Da li je ovo najkontroverznija reklama u Srbiji? Oglasio se naručilac i sve priznao
Nema ljubitelja sporta koji nije video ovu reklamu u poslednjih mesec dana, a reakcije su bile različite, ali uglavnom negativne
Ljubitelji sporta u Srbiji koji gledaju utakmice putem TV-a, dožive pravo "bombardovanje" reklamama kladionica tokom samog meča koji gledaju, a posebno tokom poluvremena ili u pauzama.
Mnoge to iritira, a dok se izređaju sve kladionice koje imaju svoje reklame, mnogi i zabprave na meč.
Reklama koja nije mogla da prođe nezapaženo poslednjih mesec dana je ona koju je uradila kladionica Soccerbet. U pitanju je reklama u kojoj su u glavnim ulogama glumac Vuk Kostić i voditelj Ognjen Amidžić, koji se takmiče "ko ima duži?", gde se jasno aludiralo kroz reklamu i na polni organ, jer postoji scena iz toaleta gde Amidžić i Kostić vrše nuždu jedan do drugog, gde jedan drugog pogleda "dole" i ostane u čudu.
Reklama je bez sumnje jedna od najkontroverznijih koje su viđene u Srbiji i izazvala je različite reakcije. Mnogima je degutantna, bilo je i nekih kojima je simpatična, ali svakako nije nikoga ostavila ravnodušnim.
Kao što je ovo reklama kakvu dosad nismo videli, tako je i prati i još nešto što se retko viđa, a to je samo oglašavanje kladionice Soccerbet, koja je odlučila da reaguje posle osluškivanja javnosti, pa je tako
izdala saopštenje u kojem je istaknuto da se zalaže za regulaciju reklamiranja kladionica, i da se reklamiranje igara na sreću ograniči, što je zaista neverovatna stvar da jedna kladionica to traži.
Takođe, iz najkontroverznije reklame su izbačeni delovi koji su mnogim gledaocima bili sporni, a sada je na naslovnoj strani Soccerbeta jasno izmenjen slogan i više nema nikakvog aludiranja - "ko ima najduži tiket".
Ako se na kraju usvoji predlog Soccerbeta, da se reklamiranje kladionica reguliše i ograniči, to bi moglo da donese i veliki dobitak za sve ljubitelje sporta, kojima smeta preterano reklamiranje kladionica, gde se u pauzama ređaju kladionica za kladionicom u svojim reklamama.
Saopštenje Soccerbet kladionice povodom najkontroverznije reklame
- Reklama ponekada izaziva šok i svako od nas voli da opipava limite, bez obzira na sferu delovanja. To nam je bila ideja vodilja u prethodnim kampanjama. Međutim, humor je na ovim prostorima rastegljiva kategorija, kao i granica prihvatljivog, provokacija je nesto što se podrazumeva - u tom smislu se ipak ništa novo nije desilo. S tim ciljem smo i kreirali ovu kampanju da vidimo dokle to može da ide, gde se nalazi ta granica prihvatljivog, a sve sa najvećom nagradom koju je ijedan od priređivača igara na sreću ikada dao. I upravo su nam vaše reakcije potvrdile ono što mi već dugo podržavamo, a to je da je potrebno da se reguliše reklamiranje kladionica.
- Soccerbet se zalaže za ograničenje reklamiranja igara na sreću. Dva najveća udruženja priređivača igara na sreću, među kojima je i Soccerbet, su pokrenula inicijativu zajedno sa legislatorima za izmenu zakona o reklamiranju. Prihvatamo odgovornost da smo ovaj put prešli granicu društveno prihvatljivog, i žao nam je ako je neko usled emitovanja bilo kog našeg sadržaja doživeo nelagodu.
- Iz tog razloga smo izmenili sve sporne delove reklame, ali ne menjamo dobru stranu kampanje, jer i dalje donosimo velike nagrade za srećne novogodišnje praznike - po milion dinara svake nedelje za top 5 majstora sportskih tiketa i stan u Beogradu na vodi za najvećeg majstora klađenja.
- Da sport ostane sport, a da zabava ne prelazi granicu. Sportski pozdrav, vaš Soccerbet.
Pogledajte i spornu reklamu:
(Telegraf.rs)
Video: Stojković: Ekipa je ponovo pokazala karakter, imamo kvalitet da pobedimo Dansku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Carpe Diem
Да се ја питам, да имам моћ, да имам утицај у држави, прво би забранио клађење и кладионице! Али нико ме не пита!!!
Podelite komentar
Rej
Koliko je meni poznato sve kladionice se bave prevarom igrača šticujući rezultate u saradnji sa klubovima što se vidi iz aviona. Najčešće golovi odluke padaju u zaostavnom vremenu i upravo oni ojade igrače. Reinkarnirao bi fudbal eliminacijom kladionica!
Podelite komentar
Nikola
Kocka je dokazano veći porok i od droge, a kod nas ne samo što se reklamira nego ih ima više nego škola, obdaništa, i sportskih terena zajedno. Kod mene u prečniku od 100 metara ima četiri kladionice, a u centru grada ih je na svakom koraku. Da je pameti trebalo bi zabraniti ne samo reklamu nego i postojanje.
Podelite komentar