Partizan i Najki potpisali novi sponzorski ugovor: Crno-beli neće menjati dres sledeće sezone
Partizan i jedan od najpoznatijih svetskih sportskih brendova - “Najki” nastavljaju zajedno ruku pod ruku! Klub iz Humske i čuveni proizvođač opreme su danas i zvanično produžili saradnju, potpisavši novi ugovor do leta 2022. godine, sa mogućnošću da i posle pomenute vremenske odrednice ostanu zajedno, saznaje Telegraf.
To je, u principu, epilog pregovora čiji ishod je išao u pozitivnom smeru još pre dva i po meseca, ali je pandemija korona virusa za kratko prolongirala zvanično overevanje saradnje, te su crno-beli i “Najki” praktično danas samo nastavili tamo gde su stali sredinom marta.
Novim ugovorom, koji je overio i potpisao direktor marketinga crno-belih Predrag Vujović, Partizan i poznati svetski brend će dosegnuti šest godina saradnje, što je retkost na prostorima Balkana, uz mogućnost, rekosmo već, da to bude i duže.
Valja napomenuti da, bez obzira na obnavljanje ugovora, Partizan neće menjati izgled dresa ovoga leta, već se i naredne sezone tim igrati u istoj kombinaciji, odnosno istom dizajnu. Jer, na tržištima poput našeg poznati proizvođač neće menjati liniju...
Video: Savo posle žreba: Iznenađujuće, ali srešćemo se sa najvećim rivalom
(Z. I.)
Video: Šerif izjednačio protiv Čukaričkog: Elšnik ga maestralno pronašao u petercu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Stefan
Zadnjih pet godina marketing FK Partizan ne postoji. Prvenstveno od kako je potpisan ugovor sa Najkom, već četiri godine nose se samo dva modela dresova i evo i sledeće sezone će tako. Takođe, u današnje vreme kada je svim klubovima reklama profil na Instagramu i ostalim društvenim mrežama, umesto da unajme one koji se bave uređivanjem profila, zvaničan Instagram profil Partizana vodi Bilja Obradović i to uz dužno poštovanje vrlo loše. Glavni čovek marketinga Partizana treba biti smenjen sa svoje pozicije, jer otkako je on na tom mestu, uprkos boljim rezultatima u Evropi, Partizan gubi na popularnosti baš zbog toga što se posao u marketingu kluba loše radi i što oni koji su tu ne umeju u ovo doba savremene tehnologije i društvenih mreža da iskoriste sve pogodnosti koje se za bilo kakav, pa i fudbalski marketing nude. Osvrnuću se još jednom na dresove, što se toga tiče, kada je već isticao ugovor nije ga ni trebalo produžavati, bez obzira na ime i brend kakav je Najki. Ljudi još uvek ne shvataju, da marke kao što su Najki, Adidas, Puma, prave linije dresova, samo u različitim bojama, za manje popularne klubove, pa tako možete videti da recimo iste dresove kao Partizanov nose klubovi u nižim ligama Italije, u ligama Grčke, Češke, Slovačke, Litvanije i td. Mnogo je bolje potpisati sponzorski ugovor sa firmama kao što su Nju Balans, Makron, Loto, Ander Armor, Himel i td. Te firme za klubove prave posebne dresove, dakle za svaki klub posebno i može se uvek birati izgled dresa.
Podelite komentar
1970
Užas!!!Treća sezona zaredom u istom dresu koji nije dizajniran za Partizan već je univerzalan,postoji u svim mogućim bojama.
Podelite komentar
Pfk
Ocemo BORDO-PLAVE DRESOVE!
Podelite komentar