Tajsonov partner u poslu sa kanabisom pred ugovorom sa Barselonom: Već ima novi naziv za Nou Kamp!
Katalonci u pregovorima sa ovim milijarderom u vezi sa prodajom prava imena stadiona "Nou Kamp"
Fudbalski klub Barselona nedavno je, zvanično, stavio na prodaju prava na ime stadiona, zainteresovao tako mnoge velike kompanije, a izgleda da je jedna u prednosti u odnosu na ostale, sudeći prema izjavama prvog čoveka ovog poslovnog giganta.
U pitanju je briansko-grčki milijarder Alki Dejvid, suvlasnik konglomerata "Levantis-David" u čijem je sastavu kompanija "Coca-Cola Hellenic" koja posluje u 28 zemalja.
Dejvid je i jedan od investitora u poslu koji je pokrenuo slavni bokser Majk Tajson, u pitanju je uzgoj kanabisa i prodaja u medicinske svrhe, a sada je jedan od najozbiljnijih kandidata za dogovor sa katalonskim gigantom.
- Ovo je prilika o kojoj sam sanjao. Ovo je istorijski trenutak za sport i savršeno se uklapa u moje ideje i planove - izjavio je Dejvid o jedinstvenoj ponudi Barselone, koja nikad u svojoj istoriji nije prodavala prava na ime stadiona.
Katalonci su se, posetimo, na takav korak odlučili kako bi sakupili sredstva koja planiraju da doniraju projektima u borbi protiv korona virusa.
- Kontakt je ostvaren početkom ove nedelje i siguran sam da ću obezbediti taj ugvoor - dodaje optimistično Dejvid.
Mediji u Španiji i dalje ne barataju sumom koju u Barsi žele da dobiju na osnovu budućeg ugovora, ali ono što je sigurno Dejvid im u svakom slučaju može izaći u susret s obzirom na to da je njegovo bogatstvo procenjeno na 3.2 milijarde dolara.
- Mančester siti je dobio 18 miliona funti godišnje za prodaju prava na ime stadiona, Totenhem 25, ali Barsa je nešto sasvim drugo, viši nivo. Jer, sporazum sa Barselonom je još jedan način da se pomogne u ovoj situaciji, to je energija po kojoj je prepoznatljiva Barselona.
Dejvid već ima ideju kako bi se Barsin stadion zvao u slučaju da dobije ugovor sa slavnim klubom, neće to biti po firmi koju je pokrenuo sa Tajsonom, već bi da to bude jedna od njegovih vodećih kompanija.
- Ima smisla da obe moje kompanije (FilmOn i Swissx) stoje uz naziv stadiona, "Swissx" je već sponzor dva sportska događaja (Igre u Gštadu i eFoil Malibu kup), i mislim da bi odlično išao i uz "Nou Kamp". "Swissx Nou Camp" lepo zvuči. To je moj prvi izbor.
(Telegraf.rs)
Video: Panter ulepšao veče klincima posle pobede nad Partizanom
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.