Sajt za odrasle tvrdi da je poslao ponudu Evertonu da se novi stadion nazove po tom portalu
Američki sajt za odrasle "Stripčet" tvrdi da je poslao ponudu engleskom premijerligašu Evertonu u kojoj nudi veliki novac u zamenu za nosioca prava na ime novog stadiona "Karamela".
Marketing služba pomenutog sajta za odrasle je u mejlu adresiranom na engleske medije obnarodovala svoje ambiciozne planove za pokušaj ulaska u Premijer ligu.
- Sa vešću da Everton traži prava na imenovanje za svoj novi stadion vredan 566 miliona dolara, "Stripčet" zvanično produžava 10-godišnju ponudu vrednu 20 miliona dolara godišnje da stadion nazove "Stripchat Sustainability" - rečeno je iz uprave sajta.
Maks Benet, potpredsednik "Stripčeta" za nove projekte, je izneo neke od planova koje ova firma namerava da realizuje u slučaju da ponuda bude prihvaćena.
- Stripčet je zvanično proširio ponudu Evertonu da bude zvanični partner za imenovanje novog klupskog stadiona. Ako bi naša ponuda bila prihvaćena, uložili bismo zajednički napor da "Stripchat Sustainability Stadium" postane najprogresivniji, najodgovorniji i najodrživiji stadion na svetu - obećavaja velike stvari Benet.
Kao deo sporazuma, iz "Stripčeta" kažu da će obezbediti da stadion ograniči proizvodnju ugljenika i da se koristi za održavanje filantropskih događaja od značaja za kompaniju. Ovi događaji bi uključivali i tribine o seksualnom zdravlju i događaje podrške za veterane tokom Meseca svesti o PTSP-u u junu.
Ipak, medij koji je primio mejl "Stripčeta" Prolifik Nort, je kontaktirao Everton, ali je portparol kluba negirao postoji bilo kakva ponuda za imenovanje novog stadiona. U nedostatku stvarne ponude, klub je odbio da da zvaničan komentar o tome da li će "Stripčet" smatrati sponzorom stadiona, opisujući to, hipotetički, kao "malo verovatno".
Ovo nije prvi put da "Stripčet", kompanija za veb kamere za zabavu za odrasle, dospela u žižu zbog svojih "sportskih ambicija".
U julu prošle godine je navodno poslala ponudu od 20 miliona dolara da postane jedan od sponzora Njujork Jenkisa, pošto im je prethodno propao isti pokušaj sa Nju Orleans Sejntsima da preimenuju naziv stadiona, a posle isteka ugovora tog kluba sa kompanijom Mercedes.
"Stripčet" je isto pokušao i sa Interom iz Milana, želeli su reklamu na dresovima "neroazura", a pokušali su da postignu saradnju i sa Barselonom za striming utakmica i kako bi ujedno pomogli da Katalonci zadrže Lionela Mesija.
Kako nijedan od pomenutih pokušaja nije prošao, a teško je utvrditi da li su oni uopšte i postojali, nije teško zaključiti da ovaj sajt za odrasle ima istančan osećaj za reklamu i ciljanu grupu, fudbalske fanove, koji, ako nisu do pre dve-tri godine, sada sigurno jesu čuli za "Stripčet". Ova platforma inače ima 600 miliona ulazaka svakog meseca i nesumnjovo da će posle ove reklame taj broj smao rasti.
(Telegraf.rs)
Video: Jovanović nikad žešće o mladim igračima
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.