Partizan i Najki potpisali novi sponzorski ugovor: Crno-beli neće menjati dres sledeće sezone

 ≫ 
  • 16

Partizan i jedan od najpoznatijih svetskih sportskih brendova - “Najki” nastavljaju zajedno ruku pod ruku! Klub iz Humske i čuveni proizvođač opreme su danas i zvanično produžili saradnju, potpisavši novi ugovor do leta 2022. godine, sa mogućnošću da i posle pomenute vremenske odrednice ostanu zajedno, saznaje Telegraf.

To je, u principu, epilog pregovora čiji ishod je išao u pozitivnom smeru još pre dva i po meseca, ali je pandemija korona virusa za kratko prolongirala zvanično overevanje saradnje, te su crno-beli i “Najki” praktično danas samo nastavili tamo gde su stali sredinom marta.

Novim ugovorom, koji je overio i potpisao direktor marketinga crno-belih Predrag Vujović, Partizan i poznati svetski brend će dosegnuti šest godina saradnje, što je retkost na prostorima Balkana, uz mogućnost, rekosmo već, da to bude i duže.

Valja napomenuti da, bez obzira na obnavljanje ugovora, Partizan neće menjati izgled dresa ovoga leta, već se i naredne sezone tim igrati u istoj kombinaciji, odnosno istom dizajnu. Jer, na tržištima poput našeg poznati proizvođač neće menjati liniju...

Video: Savo posle žreba: Iznenađujuće, ali srešćemo se sa najvećim rivalom

(Z. I.)

Video: Šerif izjednačio protiv Čukaričkog: Elšnik ga maestralno pronašao u petercu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Stefan

    5. jun 2020 | 21:18

    Zadnjih pet godina marketing FK Partizan ne postoji. Prvenstveno od kako je potpisan ugovor sa Najkom, već četiri godine nose se samo dva modela dresova i evo i sledeće sezone će tako. Takođe, u današnje vreme kada je svim klubovima reklama profil na Instagramu i ostalim društvenim mrežama, umesto da unajme one koji se bave uređivanjem profila, zvaničan Instagram profil Partizana vodi Bilja Obradović i to uz dužno poštovanje vrlo loše. Glavni čovek marketinga Partizana treba biti smenjen sa svoje pozicije, jer otkako je on na tom mestu, uprkos boljim rezultatima u Evropi, Partizan gubi na popularnosti baš zbog toga što se posao u marketingu kluba loše radi i što oni koji su tu ne umeju u ovo doba savremene tehnologije i društvenih mreža da iskoriste sve pogodnosti koje se za bilo kakav, pa i fudbalski marketing nude. Osvrnuću se još jednom na dresove, što se toga tiče, kada je već isticao ugovor nije ga ni trebalo produžavati, bez obzira na ime i brend kakav je Najki. Ljudi još uvek ne shvataju, da marke kao što su Najki, Adidas, Puma, prave linije dresova, samo u različitim bojama, za manje popularne klubove, pa tako možete videti da recimo iste dresove kao Partizanov nose klubovi u nižim ligama Italije, u ligama Grčke, Češke, Slovačke, Litvanije i td. Mnogo je bolje potpisati sponzorski ugovor sa firmama kao što su Nju Balans, Makron, Loto, Ander Armor, Himel i td. Te firme za klubove prave posebne dresove, dakle za svaki klub posebno i može se uvek birati izgled dresa.

  • 1970

    5. jun 2020 | 16:59

    Užas!!!Treća sezona zaredom u istom dresu koji nije dizajniran za Partizan već je univerzalan,postoji u svim mogućim bojama.

  • Pfk

    5. jun 2020 | 17:46

    Ocemo BORDO-PLAVE DRESOVE!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA