Partizan i Najki potpisali novi sponzorski ugovor: Crno-beli neće menjati dres sledeće sezone

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika neca
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kakav klub kakav dres

    05. jun 2020 | 21:38

    Znaci opet nosimo Nike majice?

  • Krajina

    05. jun 2020 | 21:19

    Borili su se dugo Adidas i Nike za ovaj potpis

  • Stefan

    05. jun 2020 | 21:18

    Zadnjih pet godina marketing FK Partizan ne postoji. Prvenstveno od kako je potpisan ugovor sa Najkom, već četiri godine nose se samo dva modela dresova i evo i sledeće sezone će tako. Takođe, u današnje vreme kada je svim klubovima reklama profil na Instagramu i ostalim društvenim mrežama, umesto da unajme one koji se bave uređivanjem profila, zvaničan Instagram profil Partizana vodi Bilja Obradović i to uz dužno poštovanje vrlo loše. Glavni čovek marketinga Partizana treba biti smenjen sa svoje pozicije, jer otkako je on na tom mestu, uprkos boljim rezultatima u Evropi, Partizan gubi na popularnosti baš zbog toga što se posao u marketingu kluba loše radi i što oni koji su tu ne umeju u ovo doba savremene tehnologije i društvenih mreža da iskoriste sve pogodnosti koje se za bilo kakav, pa i fudbalski marketing nude. Osvrnuću se još jednom na dresove, što se toga tiče, kada je već isticao ugovor nije ga ni trebalo produžavati, bez obzira na ime i brend kakav je Najki. Ljudi još uvek ne shvataju, da marke kao što su Najki, Adidas, Puma, prave linije dresova, samo u različitim bojama, za manje popularne klubove, pa tako možete videti da recimo iste dresove kao Partizanov nose klubovi u nižim ligama Italije, u ligama Grčke, Češke, Slovačke, Litvanije i td. Mnogo je bolje potpisati sponzorski ugovor sa firmama kao što su Nju Balans, Makron, Loto, Ander Armor, Himel i td. Te firme za klubove prave posebne dresove, dakle za svaki klub posebno i može se uvek birati izgled dresa.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA