Voždovac dobio verifikovan nalog na Tviteru pre Partizana
Poznata je činjenica da Fudbalski klub Voždovac uz Javor iz Ivanjice ima najoriginalniji Tviter nalog, a sada je on i verivikovan, čime je postao drugi fudbalski klub u Srbiji sa verifikovanim nalogom.
Prethodno je još samo Crvena zvezda imala verifikovan nalog na ovoj društvenoj mreži, dok, recimo, Partizan još nije verifikovao svoj nalog na ovoj društvenoj mreži, a isti je slučaj i sa Instagramom, dok je jedino verifikovan Fejsbuk nalog crno-belih.
- Voždovac je klub koji je doneo novu dimenziju srpskom fudbalu na društvenim mrežam i upravo zbog interesantnog načina komuniciranja sa publikom, Voždovac svakim danom dobija sve više pratilaca, a sada je potvrda kvaliteta i sjajnog rada došla u vidu verifikovanja naloga od strane društvene mreže Tviter.
- Dobijanjem "plave značkice" Voždovac se svrstao rame uz rame uz najveće svetske klubove, i postao jedini klub iz Srbije uz Crvenu zvezdu koji je dobio ovaj način priznanja - navodi se na sajtu Voždovca.
🔵 Plava značkica je konačno tamo gde je trebala da već odavno bude!🎉 Šta pije lajna, Admin časti!BRAVO VOŽDE! ⚪️🔴⚫️#fkvozdovac #zmajevi pic.twitter.com/Q757cSSI86— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 9, 2020
Kako je lepo videti plavu značkicu pored našeg grba, stoji kao salivena! 😍😬🐉 pic.twitter.com/aGNNoZHFky— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 9, 2020
Zmajevi sa "Krova" najavljuju da će uskoro biti verifikovani i nalozi na ostalim društvenim mrežama.
- Svakako da će ovaj potez mnogo značiti i za prepoznatljivost Voždovca u evropskim okvirima, a sada je na redu verifikovanje naloga i na drugim društvenim mrežama, što se na "Krovu" već nestrpljivo čeka - piše na sajtu Zmajeva.
Pogledajte i neke od interesantnih tvitova sa naloga FK Voždovac, koji se bliži broju od 7.000 pratilaca.
Vreme je da predstavimo prvo ovosezonsko pojačanje koje nam se prodružilo u Vrnjačkoj Banji! ✊🏻🐉Znate li ko je novi Zmaj❓🤔#fkvozdovac #zmajevi ⚪️🔴⚫️ pic.twitter.com/3DqiEVMqFs— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 8, 2020
Znam šta su tri šestice, ali šta ćemo sa četiri? 🤔 pic.twitter.com/dLSIFzvaUV— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 7, 2020
#Onokada ‘ladno možemo da registrujemo Šefa ako zagusti 👌🏻😬#fkvozdovac #zmajevi ⚪️🔴⚫️ pic.twitter.com/aZl7Y9s1cm— FK Voždovac (@FKVozdovac) July 1, 2020
Close enough pic.twitter.com/4oa7tX8JAO— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 29, 2020
Stoisavljević dostigao zen veći od Šaolin monaha ☯️⚽ ⠀#fkvozdovac #zmajevi ⚪🔴⚫ pic.twitter.com/WHPA4VxUbo— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 19, 2020
Toliko su brzi da moram malo da ih usporim 😬🏃 pic.twitter.com/8u44C38hVO— FK Voždovac (@FKVozdovac) June 18, 2020
Video: Filip Stuparević: Odbio sam Zvezdu i Partizan, hoću u Premijer ligu
(Telegraf.rs)
Video: Nemci zapevali na treningu Štutgarta, zvezdini mališani im odmah odgovorili
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marlon
Dugo već spominjem vođenje naloga FK Partizan na svim društvenim mrežama. U ovo vreme modernizacije, tehnologije, društvenih mreža i td, kada svi klubovi u raznim sportovima (ponajviše u fudbalu), imaju priliku da sebe prezentuju širom sveta, postoji FK Partizan koji još uvek nema verifikaciju na instagram nalogu, tviter nalogu... Zna se da te profile vodi Bilja Obradović i da klub zadnjih pet godina nije ništa uradio po pitanju marketinga kluba, odnosno predstavljanja istog u svetu fudbala. Ne znam koliki to problem predstavlja angažovanje par (mladih) ljudi koji se bave vođenjem profila na društvenim mrežama, pogledajte par klubova u Srbiji i regionu kako prezentuju svoj klub putem interneta i društvenih mreža, da ne upoređujem sa klubovima u ostatku Evrope. Od kada pratim Partizan, marketing kluba nije spao na niže grane. I da, osim marketinga i predstavljanja kluba, napomenuću samo izgled stadiona, odnosno zapušteni restoran na stadionu FK Partizan i to da je tek pre par meseci napravljena Press sala na stadionu. Klub nisu samo treneri i igrači, već i stadion, klupski butik, dresovi, klupski restoran...
Podelite komentar