.

RFK Grafičar, koji je razvojni tim FK Crvena zvezda, priprema se na Zlatiboru za početak nove sezone u Prvoj ligi Srbije, a prvu utakmicu u prvenstvu igraju trećeg avgusta protiv užičke Slobode.

(Telegraf.rs)

Video: Petrušev motivisan pred Barselonu: "Znamo šta se desilo u prvom meču, idemo da uzmemo tu pobedu..."

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Gg

    15. jul 2024 | 16:16

    Fk Sloga Maradik video 17,8 miliona pregleda

  • misa

    15. jul 2024 | 17:01

    Hahaha zvezdin klub kolko ih ima još a gledalaca nigde zato i možda ima preglede jer niko ne veruje da se kod nas igraju utakmice bez ili sa par gledalaca

  • Van Helsing

    15. jul 2024 | 17:48

    Ja neki dan vezivao pertle na kopackama pored terena i preko 20 miliona pregleda za tri dana.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA