Voždovac dobio verifikovan nalog na Tviteru pre Partizana
Poznata je činjenica da Fudbalski klub Voždovac uz Javor iz Ivanjice ima najoriginalniji Tviter nalog, a sada je on i verivikovan, čime je postao drugi fudbalski klub u Srbiji sa verifikovanim nalogom.
Prethodno je još samo Crvena zvezda imala verifikovan nalog na ovoj društvenoj mreži, dok, recimo, Partizan još nije verifikovao svoj nalog na ovoj društvenoj mreži, a isti je slučaj i sa Instagramom, dok je jedino verifikovan Fejsbuk nalog crno-belih.
- Voždovac je klub koji je doneo novu dimenziju srpskom fudbalu na društvenim mrežam i upravo zbog interesantnog načina komuniciranja sa publikom, Voždovac svakim danom dobija sve više pratilaca, a sada je potvrda kvaliteta i sjajnog rada došla u vidu verifikovanja naloga od strane društvene mreže Tviter.
- Dobijanjem "plave značkice" Voždovac se svrstao rame uz rame uz najveće svetske klubove, i postao jedini klub iz Srbije uz Crvenu zvezdu koji je dobio ovaj način priznanja - navodi se na sajtu Voždovca.
🔵 Plava značkica je konačno tamo gde je trebala da već odavno bude!🎉 Šta pije lajna, Admin časti!BRAVO VOŽDE! ⚪️🔴⚫️#fkvozdovac #zmajevi pic.twitter.com/Q757cSSI86— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 9, 2020
Kako je lepo videti plavu značkicu pored našeg grba, stoji kao salivena! 😍😬🐉 pic.twitter.com/aGNNoZHFky— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 9, 2020
Zmajevi sa "Krova" najavljuju da će uskoro biti verifikovani i nalozi na ostalim društvenim mrežama.
- Svakako da će ovaj potez mnogo značiti i za prepoznatljivost Voždovca u evropskim okvirima, a sada je na redu verifikovanje naloga i na drugim društvenim mrežama, što se na "Krovu" već nestrpljivo čeka - piše na sajtu Zmajeva.
Pogledajte i neke od interesantnih tvitova sa naloga FK Voždovac, koji se bliži broju od 7.000 pratilaca.
Vreme je da predstavimo prvo ovosezonsko pojačanje koje nam se prodružilo u Vrnjačkoj Banji! ✊🏻🐉Znate li ko je novi Zmaj❓🤔#fkvozdovac #zmajevi ⚪️🔴⚫️ pic.twitter.com/3DqiEVMqFs— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 8, 2020
Znam šta su tri šestice, ali šta ćemo sa četiri? 🤔 pic.twitter.com/dLSIFzvaUV— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 7, 2020
#Onokada ‘ladno možemo da registrujemo Šefa ako zagusti 👌🏻😬#fkvozdovac #zmajevi ⚪️🔴⚫️ pic.twitter.com/aZl7Y9s1cm— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 1, 2020
Close enough pic.twitter.com/4oa7tX8JAO— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 29, 2020
Stoisavljević dostigao zen veći od Šaolin monaha ☯️⚽ ⠀#fkvozdovac #zmajevi ⚪🔴⚫ pic.twitter.com/WHPA4VxUbo— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 19, 2020
Toliko su brzi da moram malo da ih usporim 😬🏃 pic.twitter.com/8u44C38hVO— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 18, 2020
Video: Filip Stuparević: Odbio sam Zvezdu i Partizan, hoću u Premijer ligu
(Telegraf.rs)
Video: Izjava Vladana Milojevića nakon pobede nad TSC-om
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marlon
Dugo već spominjem vođenje naloga FK Partizan na svim društvenim mrežama. U ovo vreme modernizacije, tehnologije, društvenih mreža i td, kada svi klubovi u raznim sportovima (ponajviše u fudbalu), imaju priliku da sebe prezentuju širom sveta, postoji FK Partizan koji još uvek nema verifikaciju na instagram nalogu, tviter nalogu... Zna se da te profile vodi Bilja Obradović i da klub zadnjih pet godina nije ništa uradio po pitanju marketinga kluba, odnosno predstavljanja istog u svetu fudbala. Ne znam koliki to problem predstavlja angažovanje par (mladih) ljudi koji se bave vođenjem profila na društvenim mrežama, pogledajte par klubova u Srbiji i regionu kako prezentuju svoj klub putem interneta i društvenih mreža, da ne upoređujem sa klubovima u ostatku Evrope. Od kada pratim Partizan, marketing kluba nije spao na niže grane. I da, osim marketinga i predstavljanja kluba, napomenuću samo izgled stadiona, odnosno zapušteni restoran na stadionu FK Partizan i to da je tek pre par meseci napravljena Press sala na stadionu. Klub nisu samo treneri i igrači, već i stadion, klupski butik, dresovi, klupski restoran...
Podelite komentar