Kamp Nou dobija novo ime, biće i na dresu Barselone za 60 miliona evra
Barselona je sklopila bogati sponzorski ugovor sa kompanijom "Spotifaj".
Kako piše katalonski dnevnik "Mundo Deportivo", poznati švedski servis za slušanje muzike postaće novi glavni sponzor kluba od čega će Barcelona zarađivati između 60 i 65 miliona evra godišnje.
"Spotifajev" logo će na dresu zameniti onaj japanske kompanije "Rakuten" koja je do sada bila glavni sponzor kluba. Međutim, što je još važnije, Kamp Nou će nositi ime švedskog sponzora.
Nije poznato hoće li se legendarni stadion zvati samo Spotifaj ili Kamp Nou Spotifaj, ali je gotovo sigurno da će ime te kompanije biti u nazivu Barsinog doma.
Jedini problem je što Barselona želi da potpiše sponzorski ugovor na najmanje 15, a najviše 30 godina, što "Spotifaju" ne odgovara.
Oni bi ugovor potpisali na mnogo kraći period, ali su zato spremni da plate mnogo više nego neki drugi zainteresovani sponzori, tvrdi "Mundo Deportivo".
Video: Spektakularna koreografija navijača Barselone pre početak El Klasika
(Telegraf.rs)
Video: "Ljudi nisu zadovoljni sa 9-8? Izvinite, ali ja to ne razumem": Sferopulos zagrmeo na konferenciji
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hhdh
Dje su sad Grobari da kritikuju sto Barselona mijenja ime stadiona? Od sad ce da ispravljaju svakog ko kaze Kamp Nou
Podelite komentar