MAJKO, SRBIJA ZOVE
Tim – to nikad nije 11 najboljih igrača, već 11 igrača koji najbolje funkcionišu zajedno. A reprezentacija? To vam je nivo iznad – 20 i kusur igrača koji dišu istim plućima, koji osećaju za šta igraju, kojima se naježe dlake kad počne himna, koje sedenje na klupi ne žulja, već motiviše…
Srbija konačno ima i TIM, i REPREZENTACIJU.
Srbija za nešto više od dva meseca kreće na Svetsko prvenstvo u Katar da to pokaže celoj planeti.
Predvodiće je Dragan Stojković Piksi, čovek koji je kao magnetom privukao srpske dragulje rasute po Evropi i od njih napravio celinu koja živi kao jedno biće, što je na maestralan način dočarano u Mozzartovoj reklami posvećenoj putu Orlova na Mundijal u Kataru.
Šta je reprezentacija Srbije?
To vam je ponosno klimanje glavom Dušana Tadića na mostu u Amsterdamu.
To vam je skok s jahte Filipa Kostića pravo u Mediteransko more.
To vam je uzbuđenje na licu Nikole Milenkovića u kafiću u Firenci.
To vam je smešak Sergeja Milinkovića Savića kod fontane Di Trevi u Rimu.
To vam je brzi trk Nemanje Gudelja u Sevilji.
To vam je skok s kauča Aleksandra Mitrovića u Londonu.
To vam je sjaj u očima Stefana Mitrovića dok se sprema da istrči iz tunela u Dohi.
To vam je pogled pun ponosa Dragana Stojkovića Piksija.
Svi oni poziv Srbije primaju s osmehom, uzbuđenjem, radošću… Svi oni jedva čekaju da joj se odazovu. I sve se to vidi – u svakom njihovom pokretu, kako na terenu, tako i u Mozzartovoj reklami u režiji Nemanje Ćipranića. Nema tu glume, oni ne znaju da glume, to je iskrena emocija.
Uživajte u spektakularnom letu orla od Banjske stene na Tari do Dohe u Kataru, a ako vam se sve dlake na telu naježe, ne brinite se, niste jedini…
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vladan Milojević se obratio novinarima nakon dobijanja nagrade
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Drago
Bravo za spot, vrhunski odrađeno.
Podelite komentar
Nes
Samo da ne prodju kao košarkaši.
Podelite komentar
Miloš
Odličan spot, plašim se samo preterane euforije
Podelite komentar