Šta Zvezda mora da učini da bi bila konkurentna u Evropi?

 ≫ 

Komentari

  • Bivsi navijac

    7. novembar 2019 | 18:40

    Ovako: Da bi imali jake klubove i jaku ligu, potrebna je veca, mnogoljudnija i bogatija drzava. Potrebno je imati dosta vise vecih gradova sa velikim i savremenim stadionima gde ce na utakmice dolaziti minimum po 20.000 ljudi, bez obzira na klub koji igra, a za to je potrebno da ima ko da dodje i da ima da plati, da se razumemo. Klubovi nam nisu "brendovi" ako razumete sta pricam. Na pomen npr Mladost iz Lucana ili Radnika iz Surdulice svi se prvo nasmeju. Smesno je, jel da? Mi imamo samo dva brendirana kluba, Zvezdu i Partizan, a i oni su sa komunistickim imenima. I to je nekome smešno. Privatni klubovi...Sta je to? Evo jednog primera: klub iz engleskog championshipa udje u premier ligu i dobije 70 do 100 miliona funti! Ej! Pa toliko nasi "vrhunski" klubovi nisu videli ni u novinama! Znaci TV prava, uredjene lige, novac od sponzora i naravno privlacna infrastruktura, veliki i bogati gradovi, bogati vlasnici klubova i ozbiljni treneri , pocev od petlica. Nema nameštaljki, nema privilegovanih, sve malverzacije se krivicno sankcionisu jer se na taj nacin stiti- kapital. Dalje: da li je vama normalno(meni nije) da 90 posto Nislija ili Novosadjana navija za Zvezdu ili Partizan, a ne za njihove Vojvodinu ili Radnicki? To je po meni patologija. Cuj, zivis u Nisu a navijas za klub iz Beograda! To samo kod nas ima! Dalje: resiti se tzv "navijaca", odnosno huligana, koji su ustvari narkodileri i kriminalci. Nauciti ljude da normalno navijaju! Znaci, potreban je potpuno nov sistem sa potpuno novom osnovom! I tada u nasem fudbalu ne bi bili moguci razni Karadzici, Kokeze, Terzici, Vucelici... Zna se gde bi oni i njima slicni bili u civilizovanim zemljama. I posto mi sve ovo gore navedeno nemamo, niti cemo ikad imati(to je jedino bilo moguce u SFRJ), onda ce Zvezda da primi od Totenhema 9 komada i da sve to bude normalno, kako rece onaj tzv trener Milojevic. A samo ucesce u ligi sampiona da bude uspeh! Ej pa mi smo to nekad osvajali! Ali to je bila neka druga drzava i liga.

    • 7. novembar 2019 | 19:13

      Lika

      @Bivsi navijac

      Eko pametan da nešto napiše svaka ti čast na ovom. Samo da dodam i imati iz svoje škole fudbalere.

  • Dejan

    7. novembar 2019 | 15:38

    pokušavam da objasnim ortaku iz nemačke kako igra zvezda, šta to karakteriše njenu igru, šta forsira trener, kako vidi fudbal...? sramota me je jer mi se čini da zvezda igra sasvim neobjašnjiv i bezukusan fudbal i da nema reči za ovo što prikazuju na terenu. daj loptu marinu, a on, ako ima sreće, pronaći će pavkova ili izbaciti neku kontru? muvamo loptu od aut linije do aut linije pokušavajući da neko drugi preuzme odgovornost i da nisam ja kriv? levog beka stavimo na desnog, da zbunimo protivnika? ne trčimo nazad iz izgubljene (polu)kontre jer borjan brani sve? ne znam, bre. može pomoć? miloje, kosanoviću, terzo mađijo... neko?

  • Dejan

    7. novembar 2019 | 15:32

    njenu igru, šta forsira trener, kako vidi fudbal...? sramota me je jer mi se čini da zvezda igra sasvim neobjašnjiv i bezukusan fudbal i da nema reči za ovo što prikazuju na terenu. daj loptu marinu, a on, ako ima sreće, pronaći će pavkova ili izbaciti neku kontru? muvamo loptu od aut linije do aut linije pokušavajući da neko drugi preuzme odgovornost i da nisam ja kriv? levog beka stavimo na desnog, da zbunimo protivnika? ne trčimo nazad iz izgubljene (polu)kontre jer borjan brani sve? ne znam, bre. može pomoć? miloje, kosanoviću, terzo mađijo... neko?

  • Goran

    7. novembar 2019 | 15:31

    Nema opravdanja.Ovakva taktika I igra je do sada nezabekezena u fudbalu.Nema sredine terena,igraci spori,igra SE zona umesto da se pokrivaju igraci I pritiskaju.Zadnja linija na 16 metra a zadnjih vezni daju lopte unazad na 5 metra umesto da pokusaju da je iznesu ka sredini.Borjan je najvise sinoc od svih igrao nogom.Vezni red ne postoji.Nema osnovnog trougla u sredini,nema otkrivanja I trcanja bez lopte,uklizavanja,borbenosti.Bolje da se pokusalo sa Ivanicem I Vulicem u sredinu I Vukanovicem koji je brz u spicu.Jedini pravi desni bek nije registrovan za LS.Pa sigurno da je zbog ovoga trener najveci krivac.Da smo imali sinoc Krsticica I Jovicica kao zadnjeg I desnog beka Zuleta ili Gajica ne bi se THam naigrao.Zvezdi treba sveza krv,Novi trener I pojacanja koja donose prevagu I bolji igru I koja SE moraju dobro platiti!

  • Marko

    7. novembar 2019 | 15:24

    Nije stvar u parama sto je krater ovoliki nego losa selekcija, skauting i stanje struke kod nas ili bolje reci nepostojanje struke. Nema apsolutno nikakve veze izmedju toga koliko vrede igraci Totenhema i cinjenice da zvezdini igraci ne mogu da povezu 3 dodavanja. Isto ko i u reprezentaciji. Nasi klubovi su poslednjih 30g nazadovali dok je bas ceo svet napredovao mi danas igramo tehnicki gore i sporije nego pre 30 godina. Ako im je cilj bio samo da se plasiraju i budu kanta za napucavanje, ispunjen je. Pametni klubovi bi i ako sve izgube iskoristili takmicenje da promovisu neke igrace za prodaju. Ovaj Zvezdin tim nema nikoga na kome moze da se zaradi.

  • Novica

    7. novembar 2019 | 15:23

    Citam komentare vas zvezdasa, 90% vrlo pametni i opravdano kriticki. Vecina kaze kukavicka igra vec mesecima, beskrvna, bez organizacije ikakve, Partizan nas nadigrava u 9 od 10 derbija itd. I niko da kaze i nikom da bude sumnjivo kako bre onda sve pobede, sem protiv Partizana, imamo!? Onaj Partizan koji jos i odigra po neku casno, posteno i napadacki pa je izgubio gomilu utakmica, a mi ne igramo nista i dobijemo sve. Nema gospodo puta napred dok ne priznamo svoje greske i oteramo bagru. I nije bitno da li je u proslosti ko krao i ko je vise krao. Ova posast mora da stane zbog buducnosti i vase i nase i srpskog fudbala u celini. Jer priznajte zivi se nekoliko godina od pobede protiv Liverpula, a nemate pojma s kim ste u nedelju igrali u prvenstvu, to niko vise i ne prati. Prvenstvo nam odavno sluzi kao sredstvo preko koga se stize do evropskih utakmica, da je moguce prespavali bi ga. Sluzi, doduse i da se godinu dana svadjamo. Da se ne mora niko ga gledao ne bi, a i ovako samo ga ukucani fudbalera prate.

  • nscz

    7. novembar 2019 | 15:08

    Da ne dovodi igrace poput Van la pare, Ivanica.... Jevtovic je igrac sa boljom tehnikom od Van la pare a ne dobija sansu. Ivanic je igrac za Belofusiju i tacka

  • Vu

    7. novembar 2019 | 14:10

    Prosto da zameni pola tima. Borjan, Degenek, Milunović i Marin su jedini igrači koji mogu igrati ligu šampiona. Ostalo je jedino za Srpsku traktor ligu.

  • Nebojsa

    7. novembar 2019 | 13:46

    Najveci krivci za ovako selektiran tim za LS su : Milojevic, Mrkela i Terzic. Oni su odgovorni za selekciju igraca Veliki broj prosecnih stranaca je dovedeno, od kojih ni jedan nema kvaliteta za LS.Cetiri stranca u kljucnoj utamici sede na klupu??? Zasto su dovedeni ako ne za LS, za Radnik, Javor, Mlasost, Macvu. Kao da su pravili tim za domace prvenstvo a ne za Evropu. Gospodo draga ili radite posao kako treba ili se sklonite. Bilo je C.Zvezde i pre vas, bice i posle vas. Ne brukajte se i nemojte da tim za Evropu sluzi ekipama za gol razliku. Da nije bilo utakmice sa C.Zvezdom trener Totenhema bio bi bivsi. Oni nisu pobedili nikog u mesec dana , a nama su dali devet golova u dva meca. Bravo majstori !!!

  • Gdgd

    7. novembar 2019 | 13:34

    Treba da igra u domacoj ligi bez raznih sklanjalica i pomoci sudija..naravno i da ne natrpava igracki kadar sa ulice,kao da igraju americki fudbal,imaju 55 igraca

  • Žorž Vea011

    7. novembar 2019 | 13:32

    Isto sto i Partizan da bi bio konkurentan u Super Ligi ovako ne vredi

  • Г?

    7. novembar 2019 | 13:31

    Треба да јој се не свирају пенали олако. Исто тако и Партизану. Кад судија није сигуран 100% не треба да суди у користи њих. А кад није сигуран да ли је пенал за ,,мали тим”, онда нека га свира. Тако ће морати да играју јаче боље, да се спремају да се тактика побољшава, и научиће се на рад ред и дисциплину. Јер кад дођеш у Европу, судије ће те оштетити, неће свирати све, а ти треба да си јак, да устанеш и побиједиш

  • Boban

    7. novembar 2019 | 13:10

    Pod hitno promeniti način razmišljanja, napad je uvek bio naj bolja odbrana, a kada se izgubi to je to nije bitno da li 0-1 ili 0-5. Vratiti Kangu, Krstičića i Katai. 🤔

  • Гидри

    7. novembar 2019 | 13:08

    Најгоре од свега је то што ништа нису научили до сада, из свих ових пораза. Почевши од Милојевића, па до играча. Какав декадентни фудбал. Ово се играло пре четрдесет година..

  • Saša

    7. novembar 2019 | 13:08

    Dovesti muslina, ali on ne priča sa džajom, treba nova energija, više borbe trčanja, svaka utakmica drugi tim 4~5 igrača se menja.. Jovančić i pavkov totalno loši.. Boaći van forme, žander ne može da igra beka, on je ofanzivac...svi u padu forme.. Kondicija slaba.. Borba nikakva...

  • Sneza kantrimen

    7. novembar 2019 | 13:07

    Treba da ceo sportski sektor da ostavke, na celu sa Terzcem. Da se podvuce stvarna crta duga, a sumnjiva skupo placena pojacanja koja su dovedena preko njihovih menadzera da i za nestvarna obestecenja koja u stvari zavrsavaju u njihovim dzepovima da se oteraju. Milojevic da ode u neki u od " silnih klubova" koji ga traze.

    • 7. novembar 2019 | 17:02

      Nesa CZ

      @Sneza kantrimen

      A ti si stručnjak ko moja baba Rusa, ajde oladi malo...

  • Srbin -Valjevac

    7. novembar 2019 | 13:06

    Sta ste u delirijumu i frustracijama ? Nikad nasi timovi i reprezentacija nisu bili ni blizu vrha nikada ! Budimo realni ! Nemoj da se obmanjujemo ! Nas fudbal je jedna MIZERIJA

  • Navijač

    7. novembar 2019 | 12:56

    Mora zvezda domaćeg sudiju da povede sa sobom u evropu. Bez njega, baš nikakve šanse nema.

  • Cica Toma

    7. novembar 2019 | 12:53

    Svi se trude da od Milojevica naprave trenera on nema kapacitet ni za domaću ligu tu se nekako krpi ovaj tim bi imao bolje rezultate bez njega isto važi i za Partizan njih dvoje će nam uništiti ligu

  • Rola

    7. novembar 2019 | 12:33

    Zvezda bi morala pod hitno da izvrši stečaj da udari katanac pa da posle kao Čović osnuje FMP sa adresom Ljutice Bogdana i da dugove sve otpiše. Država treba stati uz nov projekat da ih finansira kupuje naj bolje igrače i da se krene iznova. Takodje treba da novom projektu sudije sude po zasluzi da ih ne guraju nego svaku pobedu da zasluže e onda i u Evropi biće uspeha. Ako nastave i dalje da nameštaju i kupuju sudije u evropi služiće samo za gol razliku kao i do sada.

    • 7. novembar 2019 | 12:41

      Mirko Marjanovic

      @Rola

      Pobrkao si loncice, rec je o Zvezdi a ne o Partizanu.

    • 7. novembar 2019 | 17:03

      Tole Karadžić

      @Rola

      Da, da... To bi za nas bilo najbolje

  • Navijač

    7. novembar 2019 | 12:29

    Mora zvezda domaćeg sudiju da povede sa sobom u evropu. Bez njega, baš nikakve šanse nema.

  • 9:0

    7. novembar 2019 | 12:28

    Prvo treba da ne igra sklanjalice u domacoj ligi i da se odrekne pomoci sudija u svakom kolu Linglong lige. Prvo to, a onda sve ostalo redom.

  • Baskija

    7. novembar 2019 | 12:27

    Zdravko Mamic, doktor za balkanski fudbal..!!!

  • Draxa

    7. novembar 2019 | 12:24

    Ako pocnu brze da igraju mogu necemu da se nadaju. Intenzitet treba da im bude indentitet.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 12:23

    Ja i moja baba da smo bili krila dali bi barem 1 go za sat ipo loptaranja ako nista drugo barem bi ih takticki vizuelno nadigrali da pomisle da ne znamo da ga zveknemo pa kad im ga ja i baba na pas igru turimo posle nek se pitaju sta i kako bi .

  • Saša

    7. novembar 2019 | 12:19

    Da dovede muslina, ali on ne priča sa džajom, od psž 10~2, od totehema 9~0...ej bre... Terzo reaguj... Godinu dana nemamo nikakvu igru.. Nešto mora da se menja... Svaka utakmica 4~5 igrača se menja.. Ništa kud ovo vodi.. Sad ne može da se živi od ovih grobara...

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 12:18

    Aj sto nisu mogli da daju go to i nekako da razumem ali brine me bre sto 95 minuta nisu znali ni gde je lopta dok je sudija nije ufatio u ruke.

  • nikola

    7. novembar 2019 | 12:17

    Veceras je pobedio trener kao i u Londonu.Da primis 9 golova a da ne das ni jedan govori kako je spremljena taktika.Izvinite igraju 11 protiv 11 i tolika razlika ma nemoj.Nikada niko nije toliko ponizio zvezdu.Sto neko ne kaze kupili su 10 igraca ni jedan ne vredi nista.

    • 11. novembar 2019 | 12:22

      Др

      @nikola

      А шта кажеш на катастрофу Тотенхема против Бајерна и то на свом терену 2-7!? Покетино по теби није добар тренер!? Синовац, немаш ти појма о фудбалу , јер си кмекавац 100 посто!

  • Pa

    7. novembar 2019 | 12:10

    Nikad nasi timovi pa ni reprezentacija nisu bili ni priblizno najbolji Nemoj da se zavaravamo A to sto je Zvezda pobedila trece razredni tim Colo Colo - Chile to je druga prica

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 12:10

    Lakse je kad se prepustis sudbini nego kad joj prkosis.

  • Era

    7. novembar 2019 | 12:08

    Prosto...Da nekako srede da im sudije iz cunga lunga lige sude tekme.

  • Ssss

    7. novembar 2019 | 12:08

    Da nedovode razne van lapare

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 12:07

    Od mnogo toga nam sve ide niz brdo smanjite malo.

  • Kostolomac

    7. novembar 2019 | 12:06

    Ma sve mogu da razumem, i da su mnogo bolji, i da se izgubi sa više golova, ali da nema žara, borbe, energije e to mi nije jasno. Jedan žuti karton smo juče dobili. Pa igrali smo kući i valjda je normalno da budemo agresivni, da pršti, da se uklizava. Ovako sam imao utisak da kaskamo za njima kako bi nam udelili autogram. A o tome da dva pasa nismo povezali, treba trenerska struka da se zamisli. Sprdamo se sa grobarima i 0:0 sa onim silnim Realom. Pa koliko se sećam, tada je sve prštalo na terenu. Koga je briga za imena, kad pokažeš zube i volju da pogineš na terenu, nikom nije svejedno. Ali za to treba biti kodiciono savršeno spreman, posedovati brzinu, pa borbom i zalaganjem možda nekad i nadohnadiš tehničke mane. Ovako je samo bledi pokušaj i brukanje. I ovako će biti još dugo dok god ne shvatimo da je fudbal postao ogroman biznis u kom nema improvizacija. O domaćoj ligi neću trošiti reči ali ona je uzrok ove bruke.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 12:06

    Kako da nam nije jasno pa valjda vidimo sta jedemo mi a sta oni kako se nosimo mi a kako oni sta vozimo mi a sta oni ......joooojjj vecito mi pioni a ne oni.

  • .

    7. novembar 2019 | 11:58

    Treba da dopuste sudije da odigraju neku neizvesnu utakmicu u kineskoj ligi da se ppmuce malo i manje sklanjalica... eto prosto

  • kiza

    7. novembar 2019 | 11:58

    Da istupe iz Evrope na jedno 20 godina.Da nam ne sramote drzavu vise.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:57

    Sad igramo ovako sutra cemo onako a zivot ide polako.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:55

    SAMO divlje da isteramo a vratimo pitome vrlo brzo cemo biti oni stari od kojih su SVI klubovi u Evropi strepeli ali realno za to nam je potrebno min. 500 godina !

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:50

    Kome fale 3 ili 4 daske neka prati fudbal i danaske !

  • Zippo

    7. novembar 2019 | 11:50

    treba da shvati da ovo nije ling log liga nego liga smpiona

  • Mis

    7. novembar 2019 | 11:47

    Zvezda ne teba dalje da ide,kad od jednog tima primi 10 golova sve je jasno

  • Nbgg

    7. novembar 2019 | 11:43

    Dovesti Muslina da uvede red i napravi i uigra prvu postavu a ne svaka utakmica drugi tim..... ovako se mnogo brukamo bas mnogo

  • Soda

    7. novembar 2019 | 11:42

    Stranci koje je tipovao Milojevic ogromna nula.Gobeljic.Jovancic.Milunovic.Rodic.....nisu ni za nulu.

  • Da

    7. novembar 2019 | 11:41

    Svaka čast onom Pavkovu, on je velemajstor promašaja !

  • Комшија

    7. novembar 2019 | 11:40

    Не може ништа да уради. У ствари може. 🔒 би им био најбоље решење

    • 7. novembar 2019 | 11:45

      🔴⚪🔴⚪

      @Комшија

      Bice uskoro samo Vazura da da znak

  • On

    7. novembar 2019 | 11:39

    Mora da nauči da igra fudbal i da je poenta dati gol !

  • Lepenicki Bulevar

    7. novembar 2019 | 11:39

    Otpustiti trenera.da nesto vredi vec bi ga uzeli Kinezi ili takva dtuga slabija liga.a I vecina fudbalera očaj.

    • 7. novembar 2019 | 12:12

      Pa

      @Lepenicki Bulevar

      Pa neigra trener fudbal nego igraci,

  • Luka

    7. novembar 2019 | 11:37

    Pre 10 godina smo kucali sms za moju zvezdu, gubili od kairata igrace skupljali po Sopotu Boljevcima, igrali u 1 jer ne smemo da palimo reflektore, igraci jeli budjav lebac, nisu sampone imali. A danas...igras sa Totenhemom Bajernom timove koje svaki vikend gledas kako se kidaju po svojim ligama sa timovima koji su duplo skupljino od Zvezde. Jos drugi put uzastupno. Da mi je ovo neko pricao pre par godina rekao bi ku aj nemoj da se smeje neko. Jos smo mi mali za ove klubove ali hvala im svima na ovome igracima treneeu upravi i svima juce koji su bili na stadionu i onima koji su tu svaku utakmicu... I onda kad gubis ti kad ostali kuci tad sede Crvena Zvezdo tad znaj da ja uvek bicu uz tebe....

  • Vux

    7. novembar 2019 | 11:37

    Da otpusti Milojevica ODMAH.Neznamo kako bi ovi doduse slabi fudbaleri igrali drugacijom taktikom.sa ovim trenerom I u nasoj ligi imamo problema.

    • 7. novembar 2019 | 11:46

      Лектор

      @Vux

      Не знаш ти граматику !!! Седи,1.

    • 7. novembar 2019 | 11:47

      Boba

      @Vux

      Smesan si,imamo probleme a 10 bodova vise od partizana.Sigurno loptu nisi sutnuo u zivotu a gkumis strucnjaka.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:35

    Tim se pravi od igraca koji svim srcem VOLE klub za koji igraju a NE od interesnih pridoslica skupljenih s'koca i konopca koje niko nece !!!

  • ivx

    7. novembar 2019 | 11:33

    Mora da dovede bar priblizna pojacanja ka sto je Marin ,utroseno je mnogo vise para nego prosle godine ova ekipa je losija od prosle sezone pojacanja su nam tri livade svaki domaci igrac je bolji od dovedenih stranaca neprave razliku sem u primanjima.Ben bi svakako mnogo vise pokazao i treba se okrenuti mladjim domacim igracima .

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:26

    Da igraju za dzabe VISE bi grizli ovako ne moraju.

    • 7. novembar 2019 | 13:03

      Kigen

      @Rastko

      Da, Kane, Son, Rose igraju za džabe pa zato grizu. KOLIKO PARA TOLIKO MUZIKE.

  • Ivan

    7. novembar 2019 | 11:18

    Da dobije laksu grupu

  • Komšija

    7. novembar 2019 | 11:15

    lule, da znaš da mi je muka. Iskren da budem, povraća mi se.

  • Milos

    7. novembar 2019 | 11:15

    Da zameni trenera, odradi dobro naredni prelazni rok i da promeni kurs.... Od pristupa dresu, zalaganja do taktike koja je pogubna!

  • Miki

    7. novembar 2019 | 11:13

    Treba svi da istrče Beogradski maraton,pa ko pretekne može da igra!

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:10

    Argentinci i Brazilci nisu ponikli u svili i kadifi pa su najplaceniji fudbaleri na svetu.

  • Rastko

    7. novembar 2019 | 11:09

    Sve je jasno ili ZNAS ili NE !!!

  • Mare

    7. novembar 2019 | 11:00

    Nista ne moze da uradi.. Jednostavno javnost ocekuje previse. Mi kad damo 1mil za igraca, odmah ako nije mesi onda kukamo.. Moraju ljudi da se spuste na zemlju.. Jednostavno ulazak u LS treba da bude cilj svake godine, ako se dodje eventualno do treceg mesta super, ako ne nije tragedija. I onda cemo mozda za par godina docekati da se poklopi grupa, gde dobijemo prvaka rusije I sl.. A sto se tice genijalaca koji zele napadacki fudbal, ko da napadne?? Za napad ti treba kreativan vezni red, a mi to nemamo. A I na ovom rangu ne smes igrati otvoreno. Ni veliki se skroz ne otvaraju jedni protiv drugih. Totenhem se otvorio protiv bajerna pa primio 7 komada kuci.. Mi bi glat dobili desetak..Samo malo realnosti

    • 7. novembar 2019 | 11:16

      CG

      @Mare

      Tako je.srbija generalno i svi klubovi treba da mijenjaju našu školu fudbala.da zadržimo sve što je dobro ali da uvedemo brzi napadački fudbal sa puno šuteva tj da prepisemo od engleza.to je za budućnost.da počnemo sa lažnom travom jer je brza podloga i da selektujemo mlade igrače u tom pravcu.da reprezentacije od najmlađih do najstarijih imaju isti stil igre.da selektori i klubovi sarađuju na dobro svih klubova i reprezentacija.da se uvede var.za par godina će rezultati biti najbolji jer naš fudbal kaska za evropskim i svjetskim fudbalom iako ima napretka u klupskom

  • Rota

    7. novembar 2019 | 11:00

    Kada su oterali Krsticica oterali su srce tima, zamisli ovaj tim sa Krsticicem, Jovicicem i Donaldom na sredini, krila Marin i Garsija.

  • Aaassss

    7. novembar 2019 | 11:00

    Sta da radi? Pa psz ne moze nista da uradi u ligi sampiona zato sto ima slabiju ligu u odnosu na spaniju,englesku itd.. Bitan je kontinuitet jakih utakmica sto kod nas nece biti ni za 100god a verovatno i duze.

  • Goran

    7. novembar 2019 | 10:59

    A pre nego se Vulic i Petrovic “iskuju” otici ce trbuhom za kruhom

  • Novica

    7. novembar 2019 | 10:47

    Dapromeni trenera da nadje trenera kome terzic nece da se mesa u sastavljanju tima.i da pocnu vec da guraju svoju fecu od 16,17 godina.eto to treba

    • 7. novembar 2019 | 11:04

      CG

      @Novica

      Nismo zaboravili dje je zvijezda bila prije miloja.gospodin Milojević dvije lige šampiona i liga evrope.uspjeh bi bio treće mjesto i nastavak takmičenja u le

    • 7. novembar 2019 | 11:53

      Boba

      @Novica

      Gde ti je mozak,na ispasi.Milojevic doneo zvezdi minimum 60 miliona evra,to ni Murinjo ne bi uspeo u zvezdi sa ovakvim igracima.

    • 7. novembar 2019 | 13:43

      Novica

      @Novica

      Ocito ti nemas pojma o fudbalu .dobar trener puno znaci a isto i los.a nekad kad je los trener samo sreca pomaze e vidis milokevic je ttrbao da se preziva sreckovic.i zapamti nije on doneo ligu sampiina vec igraci i u njegovom slucaju sreca . Ati mozes da dajes minuse koliko hoces ali ocito nemas pojma o fudbali

  • M.D.

    7. novembar 2019 | 10:46

    Zvezda prvo šta treba da uradi je da igra pošteno u domaćem prvenstvu,da bi bila sprremna za evropu.Ovako igravući namešteno prvenstvo ,imće 20 bodova više od partizana a u evropi će prolaziti kako prolazi.

  • mika

    7. novembar 2019 | 10:46

    da Kokeza postane predsednik UEFA..

  • Mimi

    7. novembar 2019 | 10:43

    Da se malo fudbal skloni iz centra paznje dok ne počnu da igraju srcem! Kada dostignu uspeh odbojkaša, vaterpolista i drugih uspešnih onda neka se vrate, sada su samo umišljeni igrači!

  • Buba mara

    7. novembar 2019 | 10:39

    Srpski fudbal je odavno paralizovan, ovo je odrzavanje u zivotu na aparatima. Sta treba promeniti? Sve!

    • 7. novembar 2019 | 10:43

      CG

      @Buba mara

      Neka se plasiraju u ligu Evrope i tamo doguraju što dalje i biće dobro.ovi porazi od Totenhema jesu visoki ali su oni Ipak bolji i bogatiji tim.glavu gore da budemo treci.zvezda treću godinu za redom igra Evropu i igra je dobro iako je bilo velikih poraza ali napreduju

  • znamo vas

    7. novembar 2019 | 10:38

    Da osvoji POSTENO titulu a to bi bilo za jedno 20 god...ovako kao laznjak prolazi kao bozja kazna za uvredu razuma...i jos ce gore prolaziti dok se bude otimalo i kralo...to je ta zvezda lazni sampuion srbije al istinita bruka

  • Дејан Младеновић

    7. novembar 2019 | 10:38

    Да се за сва времена угаси

  • Zz

    7. novembar 2019 | 10:36

    Treba da se trci!

  • Kiza

    7. novembar 2019 | 10:36

    Ne samo Zvezdi vec svim nasim timovima treba postena domaca liga bez namestanja utakmica i tome slicno. Posteno sudjene, dobra organizacija takmicenja. Ovako sampion Srbije izadje u Evropu i u 4 ozbiljne utakmice primi 13 golova, a da 3.

  • Aca

    7. novembar 2019 | 10:32

    Da nauči da igra MOŽDA?

  • Alex

    7. novembar 2019 | 10:31

    Treba marakanu prevesti u poljoprivredno gazdinstvo, posaditi krompir, podeliti ulaznice navijačima da gledaju te duduke kako isti okopavaju za prosečnu platu u Srbiji.

  • obilic

    7. novembar 2019 | 10:31

    Zvezdi treba prije svega dobar kondicioni trener,bolje masno platiti dobrog strucnjaka nego dobrog ali nespremnog igraca... treba joj brz napadac, danas u modernom fudbalu ako to nemas nemas sta ni tarziti sa ozbiljnim ekipama...ovi kolcevi u napadu su proslost za ozbiljne ekipe,ko jos ima Krauca u ekipi??Nekad se tacno zapitam pa gledaju li ovi nasi evropske timove i utakmice.. trebaju joj dva-tri igraca u veznom redu koji znaju i imaju hrabrost da imaju loptu u nogama..od toga bar jedan dobro sportski bezobrazan,prgav,da zna podici ekipu da gine i "prica"na terenu a ne van njega.. treba joj raznovrsnija igra prema napred,trebaju joj prodori po krilima,trebaju joj ubacivanja,trebaju joj sutevi na gol sa 20-tak metara.treba joj sirina u igri i igraci gladni lopte a ne ovi koji se skrivaju i misle neka neko ce drugi...igrac kada ima loptu mora da u svakom trenutku ima 2-3 opcije da odigra pas,mora se prilaziti suigracu,nuditi u igri,trcati,traziti slobodan prostor treba da se bolje zatvaraju u fazi odbrane,da ne komplikuju,svaku utakmicu primimo 1-2 gola na početničke greske i onda se pravdaju pa eto desi se..pa de igraj i gini da se ne desi... Zvezdi treba lider na terenu ali u svakom smislu reci.. odgovorni za pojacanja trebaju da nauce da priznaju da nesto nije dobro a ovo ovu sezonu nije dobro,nista nije dobro,volim Zvezdu,u srcu mi je od rodjenja ali sam realan da kazem da ovo sto gledam nije Zvezda kakvu zelim da gledam...

    • 7. novembar 2019 | 11:03

      Miki

      @obilic

      Bravo!!!

    • 7. novembar 2019 | 11:57

      Boba

      @obilic

      Da,ali za ovu tvoju fontanu zelja treba minimum 500 miliona evra za igrace da bi se ova bajka ostvarila,i to je diskutabilno

    • 7. novembar 2019 | 14:56

      obilic

      @obilic

      Nije ovo fontana zelja nego konstatacija na naslov: Sta je Zvezdi potrebno da bude konkurentna??... neko je doveo ova pojacanja,neko je sastavljao ovaj tim,neko je onda i odgovoran za ovakvu igru.. nemoj mi samo reci da si ti zadovoljan sa prikazanim u ovogodisnjem Zvezdinom izdanju u LŠ...osim ako nisi Zvezdin, navijac onda te shvatam... dobronamjerno sam rekao da Zvezda mora i moze bolje...sta ima lose u tome ako se kaze da neka pojacanja to ustvari nisu...kazem ono sto vidim...oslanjati igru tima na jednog ili dva igraca i ako oni podbace ode sve u tri...prosle godine su bili tim,timski igrali,ginuli i gurali jedan drugog, to ove godine ne vidim...Zvezda je Zvezda,sampion,klub s velikom tradicijom i ne moze se dozvoliti 9 komada u 2 utakmice,NE MOZE ma ko bio s druge strane...nije bitno ko te napada nego ciji dres nosis,cije ime predstavljas...

  • Zoran

    7. novembar 2019 | 10:25

    Da smeni trenera i pola tima.

  • Zis

    7. novembar 2019 | 10:24

    Treba kad proda igraca za 12 miliona da kupi igraca za barem 6mil a ne da dovodi nekakve krndose za 200000-300000 hiljada koji ne mogu nigde da igraju.

  • Milan

    7. novembar 2019 | 10:24

    Da kupi normalne igrace za koje ce da da novac a ne da baci kao do sada

  • Q

    7. novembar 2019 | 10:20

    Sta MORA!? E pa kako rece Mrkela ona jedino MORA da bude sampion.

  • Scarecrow

    7. novembar 2019 | 10:16

    Da se navikne da nema penal kad god je gusto za pocetak i da bi se gol protivniku ponistio zaista mora da postoji razlog. Od ovoga da se pocne, a posle polako.

  • Djjd

    7. novembar 2019 | 10:13

    Da igra utakmice u prvenstvu u kojima ce protivnici da ginu i grizu protiv Zvezde, da sudija ne svira penal svaki put kad je gusto. Tako ces da naucis da u svaku utakmicu ulazis na krv i noz, da se krljas sa protivnikom da u utakmici mozes da podneses zestok tempo. Ni tad neces moci da se nosis sa Totenhemom jer su ljidi nekoliko klasa iznad, ali ces bar da im pruzis dostojan odpor i da se ne obrukas.

  • 150

    7. novembar 2019 | 10:06

    Miliona Evra??!!Jednistavno zar ne??!!! Novac je danas sve ??!!

  • 534

    7. novembar 2019 | 10:06

    Da se privatizuje

  • Žisko

    7. novembar 2019 | 10:06

    Napad je najbolja odbrana!! I oni bi izgubili da su izbacili jednog Pavkova a ostali da igraju do pola terena i da imaju zadatak da se branu. Gde su krila, polutke, graditilj igre? Pavkov usamljen trudio se da ukrade neku zalutalu loptu i za vreme cele utakmice nije dobi ni jedan pas od saigraca. Kod tako jaki ekipa jedan igrac da trazi sansu smesno.

  • istina

    7. novembar 2019 | 10:06

    imali smo atmosferu,ali jedan glup potez terzica je ubio sve.pored ovog navedenog sto je se tacno, cena karata je zadala udarac i unistila i ono malo euforije i ucinila da stadion ne bude pun.nije bilo redova, nego se posle delile karte i mi koji smo gledali zvezdu do jang bojsa,izgubili smo totalno neku draz.sinoc pre pocetka utakmice kad vidim veliki broj praznih mesta na zapadu,nisam gledao mec kao ranije.nema atmosfere sa bogatim navijacima.koji dodju samo na ligu sampiona da bi bili vidjeni.

  • Zoki

    7. novembar 2019 | 10:06

    Treba da igra u koliko toliko jakoj ligi da bi znala gde joj je mesto...!!! Kad pobedis Macvu ili Javor nemas realnu sliku koliko si dobar... Igraci se zanesu, publika se zanese i svi misle wowal smo jaki.. A onda kad izadjesu evropu otreznis sei vidis koliko te nigde nema.....!!!!

  • Др

    7. novembar 2019 | 10:03

    О чему ви трабуњате! Какви млади играчи са 21-22 године којима треба искуство?Фудбал се или једноставно зна или не зна! Како је Џајић постао врхунски играч са седамнаест година, Филиповић са седамнает, Пижон са шеснаест, Пикси са шеснаест,Станковић са шеснаест... да не набрајам даље! Није да у Србији нема добрих играча, систем је у питању! Зашто су сви наши бивши земљаци напредовали? Зато што су се одрекли духа Миљана Миљанића!Тај систем је успевао седамдесетих, али данас се игра сасвим другачији фудбал! Не морамо бити Реал, Барса, Манчестер сити..., али зато се угледати на Тотенхем , а нарочито на Атлетико Мадрид , који по мени игра наједноставнији и најлепши фудбал у Европи!

  • Bojan.

    7. novembar 2019 | 10:02

    Prvo Marin nije vezni igrac koji igra iza spica.Ima dribling ali u mestu ne u prostoru,defazivno limitiran kad nemamo loptu on se setka po terenu.Zadnji vezni igraci su nam spori nisu tehnicki slabiji od njIhovih ali su sporiji.Juce su na terenu najbolji bili Garsija i Van La Para,koji ispastaju zbog lose sredine i momci igraju vise bekove nego sto imaju slobode u igri.Gobeljic zalutaou fudbalu desnog beka nemamo,Stojkovic ograc za sve ove bekove,nije bio brz ali je znao bar prostor da brani.Na jakimutakmicama pre bi Vulic bolje igrao tog veznog iza spica a Marina na bok,jer Vulic ce bar i defazivno zavrsiti pola posla.

  • Miki011

    7. novembar 2019 | 10:00

    Činjenica da smo slabi.Odbrana i da ne postoji.

  • Dovla

    7. novembar 2019 | 09:57

    Promeni trenera!

  • BralE

    7. novembar 2019 | 09:56

    Odgovor na naslov: Treba da se privatizuje, pa da onda neko od nije napravi normalan klub, a ne da bude mašina za pranje novca! Tako isto i Partizan!

  • Nesa CZ

    7. novembar 2019 | 09:53

    Odličan tekst i analiza... Ako hoćemo nešto više onda trebamo i ići u tom pravcu...

  • Partizan pa Bog

    7. novembar 2019 | 09:52

    Mora da promeni ceo tim + rezerve + bar dva kvalitetna golmana , jedino Marin je pravi igrac a ovi ostali su ispod proseka nase lige a takodje mora i upravu da zameni jel ovi iz uprave rade za svoj dzep .

  • Pole

    7. novembar 2019 | 09:49

    Prvo sta treba da se uradi da se smanje cene karata ,drugo da oteraju Miloja zgadio mi se fudbal od njega samo bunker,Terza trebas da se zapitas zasto ljudi idi pola sata ranije sa utakmice.Cene karata da budu ovako skupe (moze) daj te nam pobedu a ne bunker.

    • 7. novembar 2019 | 12:03

      Boba

      @Pole

      Miloju treba skinuti kapu jer sa polovicnim igracima vec trecu godinu uvodi zvezdu u grupnu fazu.Tek kada ode strucnjaci ce biti svesni kakav je uspeh napravio,ni Murinjo ne bi ovo ostvario sa ovakvim budzetom

  • Navijač

    7. novembar 2019 | 09:48

    Sad će domaće prvenstvo, ne sikiraj se zvezdo. Brzo ćeš se oporaviti. Daleko je derbi..

  • PIKULA

    7. novembar 2019 | 09:47

    DA SU FIZICKI SUPREMNI KAKO TREBA MOZDA BI OSTALO 0:0

  • Deka Pg

    7. novembar 2019 | 09:47

    I da reanimira Ivanica. Zaboravili smo na njega. Decko nije zaboravio fudbal. Dovesti tri-cetiri dobra igraca, ubacivati mlade iz podmlatka i stvarati igrace. Ocistiti tim od prosjecnih igraca. Ove godine smo slabiji i bez Bena, Krsticica, Jovancica koji je sjenka od prosle godine. Dovesti igrace koji ce da ginu. Nestao je duh tima odlaskom Savica i Stojkovica sa igrama id prije dvije sezone. Da se gine na terenu i da pokazemo m... Sad smo samo kao pamuk

    • 7. novembar 2019 | 09:51

      Realno

      @Deka Pg

      Ovaj prelazni rok je dovedeno mnogo igraca,da bi dosli novi za sledeci,moraju prodaje.ako neko hoce da kupi postojece.Nista stranci nisu doneli. Omladinska skola nema ni jednog igraca u prvih 18 ( startna postava + klupa),a omladinci odlicno guraju u svom takmicenju.Mora Zvezda da promeni nacin razmisljanja,guranje svoje dece,manje stranaca.

  • Mane

    7. novembar 2019 | 09:45

    Da plati igrače.

  • Doktor

    7. novembar 2019 | 09:42

    Zvezda je prošle sezone imala bolji tim.I sa tim timom bi pobedila Totenhem.

  • Navijač

    7. novembar 2019 | 09:41

    Da dovede Duleta Vujoševića..

  • Grobar

    7. novembar 2019 | 09:40

    Ništa drugo nisam ni očekivao. Cigani su igrali onoliko koliko im je Totenhem dozvolio. Teško da je realno da osvoje još koji bod do kraja. Iskren da budem, mislim da ni Grobari neće mnogo bolje proći protiv Mančestera.

    • 7. novembar 2019 | 09:43

      Sinke Melbourne

      @Grobar

      Svaka cast na realnom komentaru, slabi su i jedni i drugi.

  • Slobodan

    7. novembar 2019 | 09:36

    Za pocetak da donese zakon da skolice fudbala moraju i mogu imati samo fudbalski klubovi, a ne 5000 skolica funkcionise bez kluba i svog stadiona. Rezultati bi bili mnogo vidljivi i to vrlo brzo. Klubovi bi radili sa decom i odgovarali za strucan i pedagoski rad, a finansijski bi bili stabilniji.

    • 7. novembar 2019 | 10:35

      NoName

      @Slobodan

      Zaboga, čoveče, šta ti smetaju škole fudbala?

  • miroslav

    7. novembar 2019 | 09:35

    manje stranaca u timu

    • 7. novembar 2019 | 09:40

      Sinke Melbourne

      @miroslav

      A hoces li ti da im das pare za nase igrace koji su 10 puta skuplji od ovi stranaca? Ili zivis u iluziji da sa igracima iz nase lige moze da se izbori LS?

  • Sinke Melbourne

    7. novembar 2019 | 09:32

    Treba mnogo jaci tim, dovesti bolje igrace na sredini da pomognu marinu i dva brza krila.

    • 7. novembar 2019 | 09:35

      Rs

      @Sinke Melbourne

      Znaci jos 50 miliona eura???Sve pare od lige sampiona smo potrosili puta dva!

    • 7. novembar 2019 | 09:37

      Sinke Melbourne

      @Sinke Melbourne

      Pa naravno, te pare tamo i zaradjujemo, sta ti ocekujes da zaradis ulaskom u LS a da nemas tim?

  • Ljuba

    7. novembar 2019 | 09:30

    Zvezda je krš ekipa, skrpljena sa otpadom iz inostranstva, Zvezda nije u stanju da igra ni sa ekipama u domaćem prvenstvu, a kamo li sa ekipama iz veoma jakih ekipama. Zvezda je jedva prošla Kopenhagen, Helsinki i Jang Bojs uz totalnu defanzivu i bunker i na debelu sreću se našla ne zasluženo u ligi šampiona. Ovo je bruka da po svaku cenu igraš negde gde služiš za trpanje od po pet komada, a kad pročitam neke besmislene komentare, polako napredovaćemo, pitam se gde ćemo napredovati, s kojim igračima, ovip poluigračema iz sveta. Nema ništa od toga, Zvezda mora stvoriti fond iz svoje škole a koliko vidim nikog ne izbaciše nekoliko godina, pa kako će to moći da bude bolje ???

  • Mile

    7. novembar 2019 | 09:28

    Da kupi tim od 500 mil jer igraci Totenhema vrede 960 mil eur pa opet frka sta da uradi svasta?

  • Urke

    7. novembar 2019 | 09:25

    Da zaposli Kokezu u UEFA.

  • Ne zahvalnost

    7. novembar 2019 | 09:25

    A da budemo malčice realni? Sam plasman u ligu šampiona je ogroman uspeh. Kako se boriti protiv klubova koji imaju budžet koji naši timovi mogu samo da sanjaju.

    • 7. novembar 2019 | 09:42

      Blagoje Jovović

      @Ne zahvalnost

      Uopste se ne radi o tome koliko ko kosta! Vec ili igras fudbal ili ne igras. Jel gledao neko dinamo zagreb? Igraju bolje konkretnije sa mladim igracima! Pa taj Olmo nije vredeo 40M kada ga je dinamo doveo. Nece ova bagra da se tali za po 100.000 -200.000e i dovodi otpad iz evrope. Drugo Milojevic ne zna da napravi igru vec trecu sezonu!

    • 7. novembar 2019 | 09:44

      Mile

      @Ne zahvalnost

      Prve godine kada ste usli to je bio uspeh. Druge nije samo ulazak uspeh, ocekivano je bilo da se ne dozivljajavu debakli u Ligi Sampiona. Ako je Terzic rekao da se od prosle godine prihodovalo 60 miliona, a da je za klub godisnje potrebno 25 miliona, i ako racunamo da je za potrebe stadiona ulozeno 5 miliona... pitanje se samo namece gde je nestalo ostalih 30 miliona? Zasto su dovedeni skart igraci? Zasto se cak i Marin ne vidi na jacim utakmicama kao sto su derbi i Evropa?

    • 7. novembar 2019 | 09:48

      goran...

      @Ne zahvalnost

      a da ja tebe nesto pitam,al realno da odgovoris!!!jel si ti kao navijac zvezde zadovoljan sa ove 2 sezone u LS,jel si zadovoljan sa igrom,nema to vise veze sa kim i protiv koga se igra(nema sparta prag bog zna kakvu ekipu pa ne ostre svi onu stvar na njoj kao na zvezdi,a igrali su i oni protiv barse)...jednostavno nemate m....da igrate,branite se svaku utakmicu i igrate isti sistem protiv svakog,od kvalifikacija pa i sad u grupnoj fazi,igraju se sa vama ko sa nekom amaterskom ekipom,ako nista drugo ime vam ne dozvoljava takav pristup igri...partizana u 2 navrata kad je bio u grupnoj fazi niko nije tako ni nadigrao a ni ponizio kao sto se vama desava...al ako se vi zadovoljavate samo ucescem,nek vam bude...

  • Nk

    7. novembar 2019 | 09:24

    Najzalije mi je one mucenike sto igraju protiv Zvezde posle evropske utakmice jer moraju da se sklanjaju i da prime golova koliko je zvezdana primila!

    • 7. novembar 2019 | 09:38

      Hhh

      @Nk

      Pogledaj komentar korisnika Pitanje isto vazi i za tebe

    • 7. novembar 2019 | 09:43

      Pitanje

      @Nk

      Evo pomocicu mu, sklanjali su se redom. Krasnodar. Bate. Arsenal. Keln. Salzburg. Napoli. Liverpul. Kopenhagen. Young Boys. Sklanjace se jos puno u ovakvim mecevima kada ces histericno plakati jer sta bi drugo pa cim dobijemo nekog novog u bednome linglongu opet osmeh na licu, knedla zbog partizana koji je 3 u grlu i kucaj bato.

  • Dorćol

    7. novembar 2019 | 09:22

    Da ne namesta utakmice u domacem prvenstvu,da se protivnicki igraci ne sklanjaju,da ne davaju protivnicki igraci sami sebe golove,da sudije ne sviraju penale na 20 metara.I onda fudbaleri Zvezde umisle da su igraci pa izađu na evropsku scenu i vide potpuno druga pravila i pljasne ih samar realnosti!

    • 7. novembar 2019 | 09:24

      Kiki Musampa

      @Dorćol

      Auuuu dorćolac moj,jel si išao ti u školu..

    • 7. novembar 2019 | 09:29

      Pitanje

      @Dorćol

      Kako smo mi to izasli na evropsku scenu ? Prosle a i ove godine smo jedini tim koji je prosao 4 kola kvalifikacije sa 2 jako ozbiljna tima veca od tvog malog kluba. Znas ajde liga moze da se namesti ali da je tako nas bi i sampioni Danske i Svajcarske ugazili. Plitki ljudi najgori na svetu.

  • kure

    7. novembar 2019 | 09:16

    Al ste nezahvalmi svi, u nasim uslovima ovo je je i previse. Nemoze se preko noci postoci konkurentan ali smo sigurno na dobrom putu !

  • lune

    7. novembar 2019 | 09:15

    nemogu parirati ni fizicki ni igracki liga nam je takva da se nemoze porediti ni sa drugom ligom u evropi zato je to tako braco moja

  • Dejan

    7. novembar 2019 | 09:14

    Bravo za komentar. Apsolutno ste u pravu. Krsticic je posle godine bio nas najbolji igrac, a pored njega je i Jovancic bio dobar. Vezni red nam je tanak.

  • El. Comandante

    7. novembar 2019 | 09:14

    Kao sto sam i pre pola godine tvrdio tako tvrdim i sada. Milojevicevo zasnivanje kompletne koncepcije igre svodi se na samo jednog igraca Marka Marina, otmite loptu i dajte je Marinu. Fudbaleru koji je umislio da je Mesi, a u stvari je toliko stetan po ostatak ekipe i igru tima da se ni u jednom od prethodnih klubova nije zadrzao vise od sezonu dve.

  • Ide Moca sa Balkana...

    7. novembar 2019 | 09:08

    Eh sta mora da ucini... Da se uigrava na pravim prvenstvenim nenamestenim utakmicama u superligi Srbije, u kojoj ce ako je bolja da pobedi, a ako je nadigrana da izgubi... zvezdancici nisu ni svesni koliko je njihov klub vrhunac besmisla... Pobedi ti prvo, bale, kako treba na primer Indjiju (tj izgubi od nje posteno), pa se onda javi da lamentiras nad evropskim rezultatima...

    • 7. novembar 2019 | 09:31

      Hej

      @Ide Moca sa Balkana...

      Kako smo mi to izasli na evropsku scenu ? Prosle a i ove godine smo jedini tim koji je prosao 4 kola kvalifikacije sa 2 jako ozbiljna tima veca od tvog malog kluba. Znas ajde liga moze da se namesti ali da je tako nas bi i sampioni Danske i Svajcarske ugazili. Plitki ljudi najgori na svetu.

  • Js

    7. novembar 2019 | 09:07

    Mnogo,mnogo,mnogo,sve ovo je prevara sto se radi u zvezdi zadnjih godina,kakav direktor takvo je i sve ostalo

  • Ds

    7. novembar 2019 | 09:06

    Da izbaci mamine i tatine sinove sa nogicama na x

  • Goran

    7. novembar 2019 | 09:06

    Da pusti igrace koji su zasluzili da igraju kao sto je Vulic a ljubimci kao sto su Jovancic Rodic a ni Marin nije daleko

    • 7. novembar 2019 | 09:07

      Jaj

      @Goran

      Kakav bre Vulic? On je bas daleko od ovog nivoa, moze da kreira igru samo protiv Macve i Proletera....

  • Tiši

    7. novembar 2019 | 09:01

    Da pusti Miloja da sam bira pojacanja.

    • 7. novembar 2019 | 09:23

      Ivoo

      @Tiši

      Tako je, i Kosanovica koji je najbolji pomocni trener u Evropi. Nek njih dvojica biraju igrace, kakav Mrkela da ne vredjam sada coveka, ali nek sedi sa pizonom u lozi i to mu je maximum

  • Kod tenka negde.

    7. novembar 2019 | 09:00

    Da skine gol sa terena i premesti van stadiona.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA