≫ 

Sudijski ekspert tvrdi da je Zvezdi poništen čist gol: Evo zašto nije bio faul nad Stojkovićem!

 ≫ 

Igor Radojčić član sudijske komisije FSS objasnio sporan detalj sa derbija

Komentari

  • Pjerluiđi

    24. septembar 2019 | 15:52

    I Kolina se slaže sa ovim.Eto, baš je na lično insistiranje, prokomentarisao ovu situaciju, u nekoj italijanskoj emisiji, u kojoj je gostovao.

  • Heheheh

    24. septembar 2019 | 10:53

    Vlatite mi zveckuuuu

  • mihailovic

    24. septembar 2019 | 10:38

    Da FSS uvede VAR sistem /The video assistant referee (VAR) is a system/concept for a video referee match official in association football who reviews decisions made by the head referee / kao i UEFA sto ima u svojim takmicenjima . Mora se stati kradji,manipulaciji i namestanju utakmica a sve korumpirane koji time unistavaju fudbal izbaciti trajno iz fudbala !

  • Mirko

    24. septembar 2019 | 10:36

    Dosadni ste više! Završio se derbi, idemo dalje.. Spremajte se za druge utakmice i sledeći derbi pa se dokazujte na terenu, a ne da se prepucavate kao neke babe!

  • Sasa

    24. septembar 2019 | 10:10

    STRASNO KAKO SU NEKI LJUDI SPREMNI DA IZMISLE STVARI,SAMO DA BI OPRAVDALI LICNU MEMOC,

  • marko

    24. septembar 2019 | 09:52

    Daj nek bude 2:1 da ne kukaju vise ne mogu da ih slusam.Terzic ovo radi da zamaskira losu igru zvezde tj. kukavicku

    • 24. septembar 2019 | 10:20

      Wien

      @marko

      Nije bilo faula ali kao sto rekoh Zvezda nije zasluzila bodove ...igrali su fuj....

  • Tiši

    24. septembar 2019 | 09:51

    I to me briga. Nego sledece sezone uvesti pravilo da igraci koji su registrovani da igraju LS ne mogu da igraju i u domacem prvenstvu.

  • MIHAILOVIĆ

    24. septembar 2019 | 09:33

    Ekspert samo govori da Stojković nije imao kontrolu nad loptom,samo to ponavlja šta je istina...a zašto nije imao kontrolu nad loptom iako ja Stojković visoko skočio i lopta mu je prošla kroz ruke kad je Žander udara glavom...kad se skroz uspori snimak vidi se kako Žander nije bio u pravcu leta lopte nego se bacio unazad podignutim rukama i trenutak kad je golman gotovo loptu imao u rukama on ga udara u desnu ruku i tako onemogućava golmana da uhvati loptu i telom uleće u golmana i udara loptu glavom,produžava pad unazad rušeći golmana itako Žerar još za trenutak produžio unazad pored golmana u padu..."ekspert" govori da golman nije imao kontrolu nad loptom, a i nije mogao imati kad je bio onemogućen udarcem o ruku...zanimljivo da taj "ekspert" nije se potrudio da bolje pogleda usporen snimak, ili nije hteo da vidi...jer po njima je to duel koji je dozvoljen, ali nije dozvoljeno uletanje telom u golmana i udarac po ruci kad hvata loptu...

  • Pele

    24. septembar 2019 | 09:25

    Pa dobro i da je bio gol opet 1:2 za njih. Loše smo igrali i to je to.

  • SasaPFC

    24. septembar 2019 | 09:08

    Gol nije ponisten jer ga nije ni bilo... Pustite snimak lepo se cuje pistaljka pre suta Milunovica....

  • Danijel

    24. septembar 2019 | 09:03

    Ajde bre koliko puta je svirano u masu korist i sad kukamo . Idemo dalje Delije !

  • Ekspert

    24. septembar 2019 | 09:00

    Jao ljudi sto se covek izlupa ne mislim na utakmicuZvezda Partizan nego Indjija Radnicki cuj cist penal a za Indjiju nije ,kao imamo snimak ali jos u pripremi sta treba ga fotosopirati .Pa nije to jelena karleusa pa mora sve da bude cakum pakum.Znamo ga kakav je bio sudija i sad ga on nesto tupi.Zato smo ko reprezentacija dno dna.Svi eksperti svi treneri svi igraci samo napred ekspertska Srbijo.

  • Knele8

    24. septembar 2019 | 08:50

    Dosta bre vise bilo pa proslo idemo dalje

  • Ognjen

    24. septembar 2019 | 08:45

    To i laik vidi.ja sam kao Zvezdas ubjedio sebe da je faul jer me nerviralo kako igraju a u sustini jasno je bilo da je bio. Ova histerija grobara i dvostruki arsini ih i postavljaju dje pripadaju a to je manji klub iz Bg .ipak je Zvezda imstitucija. P.s. jos me nervira kako je Zvezda igrala pa necu da prejudiciram kako bo zavrsilo da nije ponisten regularan go.

    • 24. septembar 2019 | 08:55

      Veliki zvezdas

      @Ognjen

      Kako bi proslo sa Indjijom da penal nije sviran na 18 metara

    • 24. septembar 2019 | 08:57

      dragan

      @Ognjen

      U pravu si Zvezda jete iMstitucija

    • 24. septembar 2019 | 09:04

      Grobari Zapad

      @Ognjen

      Vidi druze, ovde jedino moze da se polemise o tome da li je bio faul nad Stojketom ili ne. O golu ne moze da se prica iz prostog razloga sto je igra prekinuta pre suta igraca Zvezde. Znaci, gol koji ste dali je dat posle sudijskog zvizduka. Po meni, faul nime bio ali gol je dat posle prekida igre, tako da o tome nema sta da se prica. Sta bi bilo kad bi bilo, tj da li bi ovaj dao gol ili ne bi da sudija nine orekinuo igru, kc tomw nema razloga pricati

  • Jug

    24. septembar 2019 | 08:36

    Prihvatite jednom poraz kad god pobedi partizan utakmica je nameštena prodali ste je hajde jednom budite ljudi i recite izgubili smo bili ste bolji imali ste više sreće lopta je okrugla danas smo pobedili mi sutra vi .

  • Strajo

    24. septembar 2019 | 08:35

    Alo ekspertu jesi video ja Maradona.

  • Ja

    24. septembar 2019 | 08:34

    Sledecu utakmicu odredis igraca da drzi golmana citavu utakmicu i resis problem!!! Sudijski ekspert je rekao da je to dozvoljeno!!!

    • 24. septembar 2019 | 09:41

      Wien

      @Ja

      Ne kaki Mustafa je kvazi golman i zakasnio je...kazite hvala i idemo dalje jer Zvezda nije zasluzila bodove sa onakvom igrom i zalaganjem...

  • Pcc

    24. septembar 2019 | 08:32

    Xaxaxaxxaax

  • vlada

    24. septembar 2019 | 08:28

    Grobari pozivate se stalno na fer i posteno sudjenje zasto sad pljujete kad je covek rekao svoje misljenje ? Znaci u redu je da prica samo ono sto se vama dopada ako ne onda je ološ .

    • 24. septembar 2019 | 08:58

      Vladislav

      @vlada

      Je li taj isti covek rekao svoje misljenje o penalu protiv Indjije...znaci u redu je samo kada prica sto se vama dopada

  • Ivan

    24. septembar 2019 | 08:27

    Jel ekspert kao sto je Terzic doktor?

  • Invisible89

    24. septembar 2019 | 08:21

    To se zove karma. Mislim da je bio faul nad Stojkovicem, ali i da nije, jbg, ako moze 2 penala za 2 minuta za pobedu onda moze i ovo... Mada zvezdi i ide u prilog da je sudija pogresio, jer onda bi moglo da se zakljuci da su nam sudije lose, a ne da su kupili penale..

  • Alex

    24. septembar 2019 | 08:14

    A gde je bio taj expert za penal protiv indjije, cutao !!!

    • 24. septembar 2019 | 08:22

      vlada

      @Alex

      Da nisi tako ostrascen zbao bi da je i onda rekao da je sudija pogresio .Kad je nesto protiv vas odma napadate .licemeri jedni

    • 24. septembar 2019 | 08:33

      Miki

      @Alex

      Za svaki slucaj Partizan treba da promeni golmana!

  • Zeljko

    24. septembar 2019 | 08:11

    Pogledajte gol Tavambe prije 2 godine kojim je odluceno prvenstvo pa recite je li faul.Stojkovic kad je vidio da ne moze do lopte samo je pao.U tom trenutku je trajala bakljada na jugu tako da se nije najbolje ni vidjelo u zivom prenosu.Inace stvorena je armosfera u drustvu da su svi proriv partizana,drzava,FSS itd.A da im nije bilo te drzave prije 2 godine bi bankrotirali i uopste ne bi igrali Evropu.Sad se vidi koliko su zahvalni.Kad je Zvezdi trebala pomoc drzave nije je dobila nego je bila izbacena iz Evrope 2015.

    • 24. septembar 2019 | 08:59

      😂😂

      @Zeljko

      Pogledaj gol sa atletske staze koji je odlucio prvaka

    • 24. septembar 2019 | 09:05

      dragan

      @Zeljko

      Partizan bi bankrotirao???? O cemu pricas decko pa vi ste imali dug 50+ miliona evra,po pravilima Uefe niste smeli da licencirate igrace,ostali bi sa omladincima i ispali u najnizi rang takmicenja da vam vucko nije dao pare i drzava garancije sad bi na mesti vaseg stadiona bio miskovicev trzni centar .U sezoni kad ste nam uzeli titulu posle 5 uzastopnih godina na toliki dug doveli ste pojacanja od 7 miliona evra,suprotno svim pravilima Fife,Uefi i FSS....stvarno svakakvi mogu ovde svasta da lupetaju,pamcenje kratko kao zlatna ribica. Drzava pomaze Partizan u fudbalu i kosarci ali perfidno ako nama da 10 miliona vama da 20 ,ako naka treba 50 vi cete dobiti 100.Nije cilj da se Partizan ugasi vec da se u kontinuitetu ponizava..To je vucic leci komplakse iz maladosti u svemu pa sto ne i komplekse sa tribine..Sto u vaterpolu nije dao pare partizanu vec se najtrofejniji klub na ovim prostorima gasi,izbacuje sa bazena i deca traniraju u hladnoj vodi?Zato sto zvezda nema klub u vaterpolu nama koma da da duplo da bi ga ponizavao.

  • ZZ

    24. septembar 2019 | 08:11

    ,, Eksperti", koji su do sad bili slepi:,, TURILI SMO VAM DVA KOMADA DA NE BI BILO IKAKVE DILEME"!

  • Svasta cisto lupetanje rusofila

    24. septembar 2019 | 08:10

    Apsolutno cist gol!

  • Kiza

    24. septembar 2019 | 08:04

    Sudijski ekspert Radojicic, veliki sudijski mag, osvedocemi navijac Zvezde, prosu mudrost od koje se coveku okrece zeludac. Doticni me podseca na legendarnog Zvezdinog sudiju Babarogica koji je posle svoje karijere sudije u crveno-belom dresu, postao clan uprave Zvezde. Toliko o ekspertu. Pravilo glasi svaki kontakt u 5 metara sa golmanom je faul za golmana. Ali ima i novo pravilo, svaki faul nad nekim zvezdinim igracem 5 metara van sesnaesterca je penal za Zvezdu. Nesto ne procita nigde da se ovaj EKSPERT oglasio posle one lakrdije protiv Indjije.

    • 24. septembar 2019 | 08:59

      Dr Laza

      @Kiza

      Samo što nije bilo kontakta nego kad je video da pliva u prazno prosuo se ko kilo brašna....

  • Jel ovo Severna Koreja

    24. septembar 2019 | 08:00

    Zvezdaske revije placite jos malo.

  • Alex

    24. septembar 2019 | 08:00

    Jel to isti onaj ekspert što joj protiv Inđije dodeli 2 penala???

  • Moje86

    24. septembar 2019 | 07:52

    Pa gde su ovi ovoliki ekspreti bili jedno kolo pre kad je na 18 metara sviran penal...koliko b...

  • Bane

    24. septembar 2019 | 07:44

    Ako zvezdasi, samo vi verujte sto ovaj EKSPERT kaze..... Pa mora neko i da vam kaze nesto lepo posle onakvog odogranog derbija

  • Zvele

    24. septembar 2019 | 07:42

    Gol čist ko suza ....

  • Srba grobar

    24. septembar 2019 | 07:42

    Bravo za Acu i Ziku,zivot ide dalje,bilo i proslo mi smo ovog puta pobedili,jedna bitka nije izgubljeni rat,mislim sportski.

  • Djokica

    24. septembar 2019 | 07:40

    Ko se zadnji smeje uvek mu je najsladje mislite o tome patlidzani

    • 24. septembar 2019 | 09:01

      Djoka

      @Djokica

      Upravo tako...smejali ste se protiv Indjije,sad zakljuci ko se zadnji smejao

  • Jovan

    24. septembar 2019 | 07:29

    U svakom derbiju je bilo da ili ne spekulacije u nedogled. Zbog ovakvih pritisaka ispastaju mali klubovi jel sudije ne zele da dolaze u situaciju da ih veliki kritikuju pa sude u njinu korist kad je nedoumica.I Partizanovi i Zvezdini igraci su placeniji od cele lige i za svaki kiks im je neko kriv.Svima sve najbolje.

  • Aca Vučko

    24. septembar 2019 | 07:14

    Zvezdaš sam ali Zvezdo priznaj poraz bolji su trenutno

  • Rs

    24. septembar 2019 | 07:13

    Kme kme kmeeeeeeeeeeeee

  • lemi p. s.

    24. septembar 2019 | 07:04

    Opet ja, probudio sam se, ustao , kisa pada, citam telegraf i.... moram opet, izbruka se covek za sve pare... pitam se ZASTO?

  • Žika Živac

    24. septembar 2019 | 06:57

    Mi nećemo da kukamo kao oni, da smo igrali očajno to stoji.Ne treba da uzimamo ništa kao alibi.Pustite ih nek se još malo raduju.Granica izmedju nas i ove gamadi postavljena je odavno.Napred Zvezda!

  • Bane

    24. septembar 2019 | 06:55

    Ljudi moji o cemu ovaj covek prica.. Kako ga nije sramota od ostalkh kolega.. Da li je ovo normalno,, prica o dozvoljenom guranju golmana u petercu,,,, srami se Radojcicu,,,,

  • Niksa

    24. septembar 2019 | 06:55

    Sta zna ekspert, pitajte vuletica on je kod njih jedini "ekspert" za fudbal,formaciju....

  • Grobar

    24. septembar 2019 | 06:54

    Pa cist penal za zvezdu. Cudi me da sudija nije svirao ovo🤣🤣

    • 24. septembar 2019 | 07:25

      Cile

      @Grobar

      I jeste penal. Stalno je bilo urlanje.pada markooo marinnnn. Kao u Minhenu.pavkovvvv nm pada sudija odmahuje rukom. Kako to

  • Rs

    24. septembar 2019 | 06:47

    I sta sad zapeli za to jel bio gol ili ne pa sto nisu napadali i dali 3-4 komada i bilo bi sve uredu a oni nisu ni 3 pasa redovno spojili

  • Мики

    24. septembar 2019 | 06:47

    Ако експерт Радојичић каже онда му треба веровати добро сви знамо његове намештаљке где год је судио не само у дербију .

  • Ax

    24. septembar 2019 | 06:45

    Nije tu problem u regularnom ili ne regularnom golu. Problem je u ne regularnom prvenstvu. Ne regularnost je ta da u tom prvenstvu imamo 15 fudbalskih klubova i jedan nogometni. Taj jedan nogometni je najveći probleb. Ne samo da su uzurpirali fudbalski savez, stadion već su uzurpirali i sam narod koji navija za taj nogonetni klub. Kao što BS kaže: Učimo decu da znaju pravu istinu i nek nam pozdrav bude dogodine u Prizrenu, isto tako treba učiti decu da NK Partizan nije Srpski već Hrvatski klub.

  • Marko

    24. septembar 2019 | 06:17

    😂😂😂😂😂😂

  • Greg

    24. septembar 2019 | 06:13

    Nemas pojma faul je postojao

  • uzalud trud

    24. septembar 2019 | 05:59

    Nista drugo nismo ni ocekivali. Bolje da analiziraju zasto nisu sutnuli na gol za 90 minuta

  • Vladimir

    24. septembar 2019 | 05:52

    A onda je mrmot odmotao cokoladu....

  • Kiza i Komina

    24. septembar 2019 | 05:31

    Prosvetli nas Radojicicu. Posle svih onih golova i penala dosao Radojicic da nam prica o cistom ponistenom golu. Mi ovde imamo situaciju kada jedni tumace ovako, a drugi onako. Kontakt je postojao, samo ne mozemo da se slozimo da li je Stojkovic imao kontrolu nad loptom. Koliko ja vidim jeste, obe sake na lopti pa onda Kontakt. Ali, nije to problem, problem je sto zvezda ne moze posteno da izgubi, sve pobede i titule protiv nje su ukradene, i kad ne sutnu na gol i kad izgube tri derbija u sezoni. Zaboravljaju se svi golovi iz golauta, ofsajdi Boacija, kada lopta nije presla gol liniju, penali za igru butinom i svi drugi iscenirani penali, itd.... Znaci svaka sporna situacija mora biti svirana u njihovu korist ili je sudija lopov. E, sad nek kazne ovog sudiju i nek sudi onaj iz Indjije ili Rumenige.

  • Boki

    24. septembar 2019 | 05:18

    Gol je cist kao suza, partizan je bio bolji, Milojevic je napravio pogresan izbor stranaca. Umesto Boacija i van la Pare su trebali da igraju Kanjas i Garsija u formaciji koju Zvezda stalno igra. Neverovatno da Zvezda sa 5 igraca na sredini nije imala kontrolu lopte

  • Aleksandar

    24. septembar 2019 | 03:23

    Partizan je zasluzeno pobedio, bas zasluzeno. Taj gol po meni je bio regularan, mustafa naskace na igraca, ovaj ga ni ne vidi, nema nijednu kretnju ka mustafi. Ali ne treba taj gol, nije zasluzen, dosta je alibi varijanti pomesanih sa srecom. Zasluzili smo da se osecamo ko degeni, nema razloga za zaljenje, pa da nam je priznat gol, da smo dobili na kraju-ma ko bi komantarisao katastrofu od igre? Bolje je ovako, idemo dalje, dobar je ovo poraz, laju komsije, bice zanimljivije i na terenima i napolju. Idemo Cigani

    • 24. septembar 2019 | 08:36

      Ja

      @Aleksandar

      Ono kad navijac kluba koji je debi imao u Tirani nekoga naziva Mustafa. Neprocenjivo!

    • 24. septembar 2019 | 08:48

      Рајко

      @Aleksandar

      Потписујем све како си написао. Идемо!

  • Djel

    24. septembar 2019 | 03:19

    Po novoj grobarskoj doktrini svi igraci treba da se sklone iz peterca jer tu loptu moze da dira samo golman!? Tavamba likes this.

    • 24. septembar 2019 | 07:28

      Joca

      @Djel

      I po vašoj da se sviraju penali od 16 metara prekrsaja

  • Zivko

    24. septembar 2019 | 03:12

    Sta lupeta ovaj "ekspert kao" em je udario golmana em ga je povukao rukom pri padu..Tako da je sudija bio u pravu..gol je opravdano ponisten..tj nije ni priznat!!!

  • Krkan

    24. septembar 2019 | 02:41

    Ako je On expert Ja sam Ronaldo

  • faul

    24. septembar 2019 | 02:25

    Pričaš gluposti, pa pogledaj kako se igrač zalece sa nekoliko metara udaljenosti od golmana ulece ispred njega,i gura ga.

  • trener

    24. septembar 2019 | 02:21

    Priča expert gluposti, jer golman hvata loptu, a protivnicki igrač sa nekoliko metara udaljenosti se zalece i obara golmana. Kada je onomad lopta izašla pola metra u gol aut i Zvezda postigla gol posle toga, tada nije bilo experata. Pa oni nisu za 96 minuta uputili loptu u okvir gola.

  • Kosta

    24. septembar 2019 | 02:21

    Čist faul odnosno htedoh reći penal za zvezdu hahaha

  • Mihailović

    24. septembar 2019 | 01:43

    Po izjavi "experta" igrač ima pravo da telom izgura golmana i čak dignutim rukama podigao ruke Stojkoviću, nije bila namera ali se desilo, to su sitnice koje se vide kad se zaustavi snimak,igrač je praktično telom i rukama u vazduhu zaustavio golmana da uhvati loptu i udario glavom...vidi se da Stojković ispružio ruke prema lopti i lopta mu se našla većim delom ispod ruku kad je igrač udario glavom. Tako se ne hvata lopta, jedino ako ga protivnik izgura ili svojim rukama spreči da hvata loptu

  • mile

    24. septembar 2019 | 01:09

    Cist gol ponisten. Nikakvog faula nad golmanom nije bilo, niti je Stojke imao loptu u posedu. Igrac nije bio u njegovom pravcu kretanja. Stojke iza ledja igraca startuje na loptu, umesto da boksuje, on pokusava da uhvati loptu. Ovo ne opravdava izgubljeni derbi, niti umanjuje pobedu Partizana. Nesto ne stima kako treba u nasim redovima. Prvo smo u Minhenu primili 3 komada, igrali defanzivu totalnu, i sad u derbiju 2 komada.

  • Rade ćirović

    24. septembar 2019 | 01:03

    O regularnosti gola najbolje govore akteri. Niko od Zvezdinih fudbalera nije prišao sudiji.

    • 24. septembar 2019 | 09:20

      Djola

      @Rade ćirović

      Nismo navikli da naricemo i zapomazemo kao vi..Da sam na vasem mjestu bilo bi me sramota koliko lelecete i zapomazete..

  • Zex

    24. septembar 2019 | 00:20

    I nama će slični "eksperti" da sede u VAR sobama

  • Grobarka

    24. septembar 2019 | 00:19

    Ahahaha.....jao...muko njihova

  • zvezdan terzic

    24. septembar 2019 | 00:06

    glasamo za VAR-anje u ping pong ligi posto nismo.sutnuli u gol 2 derbija

  • Crvena Zvezda

    24. septembar 2019 | 00:01

    Cestitamo na pobedi. Nadigrali ste nas. Ne znam zasto je mnogima tesko to da ptiznaju. Meni je lakse kada kazem istinu, samo sebe lazem i nerviram drugacije. Cestitke boljem Partizanu.

  • Alcatraz

    23. septembar 2019 | 23:59

    Stojiljkovicu, spavas li mirno?

  • Mirce

    23. septembar 2019 | 23:56

    Ne znam za ostale, ali ja vise volim da ih oderemo u derbiju nego titulu da osvojimo. Tu se sve vidi, a ostalo, sudije, namestanja... DERBI JE ZIVOT.

  • Nemanja

    23. septembar 2019 | 23:55

    Nema potrebe da mi pricamo o sudjenju kad nama sudije pomazu vise nego bilo kome sto se tice ove situacije pravilo je jasno mozda je ono i glupo ali je takvo bilo koji kontakt sa golmanom u sesnetercu je faul i treba da cutimo sramniju igru nismo mogli da pokazemo partizan nas je pobedio zasluzeno bili su bolji u svakom segmentu igre i tu se polemika zavrsava.

  • HollyCo

    23. septembar 2019 | 23:54

    Ah, sudije su se pokazale protiv Indjije, kao eksperti kojih nigde tada nije bilo. Jasno kao dan sve. Ali nema veze. Bitno da je projekat razmontiran.

  • Ivan Niš

    23. septembar 2019 | 23:50

    Primetno je da se u ovoj "spornoj"situaciji igrači zvezde nisu bunili,pa čak I vrlo mirno prihvatili sudijsku odluku.

  • Ja

    23. septembar 2019 | 23:48

    Dizete tenzi medi navijacima..nista strasno sport je to..bice jos utakmiva..

  • ime

    23. septembar 2019 | 23:43

    Sta je bilo bilo je

  • Zante

    23. septembar 2019 | 23:40

    Mogu da dovedu 10 svojih eksperata, laznih Stojiljkovica, jednostavno, NADIGRANI SU.

  • celavi70

    23. septembar 2019 | 23:36

    Ne TUPITE ! Gledajte levu ruku zvezdinog igraca . Levom rukom posle intervencije ga gura . Jos se niko od zvezdinih igraca nije bunio, pa sad vi hocete nesto da dokazete 😉 samo da bi se pisalo nesto , jer je o zvezdinoj igri sramota napisti bilo sta ! Ja sam partizanovac ali sam bio 100% ubedjen da ce zvezda pobediti . Ali....

  • Vex

    23. septembar 2019 | 23:35

    Grobarčići,uživajte još neki dan u ovoj pobedi. Posle se već zaboravlja. Ovakva euforija u srpskom fudbalu nije vidjena od kad vas je Timok izbacio iz kupa. Momci iz treće lige plakali,pijančili,slavili kao sada vaši fudbaleri.. Uvek je tako kada se pobedi neki moćniji klub.. Ali nemoj to da vas zavara da ste blizu titule. Ni ove ni sledeće sezone,pa još nekoliko narednih,a titule se samo pamte. Kažem,mnogo smo moćni. Može nam se i ovako i onako. Razumete li o čemu govorim?

    • 24. septembar 2019 | 06:51

      Era

      @Vex

      Ja ne razumem kako iz Laze pustaju takve ko tebe? A titulu necete gledat ove godine jer smo ne za klasu nego za pet bolji od vas sekundaraca.

    • 24. septembar 2019 | 07:30

      lemi

      @Vex

      nije ovo uzivanje samo grobara, uziva svaki normalan covek u Srbiji, jer muka je vise od .urcenja, laznog patriotizma, laznog morala...boljeg zivote...bre

  • RE

    23. septembar 2019 | 23:33

    apsolutno bih podrzao ideju da partizanka pobedi u svakom derbiju a da zvezda na kraju prvenstva zvezda bude sampion

    • 24. septembar 2019 | 07:34

      lemi

      @RE

      eto koliko ste nemastoviti, mi ,,mnogo smo jaki'', vi ,,mnogo smo jaci'', mi ,,zvezdana'' vi ,,partizanka'', mnogo naivno..

  • Ccc

    23. septembar 2019 | 23:33

    Dobro, bio lep derbi

  • GROBAR PODGORICA

    23. septembar 2019 | 23:33

    Ajde svi u glas, plači mala plači ali bez Radojičića ne bi bilo zanimljivo.

  • PAOK

    23. septembar 2019 | 23:31

    Ala vas boli, uh. Dobro i zasluzili ste ocajnom igrom. Sad vam sudije krive, a poklonile vam cela 3 boda proslog kola. Nije li vas malo sramota nekad?

  • Mrak

    23. septembar 2019 | 23:31

    Sta kaze ekspert Stoiljkovic?

  • Bekii

    23. septembar 2019 | 23:31

    Faul postoji Žander je napravio kontakt i faulurao golmana u petercu vidi se da sudija stoji u liniji sa njima,niko nije pomenuo levi lakat Žandera koji udara u ruku Stojkovića i plus telom pravi faul,Terza ovo radi 5,6 put vadi se na hajku medija,upoređuju gol Tawambe pa razlika je u tome što je Stojković iskusno osetio kontakt i pao, a Manojlović je tada zagrlio Tawambu i držao ga tada Tawamba nije ni skočio pogodila ga je lopta u glavu, ajde Terzo ako si stvatno takav čovek koji čita,trenira i ima obraz,kaži jednom iskreno nemoj da praviš sad kao da vode hajke i ostalo,dešavalo se dosta puta da i mnogo slabije ekipe pobede jaču, ne igraju vreće novca, nego igrači.

  • xxx

    23. septembar 2019 | 23:30

    Ви(цигани) једини немате право да се жалите на судијске грешке јер једини сте тим који је био ПРОТИВ увођења ВАР система у наш фудбал,како вас бре није срамота да се жалите?Нисте шут у оквир гола имали.

  • Allianz

    23. septembar 2019 | 23:30

    A gde je bio taj sudijski ekspert posle utakmice sa Indjijom ?????????

  • Kostas

    23. septembar 2019 | 23:29

    Kako vas sramota nije? Niste pola terena presli. Razbio vas Partizan bre. O crmu vi kmecite ovde? Ne mogu sudije doveka da vas cupaju jer ste najmocniji u savezu. Nek bar derbi bude derbi bez vasih malverzacija, zvezdanaesteraca i slicno.

  • Мистер Но

    23. septembar 2019 | 23:29

    јаоо какве изјаве страшно да ли једна утакмица може да се заврши зато што је једна екипа била боља ПАРТИЗАН .То чак и присталице другог тима кажу тј видели су у недељу.

  • Black White

    23. septembar 2019 | 23:24

    Ajde Delije malo o namestenim golovima protiv Indjije. Niste samo ukrali 3 boda Indjiji vec hteli da se obezbedite pred derbi. Bruka i sramota, a ovde isteruju nesto. Na terenu NULA obicna.

  • Ratko Milunovic

    23. septembar 2019 | 23:22

    Stojkovic je poznat kao golman koji ceni situaciju. Pa popio je ne malo golova na izletanje to jest na promasaj. Koliko je samo kiksao u reprezentaciji a u Partizanu nema broja. Neka su im poklonili prekrsaj da zacute vec jednom grobari stalno kukaju da su sudije protiv njih kad odrade ovako za njih pa to je njima normalno!

  • DP

    23. septembar 2019 | 23:22

    Objektivno, gol je cist. Zivi mi bili👋

    • 24. septembar 2019 | 06:35

      Objektivno

      @DP

      Ko sto je vas terzinjo cist tako je i vas gol cist.

  • Deki

    23. septembar 2019 | 23:19

    On je ekspert koliko je i terza postenjak 😂. Oducili vas od fudbala i lagano vas vratili na fabricka podesavanja...Kmeee kme kmeee

  • Era

    23. septembar 2019 | 23:17

    Ha ha ha ha jeli neko sumnjao da ce drugacije da budu izjave ovih "strucnjaka"? Ovo je ocekivano,cim je ona "postenjacina" izasla sa saopstenjem ocekivao sam da ovakvi "strucnjaci" ni pod razno nece smeti drugacije vidjenje svega da dadnu. Dzaba vam sve, razvalili su vas.

  • M

    23. septembar 2019 | 23:16

    Jadan je Radojčić ekspert kada priča nebulozne oko situacije kod faula nad Stokovićem i po njegovoj eksperti i nekim novim pravilima možeš sve raditi da golman ne dođe do lopte

  • Cz Kg

    23. septembar 2019 | 23:10

    Ne kapiram cemu sve ovo. Razbili nas i to je to. Bice valjda bolje neki drugi put. Cestitke za bolje na terenu svakako.

  • Djuka

    23. septembar 2019 | 23:10

    Hehe bas mi je drago , posle one BRUTALNE kradje protiv Indjije zasluzujete i gore

  • SRB

    23. septembar 2019 | 23:09

    Izasli iz rupa pa se hvataju za slamku. Razorio ih PARTIZAN na terenu. Ahahahaaa...

    • 23. septembar 2019 | 23:22

      Laky

      @SRB

      Bas tako. Gde su ti pravednici da nesto kazu o zvezdanaestercima protiv Indjije!? Sramota.

    • 24. septembar 2019 | 00:28

      Sin

      @SRB

      Znaci imaju obraza jos da nesto pisu? Postenjacine ahahahahaaa

  • lemi

    23. septembar 2019 | 23:03

    ,,sudijski ekspert'', to mu dodje ko bloger, ko modni stilista, ko starleta, ko....

    • 23. septembar 2019 | 23:08

      Tako je

      @lemi

      Ko politički analitičar...

    • 23. septembar 2019 | 23:46

      Дејан Младеновић

      @lemi

      Или учесник фарме или неког 2 ријалитија 🤗😀

    • 24. septembar 2019 | 00:51

      Srbin iz Srbije

      @lemi

      Igor Radojčić je član sudijske komisije FSS i zato ne lupaj gluposti!

  • Mbappe

    23. septembar 2019 | 23:02

    Al glasaju cigani da je bio regularan gol hahahaha

    • 24. septembar 2019 | 00:32

      Miki

      @Mbappe

      Dok pisem, tvoj komentar ima 155 + i 22 - pa sad vidi koliko si smesan ispao.

    • 24. septembar 2019 | 01:10

      Milan

      @Mbappe

      Ko bi vam spasao sezonu, jadnici? I opet cete da gubite bodove od "malih" klubova...Ovo se zove akcija "Sacuvaj nesposobnu upravu"...

    • 24. septembar 2019 | 08:28

      Milojko pn

      @Mbappe

      Kao vi što ste trebali da izgubite bodove od inđije,ali niste samo vi državni projekat,tu spada i radnički niš koji može svakog da pobedi samo zvezdu nesme..🌶

  • Mare

    23. septembar 2019 | 23:00

    Pa dobro sad vam je ponisten regularan gol, ali na proslom derboju na JNA vam je poklonjen gol koji nema veze sa vezom. Sto biste vi rekli posle Indjije, pogresio je sudija, mada partizanu ne treba takva pomoc. Priznajte razvaljeni ste u derbiju. Sportski pozdrav !

    • 23. septembar 2019 | 23:29

      zoki

      @Mare

      Управу си Маре, гол је био али смо много лоше одиграли, срамота

    • 24. septembar 2019 | 00:37

      Miki

      @Mare

      Prvo uvredis i cinicno napises kako ste nas razbili. Nesto nisam primetio da ste znacajno bili bolji. A onda saljes sportski pozdrav. Krajnje licemerno nema sta.

    • 24. septembar 2019 | 00:51

      lik

      @Mare

      U pravu si, i opet ste iza nas. Sportski pozdrav

  • Ovako

    23. septembar 2019 | 22:59

    Koliki je ekspert oslikava to kad rece da golman vise nine zasticen u petercu i da se pusta da napadaci sa njim ulaze u duel. Niakav pravilnik po pitanju taga nije menjan. Jer da jeste to bi znacilo da napadaci mogu napraviti blok ispred golmana kojim bi ga onemogucili da uopste moze da istrci na loptu centriranu iz kornera. Dakle, mogao bi da stavis dva napadaca ispred golmana i onemogucis mu da izleti na loptu, ali to kad uradis svira se prekrsaj. I zbog toga postoji floskula da je golman u petercu zasticen. U ovoj situaciji je kljucno da li je golman naleteo na napadaca ili napadac na golmana.

    • 24. septembar 2019 | 01:01

      Nesa CZ

      @Ovako

      TAVAMBA pravilo... LICEMERI

    • 24. septembar 2019 | 01:15

      supergnu

      @Ovako

      Ne lupaj brate. Pustili smo vas, raduj se malo. 👍👍👍

  • Ljubomilko

    23. septembar 2019 | 22:55

    Kad je već dosuđen nepostojeći prekršaj, da li je postojao onda prekršaj Stojkovića tj. jedanaesterac...

    • 23. septembar 2019 | 23:05

      KKP

      @Ljubomilko

      Mislis na zvezdanaesterac? On uvek postoji kad zatreba, kao protiv Backe.

    • 23. septembar 2019 | 23:08

      Pravila fudbalske igre

      @Ljubomilko

      0 lajkova za komentar koji je VRH! Ali to govori o poznavanju pravila naših ljudi. Ako nema prekršaja od napadača onda mora biti prekršaj od Stojkovića po komentaru uvaženog eksperta. Za ne upućene, kada se radi o KAZNENOM UDARCU (za laike penal) onda nema prednosti!!! Tako da je po gospodinu Radojčiću sudija bio obavezan da dosudi kazneni udarac!!!

  • Ono kao

    23. septembar 2019 | 22:54

    Da je Zvezda za VAR sistem pa da se vidi na licu mesta sta sudija kaze,ovako ce svako po svom...

    • 23. septembar 2019 | 23:06

      Blok 2

      @Ono kao

      Pa nece Zvezda VAR, sta mislite zasto!? 🇷🇸🏁🇷🇸🏁

  • Grobar

    23. septembar 2019 | 22:53

    Cigani vi ne treba da razmisljajte da li je bio gol. Treba da palite svecu Sadiku jer je promasivao zicere inace realno je trebalo 4:0 da bude. Mada je i 2:0 extra rezultat. A govorili ste na sva usta da je Partizan smesan. Pa koje sad smesan, jadni ste vi cigani sa Drzavnim parama i opet necete da osvojite Titulu jer ste nula, Dzaba ste kupili sve sudije kad Parni Valjak melje vaseg malenog tenkica 😀

    • 23. septembar 2019 | 23:13

      Danilo

      @Grobar

      I ne samo sudije vec i ovog "eksperta" koji nije nasao za shodno da komentarise penal na 18 m, gol iz golauta, gol kada lopta nije presla liniju itd. Ali je sada dao svoj nebulozni komentar i prije nego sto je utakmica i zavrsena.

    • 24. septembar 2019 | 00:34

      Gsle

      @Grobar

      Melhu nas VASE KUPLJENE sudije na svakom derbiju a vi se i damne pravite ludi ahahahhaa Na svakom derbiju VASE PLACENE sudije nam poniste po 1 gol a vi i dalje o postenju? Aahahahaaaaaa Meljete? Vi meljete samo pare sudijama ahahahaaaa

    • 24. septembar 2019 | 01:03

      Nesa CZ

      @Grobar

      Državne pare vi dobijate, a prvaci ćemo mi biti 100%...

    • 24. septembar 2019 | 01:12

      Jovana

      @Grobar

      Ni avion vam ne bi pomogao, kao i tenk sto nije. Dzaba vam sve. Dobro pamtim sve...

  • Jova

    23. septembar 2019 | 22:53

    Sad znamo i čiji su botovi.Hahahhaha...Sve sami SNS Grobari. Vi ste kao jaki, Bog zna sto ste takvi, Godinama milimetar niste odmakli...

  • Godza

    23. septembar 2019 | 22:52

    Bio gol ili ne, nema veze, ali je zvezdi očitan čas fudbala

    • 23. septembar 2019 | 23:07

      MareNS

      @Godza

      Slazem se. Pukli ko zvecke. I neka. Za inat Stojiljkovicu i ostalima.

    • 24. septembar 2019 | 00:35

      Xman

      @Godza

      Jeste,sudije ga ocitale kao u svakom derbiju!!!! Lepi casovi postenja,ukradu ti svaki gol na derbiju!!!!

  • Zvele

    23. septembar 2019 | 22:51

    Ma mustafa je ispao kao iz voza gol čist ko suza a vi lupajte minuse do ujutru.Krađa

    • 23. septembar 2019 | 23:16

      Danilo

      @Zvele

      Sto bi vi rekli "moze nam se, ne mozete nam nista".

  • Dejan

    23. septembar 2019 | 22:51

    Čovek je rekao da golman nije beli medved u prostoru i da kada ima loptu u posedu ne može niko da startuje na njega. Dobro, da li to znači da kada nema loptu u posedu može ko hoće i kako hoće da startuje na njega. Kakva je razlika između ovog starta i milion koje je sudija, ovaj ili bilo koji drugi, svirao na 50 metara od gola. Nisam baš najsigurniji da li je start sprečio Stojkovića da stekne kontrolu nad loptom, utisak mi je da jeste. To što Stojković nije imao punu kontrolu nad loptom (po pravilima igre) ne znači automatski da ovaj start nije bio faul, a ekspert je upravo to pokušao da nas ubedi, ako sam pažljivo gledao, a vraćao sam nekoliko puta.

    • 24. septembar 2019 | 00:37

      Dexy

      @Dejan

      Kakva je razlika izmesju starta u 16 i izvan 16m? Ista je i sa golmanom!!!! NIJE IMAO LOPTU U RUKAMA,NIJE KONTROLISAO LOPTU! KRAJ

    • 24. septembar 2019 | 00:49

      Miki

      @Dejan

      Pa igrac Zvezda je loptu udario glavom, tako da je fakticki on bio u posedu loptu. Stojkovic je preko njega pokusao da dodje do lopte. Da je napadac promasio loptu pa se sudario sa golmanom mogao bi da bude faul.

    • 24. septembar 2019 | 08:17

      Dejan

      @Dejan

      Pa nema razlike. Da li je imao kontrolu nad loptom je jedna priča, a da li je fauliran potpuno druga. Ako nema kontrolu nad loptom dozvoljeno je da ga fauliraju? Teza eksperta, ako ste gledali emisiju na Areni, je da sme da se startuje na golmana u 16 ako nema kontrolu, što je OK, ali da li to znači da sme da se startuje kako ti duša zaželi, nisam baš siguran. Svejedno, možemo da se raspravljamo koliko hoćemo, sudija je svirao, isto kao penal prošle nedelje, tako da nema ispravki. Činjenica je da se za ovo vreme Niš provlači ispod radara i sviraju mu se još smešniji penali. Što bi ekspert rekao, imamo snimak iz drugog ugla na kojem se vidi da je penal ali nećemo da ga pokažemo, verujte nam na reč, bio je penal.

  • Pfc

    23. septembar 2019 | 22:50

    Pa kako vas bre nije sramota kukate dali je bio gol ili nije, pa i da ste dali tu gol onda bi i Sadik sigurno dao onaj gol i bilo bi 3:1. Nego savijte glavu cigani, i da vam nije vasih sudija sada bi imali poraz ne samo od Partizana nego str trebali da izgubite i od Indjije pa bi onda bili na 3 ili 4 mesto na tabeli, sto to ne pricate. Drzavni Projekat je zgazen kao niko nikad. Kakvi ste to vi lazni Tim iz Lige Sampiona kad ni jedan sut niste sutnuli na poslednja 2 meca 😀

    • 23. septembar 2019 | 23:03

      Ja

      @Pfc

      Dijabolo Zvezda i jeste na 4. Mestu

    • 23. septembar 2019 | 23:36

      РЗ-ЦЗ

      @Pfc

      Али на последња два меча против вас поништена два чиста гола. Неки кажу па онда би било 2-1 да им се признао тај гол, ма немојте. Друго је кад водиш а другачије када јуриш заостатак.

    • 24. septembar 2019 | 00:38

      Mile

      @Pfc

      Da su priznali CIST gol,popili bi jos 2!!!!

    • 24. septembar 2019 | 01:07

      Nesa CZ

      @Pfc

      Sadik nije dao, Milunović jeste... Sadika je sprečio Borjan, a Milunoviću poništio grobarski sudija... OGROMNA RAZLIKA... bilo bi 0:1...

  • Nesa CZ

    23. septembar 2019 | 22:50

    Grobari poštuju samo ona pravila koja njima odgovaraju... Ali ni to vam neće pomoći...

    • 23. septembar 2019 | 23:01

      Kmeee

      @Nesa CZ

      Mislis na penale van 16 metara ili gol sa atletske staze...da li su to ciganska pravila ili nasa

    • 23. septembar 2019 | 23:05

      Indjija

      @Nesa CZ

      Ko o cemu vi o postenju pa kad ste toliko posteni vratite onda Indjiji ona 3 boda sudijski oteta.

  • Mix

    23. septembar 2019 | 22:48

    Pa eksperte kako golman da ostvari kontakt sa loptom kad mu ovaj ulazi telom pre nego sto je pokusao da uhvati loptu??? Ako pazljivo pogledas snimak eksperte videces da je igrac telom usao u predelu ramena golmana i jasno se vidi da je time pomerena desna ruka golmana...

    • 23. septembar 2019 | 23:01

      antiJSD

      @Mix

      Znaci ti si ekspert sa sve tastaturom,e neka onda ako si ti izneo ekspertizu,tu se vise nema sta dodati

    • 24. septembar 2019 | 03:13

      ДР

      @Mix

      Знаш ли кад би свирали фаул у Европи за ово...? Јуче... А дерби је био смешан. Као и предходних 10-15... Угасите светло у ФСС и да се не прича о фудбалу једно 10 година... Хвала на пажњи...!!!!

  • Bravo

    23. septembar 2019 | 22:48

    Igore polako! Postaćeš član uprave Zvezde, ne moraš baš da se toliko sramotiš! Nismo ni sumnjali da ćeš drugačije komentarisati. Čuj nije niko zaštićen u 5 metara!? Naravno da nije po knjigama i pravilima PFI, ali jeste na terenu i otkad se igra fudbal!!!

  • Pitalica

    23. septembar 2019 | 22:47

    Pa dobro ako ekspert kaže zna bolje pravila.Ali onda zašto su se bunili iz Zvezde za go Tavambe.ili su oba gola ili nisu???

  • Crni

    23. septembar 2019 | 22:46

    Faul bio ili ne sviran je koliko sam video na snimku, a sve sta se posle desilo smesno je komentarisati jer formalno ne postoji. Pitanje je samo ko sta zeli da vidi i prihvati. Tu je kraj svake rasprave. Usput bas me briga ko ce ili je pobedio.

  • Dejan BL

    23. septembar 2019 | 22:45

    Ni gol Sume nije regularan! "Ekspert" Borjan ga nije vidio!

    • 24. septembar 2019 | 00:41

      Misko

      @Dejan BL

      Ne bi ni bilo toga da niste pokrali Zvezdi taj gol!

  • Seki

    23. septembar 2019 | 22:45

    Stojkovic je postao opasan kikser odbrani neke nestvarne lopte ali procene su mu katastrofa slabo mozes da vidis da golman iz kornera stoji iza igraca vecinom golmani su okrenuti napred ka jedanestercu i tako reaguju kod njega je sve obrnuto.

  • Mihailo

    23. septembar 2019 | 22:43

    Izlisno je komentaraisati, ipak,faul nad Stojkovicem nije bio.mnogo puta se desilo da tim koji u toku utakmice,samo jednom pucao na gol pobedu,evidentno je da Zvezda nije zasluzili pobedu ali pitanje sta.bi bilo posle toga da Pacom.

  • Caligula

    23. septembar 2019 | 22:41

    Buahahahahaha,gazenje.....

  • On Ekspert?

    23. septembar 2019 | 22:38

    Da je on bilo kakav espert ne bi bio kod nas nego bi dogurao do Fife ili UEFA, a kod nas je zato jer nema karaktera pa prica sta mu se kaze. Drugo da se radi o bilo kakvom ekspertu davno bi taj ekspert prekinuo vezu sa nasom sudijskom komisijom, jer jedan ekspert sebi ne bi dozvolio vezu sa jednim takvim kartelom kakav je nasa FSK(pri tome ne misli zbog odluka sa jucerasnje utakmice nego generalno) jer bi to narusavalo njegov kredibilitet i ugled. Vidimo da doticni nema trunku kredibiliteta tako da njegovu "strucnu" analizu necu ni da komentarisem, samo cu reci:"hahaha".

  • Valja

    23. septembar 2019 | 22:33

    Kolko ovde buzdovana komentarise a ne koristi mozak i znanje jer i jedno i drugo otprilike im manjka. Logično je da je golman u svom prostoru zaštićen ali ne i da nesme niko na senku da mu stane da je tako niko u taj prostor nebi ni ulazio. Čovek reko samo što piše u pravilima fudbalske igre koju propisuje fifa kada je golman zaštićen al ne vredi majko moja ludaka.

  • Dejan

    23. septembar 2019 | 22:32

    Naravno da nije bio faul i da je ponisten cist gol.....Ali to ne menja cinjenicu da smo bili ponovo ocajni na terenu i da mora pod hitno nesto da se menja..........

  • Bratija86

    23. septembar 2019 | 22:32

    Pa sa onakvom igrom i 2-0 je dobro

  • 1970

    23. septembar 2019 | 22:30

    А ИНЂИЈА И ДВА ПЕНАЛА ШТА ЕКСПЕРТ КАЖЕ ЗА ТЕ ПЕНАЛЕ И ОН ИМА СНИМАК КАКО ЗЕЛЕНИ ИГРАЧ ГУРА ИГРАЧА РАДНИЧКОГ , ПА ВИ ИЗ ФССРБИЈЕ СТЕ СМЕШНИ ...😁😎😁

    • 23. septembar 2019 | 22:48

      Baster

      @1970

      Pa za taj penal su ne samo sudijski eksperti rekli da je faul van šesnaesterca,već su to i svi iz Zvezde potvrdili i odmah su reagovali za uvođenje VAR a. Eto,sudije greše i u vašu i u našu korist. Nebitno,titula je opet naša,sa greškama ili bez njih. Toga ste i vi svesni. Može nam se..

    • 23. septembar 2019 | 22:59

      Nesa CZ

      @1970

      Ajmo da budemo pošteni... Svi mi Zvezdaši smo rekli da prvi penal protiv Inđije nije postojao, jer je evidentni prekršaj bio van 16 metara /faul za čist crveni, kao AZ ALKMARU/, kod drugog penala apsolutno nema nejasnoća, penal ko vrata, ko drugačije misli nema pojma o fudbalu... Isto tako treba priznati da Zvezda nije zaslužila da pobedi u derbiju, ali i to da je Zvezdi poništen čist gol...vi grobari ste totalno zastranili i niste uopšte realni...

  • Ne mora se za ovo biti ekspert

    23. septembar 2019 | 22:29

    Nikakav gol nije "poništen". Utakmica je zviždukom prekinuta. Može se samo diskutovati da li je faul opravdano sviran ili ne. A šta bi bilo da nije bilo zvižduka, to ne zna niko pa ni vi.

    • 23. septembar 2019 | 22:44

      Vlaja

      @Ne mora se za ovo biti ekspert

      Da nije zviznuo šta reče.

    • 24. septembar 2019 | 00:43

      Pavle

      @Ne mora se za ovo biti ekspert

      Cekaj,lopta nije usla u gol? Pored toga sto smo ludi jos smo i coravi jujujuuu

  • lelek

    23. septembar 2019 | 22:28

    navijaci zvezde svi do jednog priznaju da su bili ocajni da nisi zasluzili pobedu, da su se branili i nisu sutnuli na gol, samo terzic i likovi tipa covic puckaju strasti i narod jedne na druge. alo bre ovo je samo jedna utakmica u nizu nije kraj sveta izgubiti jednu utakmicu u sezoni i domacem prvenstvu.

    • 23. septembar 2019 | 22:39

      fkcz 🇷🇸

      @lelek

      To sto se slazemo da ste bili bolji i da je Zvezda bila ocaj ne daje za pravo nikome da ponisti cist gol! Pobedili ste zasluzeno i za to cestitke! Ali tema je da li je bio gol ili ne. Nece nista promeniti ali samo pricamo. I DALJE JE 2:0 necemo nista promeniti...

  • kme kme kme

    23. septembar 2019 | 22:26

    da li su ikad cigani cestitali pobedu i rekli ljudi ovaj put ste bili bolji evo ruka nismo sutnuli ni jednu loptu ka golu. moral nula obraz terze djon.

    • 23. septembar 2019 | 22:34

      534

      @kme kme kme

      Jeste bili bolji ali ko bi pobedio da je priznat gol to nikada nećemo saznati. U fudbalu ne pobedjuje bolji nego onaj ko postigne više golova. Da je Zvezda tada povela 1:0 teško da bi Partizan izjednačio a kamoli pobedio. Zahvalite sudijama.

    • 23. septembar 2019 | 22:37

      Dzoni

      @kme kme kme

      A mnogo puta su dosle cestitke iz Partizana? Ne lupajte, ista situacija sa obe strane kada protivnik pobjedi...

    • 23. septembar 2019 | 22:43

      Marjan

      @kme kme kme

      Nikako nije gol mogao biti "priznat". Utakmica je zviždukom prekinuta. Posle toga ništa ne vredi. A da nije bilo zvižduka - otkud ti znaš da li bi bio gol? Jesi li ti neki mag, vrač, proročnik, šta li?

    • 23. septembar 2019 | 22:46

      Vlaja

      @kme kme kme

      Vidiš da smo sutnuli de treba pre vas pa makar i jednom kau u metu u centar de se beleži.

    • 23. septembar 2019 | 23:04

      Nesa CZ

      @kme kme kme

      Ok, čestitam po 10 put... a sada pitanje, da li je poništen čist gol Zvezdi, molim iskren odgovor... I šta bi se desilo da je priznat gol Zvezdi...

    • 23. septembar 2019 | 23:05

      Nesa CZ

      @kme kme kme

      Pitanje Marjanu... O kom zvižduku ti pričaš...

  • Saki

    23. septembar 2019 | 22:25

    Kad je partizan pobedio zasluzeno NIKAD

  • ГЦГ

    23. septembar 2019 | 22:25

    Експерте, није ни постојао гол. Може се расправљати о томе је ли или није био прекршај! Кад је судија дунуо у пиштаљку, а то је урадио прије шута звезде, игра је требало да стане и није се требао упутити шут па се о голу не би ни причало. Дакле, експерте, не тупи.

    • 23. septembar 2019 | 22:32

      fkcz 🇷🇸

      @ГЦГ

      Hahahahahahahahahaahhaahhahah ekspertu, dobro si ti uhvatio kad je dunuo u pistaljku a kad je sut bio... 😂😂😂😂 kako si sad mlatuo i ostao ziv! Hahaahah ziv mi bio 100god

    • 23. septembar 2019 | 22:32

      РВ

      @ГЦГ

      Е јој, а ја им већ био признао 1 ударац на гол. Значи ништа, повлачим обећање. Ипак 0

    • 23. septembar 2019 | 22:36

      Zvele

      @ГЦГ

      A ti si kao neki veliki ekspert dr mr..

    • 23. septembar 2019 | 22:49

      Vlaja

      @ГЦГ

      Nije nego. Idi spavaj lepše je.

    • 23. septembar 2019 | 23:20

      Либе

      @ГЦГ

      У праву си. Само се може расправљати да ли је био прекршај или не, а о голу ни говора, јер је судија свирао прије упућивања лопте. Колико се пута десило да играч послије свирања прекршаја упути лопту у гол, аут или гол аут. И нико не расправња после да ли је био гол, аут или гол аут. Колики је Радојчић експерт то је посебно упитно. Мислим да је самозвани експерт.

  • dnevna doza prosecnog Srbende

    23. septembar 2019 | 22:24

    Gde si bio protiv Inđije da “ekspertišeš” kada se svira penal na 20 m od gola?Kako te nije sramota da kažeš da nije bio faul u 5 m za golmana se uvek svira.Golman u 5 m je zaštićen kao Beli medved!Sram da te bude “eksperte”!

    • 23. septembar 2019 | 22:55

      Vlaja

      @dnevna doza prosecnog Srbende

      Pa tu nista nije sporno šta da komentarise kad je prekršaj van sesnesterca. Ali za tebe je matematika špansko selo da bi ti obijasnijo moram mnogo da pišem ali me mrzi. Ukratko saberi pa oduzmi indjiju i derbi sa greškama sudija ko je tu profitira.

  • Dragan

    23. septembar 2019 | 22:23

    Znaci, u praksi udjes u duel sa golmanom i onemogucis ga da uzme loptu time sto ces ga izbaciti iz balansa u petercu i to nije faul. E moj ekspertu, ti si ekspert koliko i ja vozac F1.

    • 23. septembar 2019 | 22:29

      Misko

      @Dragan

      Ovde ni kontakta nije bilo sa golmanom legao sam o kakvom balasu pricas

    • 23. septembar 2019 | 22:36

      Milojko pn

      @Dragan

      Ti ćeš možda i da postaneš vozač f1,al ovaj stručnjak za suđenje neće nikad🐲🌩😁

    • 23. septembar 2019 | 22:41

      sims

      @Dragan

      Bato nije bilo kontakta uopste Mustafa je ispao kao Voz iz Šina.

    • 23. septembar 2019 | 22:58

      Joj

      @Dragan

      Joj zato je fudbal super jer svako zna balans majko moja idi bre spava ali gledaj fudbal možda i postaneš pismena publika i to postoji da znaš.

  • El. Comandante

    23. septembar 2019 | 22:23

    Tavamba je pre par sezona veci faul napravio nad golmanom Zvezde prilikom postizanja gola koji je priznat.

    • 23. septembar 2019 | 22:29

      G

      @El. Comandante

      I maradona je dao gol rukom pa su postali sampioni...

  • Misko

    23. septembar 2019 | 22:22

    Pa videlo se odmah Stojke kad je video da ne moze da dohvati loptu lego u blato brze bolje

  • BILI

    23. septembar 2019 | 22:21

    Boli nas briga...hahahahahahahaha BOLI OVAJ GOL...onog kako bjese najgoreg stranca u istoriji fudbala. IMA BRE DA KRADEMO JOS VISE. VOLIM PARTIZAN

    • 24. septembar 2019 | 00:48

      Laci

      @BILI

      Vas boli svaka predhodna godina,a tek ce da vas boli!!!

  • Zvezda

    23. septembar 2019 | 22:20

    Grobari ne mogu bez pomofi sudija nikog da pobedeaStojkovic nije covek a jos manje spotrista fudbaler

    • 23. septembar 2019 | 22:26

      lemi

      @Zvezda

      muko jedna, ko neka baba si...

    • 23. septembar 2019 | 22:44

      Milojko pn

      @Zvezda

      Da da Bog na sledeći derbi da nam protiv zvezde svira pet nepostojeća penala i da im damo i neki iz ofsajda pa onda nek pocrkaju od muke..

  • Kiza

    23. septembar 2019 | 22:20

    Da li su se ti "eksperti " izjasnili i o penalima protiv Indije?

  • Gagi

    23. septembar 2019 | 22:19

    Radojicic je ekspert koliko i ja nuklearni fizicar... Lepo pozovite nekoliko stranih sudija i pitajte ih kakvu bi odluku oni doneli.

    • 23. septembar 2019 | 22:24

      РајкоЦЗ

      @Gagi

      Сугурније је, гробарчићу, позвати ГЕОМЕТРЕ, хахаха

    • 24. septembar 2019 | 00:48

      Rale

      @Gagi

      Covek je rekao koja su pravila ! O cemu ti?

  • Aleksandar

    23. septembar 2019 | 22:19

    Kako te nije sramota "eksperte"...mučno je više slušati ovakve ljude bez dostojanstva koji misle da su nam svima isprani mozgovi.

  • Dak

    23. septembar 2019 | 22:17

    Necemo valjda kukati kao oni.Odigrali smo derbi katastrofalno kao i ostale u poslednje vreme.U nasem dvoristu treba resavati problem jer je ovo nedopustivo.

  • Kiza

    23. septembar 2019 | 22:16

    Kad moze Zvezdi da se svira penal sa pola terena u ovoj guzvi ovo izgleda da igrac ide na golmana sa nameromda ga faulira bilo tu kontrolr lopte ili ne, tako Delije/Cigani, jbg 2:0 i tacka

    • 23. septembar 2019 | 22:20

      Ja...RS

      @Kiza

      Jesi li ti corav, zar ne vidis da golman skace na ledja covjeku koji ga ca i ne vidi.

    • 23. septembar 2019 | 22:24

      hej

      @Kiza

      @kiza Ti mora da si iz toronta ?

    • 24. septembar 2019 | 00:49

      Goga

      @Kiza

      Cuo si EXPERTA? PRAVILA? Laku noc

  • Bata Leki

    23. septembar 2019 | 22:16

    Smesan si gospodine sa tvojim obralozenjom

  • Sedi jedan

    23. septembar 2019 | 22:14

    Ovo je čist gol isto kao što je dotični sudijski ekspert!!!

    • 23. septembar 2019 | 22:41

      Vlaja

      @Sedi jedan

      Ti si pametan pa znaš uzmi pravila pa procitaj pre nego što lupas gluposti eksperti.

    • 24. septembar 2019 | 00:49

      Yw

      @Sedi jedan

      Tesi se sine,samo se tesi ako ce ti biti lakse!

  • РВ

    23. septembar 2019 | 22:14

    Добро ако је тако ево признаћемо им да су имали 1 ударац на гол за 90 минута, али гол свакако нећемо јер га судија није признао, хихихи

  • Bruka

    23. septembar 2019 | 22:13

    Pa da li si ti normalan covece?

    • 23. septembar 2019 | 22:22

      A sto

      @Bruka

      Komentarisete kad neznate. Uzmite pravila fudbalske igre pa vidite. Golmanski prostor nije u pravilima jedna reč nego ima poduži teks gde se neke stvari tumače tako je fifa odredila. A kad neznas nelupas.

  • Sasa

    23. septembar 2019 | 22:13

    Koji bre ovo ekspert....sram te bilo...

  • K

    23. septembar 2019 | 22:13

    Kako da ne. Faul jeste bio. Nego vi iz FSS gledajte malo ostale utakmice Crvene Zvezde i njene namestaljke i onda pricajte nesto. Kako vas nije sramota da posle 2 meca od 7 koje je Zvezda igrala trebali biti poraz, nego greske sudija su dovele do pobede. To vi ispitajte malo. Zajedno sa Vojvodinom sada i Radnicki.

    • 24. septembar 2019 | 00:50

      Marko

      @K

      Nagledali su se oni 8 godina unazad Toletovih utakmkca i titula,ovo je sve smesno u odnosu na vas!

  • Dr Tvorzić

    23. septembar 2019 | 22:12

    AHAHAHAHAHAHAHA

  • Czv forever

    23. septembar 2019 | 22:12

    Molim vas zvezdas sam al ne izvlačite se jer ste grozno odigrali u nedelju...

    • 23. septembar 2019 | 22:17

      Ja

      @Czv forever

      Kakve veze ima to sa ponistenima golom koji je bio regularan.

    • 24. septembar 2019 | 00:52

      Pavle

      @Czv forever

      Zvezdas sam,kazes,a onda grozno ste....Grobaru,mi jesml odigrali grozno ali i tako grozni i ocajni smo vam zabili i tako grozne i ocajne ste morali opet da pokradete da bi pobedili...kapiras? LOPOVI

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA