Zašto fudbaleri izlaze na teren u pratnji dece?

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

Radost deteta kada mu se pokloni nešto što veoma želi možda je najveća sreća roditelja. Tako ukoliko ga odvede na fudbalsku utakmicu u kojoj igra sportska legenda kojoj se dete divi, ostaće mu jedna od omiljenih uspomena iz detinjstva. Upravo to je ono što žele da postignu UniCredit Bank Srbija i kompanija Mastercard® kroz novi konkurs u kojem će obradovati fudbalske fanove, odnosno da deci i roditeljima stvore nezaboravne uspomene.

UniCredit Bank Srbija će, u saradnji sa kompanijom Mastercard®, obezbediti karte za gledanje utakmica Crvene zvezde koje će se u okviru Lige šampiona igrati u Beogradu. Za svaku utakmicu, banka će podeliti četiri puta karte za dve osobe za kategoriju jedan, kao i četiri karte za dve osobe za kategoriju dva. Osim regularnih karata, najmlađe ljubitelje fudbala UniCredit će obradovati i kroz dve karte za dve osobe za Mascot experience (iskustvo maskote). To znači da je jedna karta za roditelja, a druga za dete koje će imati mogućnost da izađe na teren zajedno sa fudbalerima pred početak utakmice.

A da li ste se nekada zapitali odakle potiče praksa da deca izlaze na teren sa fudbalskim legendama? Iako je to običaj koji se povremeno pojavljivao tokom devedesetih godina, tek je od 2002. godine postao stalna praksa.

Naime, deca koja izlaze sa igračima poznata su kao "pratnja igrača" ili "deca maskote". Jedna od prvih slika dece koja šetaju kao maskote na fudbalskom terenu prikazana je u novembru 1996. godine, u Liverpool Echo-u, nakon utakmice između Liverpula i Evertona. Evertonova takozvana "maskota" bila je niko drugi do buduća fudbalska legenda Vejn Runi, koji je tada imao svega 11 godina.

Ipak, ta praksa zaživela je u početku kao sredstvo za podizanje svesti za dobrotvorne organizacije. Pre Svetskog prvenstva u fudbalu 2002. godine, FIFA i UNICEF su sarađivali na inicijativi pod nazivom "Reci DA za decu" kako bi promovisali i zaštitili pravo sve dece na zdravu rekreaciju i kvalitetno osnovno obrazovanje.

Danas, svrha ovakve prakse ne mora nužno biti tako specifična, ali uopšteno govoreći, izlazak dece uz igrače na teren odličan je način da klub neguje porodičnu atmosferu i podstiče učešće zajednice. Upravo to jeste jedna od težnji UniCredit Bank Srbija i kompanije Mastercard®, da zajedno osnažuju zajednicu i obraduju najmlađe, ali i one istinske zaljubljenike u ovaj sport.

Pravo učešća u konkursu imaju svi klijenti UniCredit Banke, koji u periodu od 7. avgusta do 30. oktobra vrše plaćanja Mastercard® karticama putem Google pay i/ili Apple Pay mobilnog novčanika.

Pobednicima Konkursa biće proglašeni klijenti koji budu imali najveći broj ostvarenih kvalifikovanih transakcija (od minimum 500. RSD) u Republici Srbiji, svojom debitnom i/ili kreditnom Mastercard karticom izdatom od strane UniCredit banke za fizička lica i koji tačno odgovore na jedno "sportsko" pitanje.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Taksista udario pešaka na protestu na Slaviji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Slobodan

    20. septembar 2023 | 09:39

    A mali decak sa fudbalskom reprezentacijom Jugoslavije na SP u Urugvaju...zasto se to ne pominje kao prvo izlazenje dece sa fudbalerima na teren?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA