Za sve one koji ne znaju fudbalska pravila: Evo zašto Pešić nije bio u ofsajdu neposredno pred gol Zvezde u derbiju (FOTO) (VIDEO)

Komentari

  • South1

    4. decembar 2019 | 23:30

    Године 2005. одбор ФИФА-е је донео ново правило што се тиче офсајда, према којем је у офсајду играч којем је бар део тела (глава, стопало...) ближи гол-линији супарничког гола од лопте и од неког супарничког играча. То је уведено како би по правилима нападач екипе морао целим телом бити даље од супарничке гол-линије у односу на супарничког играча.

  • Dzontra Volta

    17. decembar 2017 | 00:54

    ...evo prodje jos jedan dan, a da partizanu nije sviran penal...UEFA reaguj...

  • nenad

    16. decembar 2017 | 18:03

    Neuk i tvrdoglav i prilicno los narod smo postali. Po komentarima vidim da ne odustaju

  • CG

    15. decembar 2017 | 20:43

    Ni ja ne znam fudbalska pravila pa pitam daje li se zuti za skrivljeni penal ? I da li kad se da gol a lopta prethodno bude u korneru, ponistava li se isti ?

    • 16. decembar 2017 | 11:16

      Dule

      @CG

      Očigledno je da ne znaš pravila, lepo je što priznaješ. Za penal ne postoji pravilo da mora da se dobije žuti karton. Postojalo je jedno vreme, ali je ukinuto imaa jedno pet godina. Eto da naučiš neešto.

    • 18. decembar 2017 | 14:08

      darko

      @CG

      vidi daje li se crveni karton kad everton udari pesica po glavi a pritom ovaj sedi na zemlji

  • Vaske

    15. decembar 2017 | 20:41

    A faul pešića nad miletićem kod centaršuta ,ako već kažete da nije nedozvoljena pozicija...

  • Macas74

    15. decembar 2017 | 18:33

    Pametnjakovicu. Centarsut čim je upućen, sudija je trebao dići zastavicu.

  • Dzontra Volta

    15. decembar 2017 | 17:27

    Pocelo je novo odbrojavanje...evo prodje jos jedan dan kako im nije sviran penal...

  • РВ

    15. decembar 2017 | 14:38

    Не, не, не. Гос Радојчић увек измисли неко правкло кад је у корист Звезде. Па он се "сломио" објашњавајући како судија није крив за признати гол са атлерске стазе односно из гол-аута

  • SAŠA FRANKFURT

    15. decembar 2017 | 14:23

    Sve sami stručnjaci!!!

  • alex

    15. decembar 2017 | 14:22

    Klasicn pravljenje ljudi nepametni :) dva igraca partizana su toliko blizu da se cak i sudaraju dakle onaj ispred je morao da pokusa da je izbaci!! Ja bih prihvatio ovo objasnje je da je bar 5 metara razmak izmedju dva igraca partizana, sve ostalo je farbanje!

  • PFC

    15. decembar 2017 | 14:07

    A gde je ovakva analiza za penal Partizana, gospodo? Samo se stiti mezimica.

    • 15. decembar 2017 | 17:13

      Nesa CZ

      @PFC

      Pa sta ce analiza ako se niko nije bunio...vi ne znate sta hocete

  • Попара

    15. decembar 2017 | 13:40

    Sudija...je znao kod ko ga ce lopta doći .a ha...ofsajd kao kuća...nisam ni znao do sada

  • REALAN

    15. decembar 2017 | 13:39

    Prosto je neverovatno u ovoj drzavi kako se svaki sporni detalj, sto se tice zvezde, BRANI na krv i noz.Hiljadu studija ce biti samo mezimica da se opravda.

    • 15. decembar 2017 | 17:55

      -32

      @REALAN

      Kakvi ste vi kraljevi demagogije i izvrtanja cinjenica.. Ne brani Zvezda nista ! Svako ko je gledao bar tri fudbalske utakmice u zivotu zna sta je pasivni ofsajd i da je gol cist. Vi ste ti koji od dlake pravite gredu , i svaku sitnicu dizete na krv i noz. Ali grobar ne bi bio grobar ,da ne kuka i narice !

  • Sima

    15. decembar 2017 | 13:22

    Gol aut je samo u slucaju da lopta udje u zvezdin kazneni prostor.

  • zlo

    15. decembar 2017 | 13:21

    A facijalna ekspresija? Zaboraviste taj vrlo vazan detalj u ovom doista iscrpnom objasnjenju.

  • CD-ROM

    15. decembar 2017 | 12:34

    Okrenite kameru lepo pod uglom od 90 stepeni pa cete videti da je cist ofsajd a ne da govorite da je gol regularan.

    • 15. decembar 2017 | 13:15

      memem

      @CD-ROM

      memem

    • 15. decembar 2017 | 13:24

      BEN DELIJA

      @CD-ROM

      A PENAL??? KO JE PRVI DOSAO DO LOPTE ...

    • 15. decembar 2017 | 18:29

      Srbin iz Srbije

      @CD-ROM

      Prvi je do lopte došao Savić, a Omer je počeo da pada,pre nego što je došao u kontakt sa njim.

  • Realno

    15. decembar 2017 | 12:12

    Zašto ne napišete da je Mažić neopravdano dosudio penal za partizan.Savić je prvi stigao do lopte i odneo je klizećim startom, Ožegović je zakasnio i pao preko njegove noge.Još jedna kradja Mažića u derbijima na Zvezdinu štetu.

    • 15. decembar 2017 | 12:15

      LOSMI

      @Realno

      Druze pogledaj snimak ko je prvi pipnuo loptu .. Pogledaj izjavu tog savica gde priznaje da je bio cist penal ..o cemu pricas ti

    • 15. decembar 2017 | 12:17

      Miša Tumbas

      @Realno

      Ožegović nije zakasnio, nego gurnuo loptu pored Savića. Da si gledao, video bi.

    • 15. decembar 2017 | 12:23

      nerealno

      @Realno

      kako mozes da tvrdis nesto sto moze da se urvdi cas posla,dva klika na yt!!! sta bi bilo da je isti broj bodova? bolesne glave iz zvezde,poput tvoje,bi digli revoluciju! ovako cute i kao,dzentlmenski priznaju da je penal! nema tu sta da mirka prizna ili ne. svi su videli da je penal! sta vise,manji penal nego nad mihajlovicem,ali penal kao kuca!!!! dokle mislite da ce vama sve da se svira,a drugima ne?

    • 15. decembar 2017 | 12:24

      GP

      @Realno

      Vecih licemera majka ne radja! Pa Mazic vas je spasio covece! Tavambu je iskljucio iz igr jos u 4. minutu kada mu je dao zuti karton na prvi obican start, nije dosudio jos jedan penal kada Le Talek igra sa obadve ruke u sesnaestercu, gol posle cistog ofsajda, kao i drugi zuti Savicu (koji je odneo i loptu i Ozegovica) sto bi bio crveni. Da li vi uopste mozete da Partizanu date regularan gol? Setimo se onog iz gol auta, pa sta jos vi hocete, da vam se i Partizan sklanja, mozda to? Samo tako i mozete nekome da date dva, tri, cetiri gola. U derbiju se vidi da je vasa moc LAZNA i u svakoj utakmici koju vas protivnik hoce da igra.

    • 15. decembar 2017 | 12:28

      Djudja86

      @Realno

      Decko ti ili si slep ili si okorela mrtva ciganstura pa neces da vidis... ako si slep onda te razumem,ako je ovo drugo nema tebi pomoci... ta tvoja bolest je neizleciva... Ozegovic je prvi gurnuo loptu i nastavio kretanje ka Savicu, jer je u ovoj situaciji ispao inteligentniji i pametniji

    • 15. decembar 2017 | 13:25

      REALAN

      @Realno

      Ti si stvarno corav javi se lekaru za naocare

    • 15. decembar 2017 | 20:06

      Gecko Gaming

      @Realno

      @GP Ovako ovde penala nije videlo Savic pocistio loptu Ozegovic pao preko njega ni kontakta nije bilo.

  • GP

    15. decembar 2017 | 11:54

    Znamo mi da vi, kao i Radojcic, pokusavate da opravdate zvezdin gol i Mazica na svaki nacin, ali zasto ljude pravite slepima? Pesic je u ofsajdu sto je ocito isto kao sto je i ocito da prilikom centarsuta polazi na skok ka lopti, valjda sa Ostojicem i tu je gospodin "nepogresivi" pomocnik odmah trebao da podigne zastavicu i signalizira ofsajd. Pa nismo mi svi ovce , bre, ljudi. Gol zvezde je NEREGULARAN.

    • 15. decembar 2017 | 12:52

      Branko

      @GP

      Isto kao i gol malog kluba(penal).A kad nabavis naocare videces da je Pesic 2-2,5 udaljen od igraca koji izbija loptu u polje tako da cak ni to pravilo 3 nije u opticaju(nastalo).

    • 15. decembar 2017 | 12:58

      Moralni Gmizavac

      @GP

      Nisi upravu .Gol je cist! Kakav ofsajd,to se sviralo kao ofsajd pre 40 godina!Navijam za Partizan,ali ovo je cisto.Nego problem je sto necete vidjeti ovakvu analizu kad je u pitanju Partizan! Evo, sto ne razmotre i ne pišu o drugom kartonu za Savica kod kaznenog udarca??? Malo prelistajte pravilo 12!

    • 15. decembar 2017 | 13:04

      bojan

      @GP

      Ocigledno da ste ovce,ovo nije ofsaj lopta nije dosla do njega i ostojica a ovaj dva metra ispred njih.uticaj na igru ne postoji.naucite prvo pravila fudbalske igre pa komentarisite.takodje je i cist penal bio.

    • 15. decembar 2017 | 15:10

      Aleksandar

      @GP

      Samim tim sto je skocio na loptu se aktivirao iz ofsajda,to je jasno kao dan!Dva derbija ste nam ukrali,vi posteni!!!

    • 15. decembar 2017 | 15:30

      xaxaxa

      @GP

      @GP fudbalsi strucnjak kalimero xaxaxaxaxa kme kme kmeeeeeee

    • 15. decembar 2017 | 17:17

      Nesa CZ

      @GP

      Ma vi ste naj obicniji spin majstori

    • 16. decembar 2017 | 13:20

      GP

      @GP

      Moze da bude udaljen i dvanaest metara ako je krenuo ka lopti, a u ovom slucaju i direktno na loptu, to je ofsajd. Prema tome gol zvezde je NEREGULARAN odnosno proizvod pljacke pomocnog sudije.

  • Жика Живац

    15. decembar 2017 | 11:44

    Žalbe posle Nove Godine,kod Kokeze i Toleta.

    • 15. decembar 2017 | 12:28

      GP

      @Жика Живац

      Da, u FSczv! Srecan si zbog ovakvog remija je l'? Opet vas sudija vadi i to Mazic ciju ste suspenziju trazili. Ali sta ces, svira covek po diktatu.

    • 15. decembar 2017 | 12:57

      Branko

      @Жика Живац

      Mislis vas svirajucui vam penal ("20 godina nam nije sviran penal").Nemate kvalitet ni NAPREDAK da pobedite.

    • 15. decembar 2017 | 14:24

      Tito,Krcun,Komar,Medaric,Nusref,Robert,Refik..

      @Жика Живац

      Mislis saopstenja terze i mrkele

  • Sitno krupno

    15. decembar 2017 | 11:38

    M. Marić gledaš li ti uopšte fudbal svaki put kad je lopta upućena ka igraču koji je u ofsajdu je ofsajd.

  • ultrasrbin

    15. decembar 2017 | 11:10

    Kretanje na skok i faul nad igracem koji ga cuva nisu aktivno ucestvovanje u igri i ne predstavljaju ometanje? O aktiviranju iz ofsajda i markiranju golmana prilikom Boacijevog suta moze da se raspravlja.

    • 15. decembar 2017 | 11:37

      Nesa CZ

      @ultrasrbin

      Ma o cemu ti strucnjaku pricas...nemas pojma covece...Pesic posle odigravanja Ostojica moze da se ukljuci aktivno u igru, ili po tebi ne sme da igra do kraja utakmice...stvarno nemas pojma

    • 15. decembar 2017 | 11:42

      Nesa CZ

      @ultrasrbin

      O cemu ti pricas strucnjaku...Pesic posle odigravanja Ostojica moze aktivno da se ukljuci u akciju, ili po tebi ne sme da pipne loptu do kraja utakmice...stvarno nemas pojma...muka mi je od vas strucnjaka koji kazete da je bio ofsajd i da nije bio penal, i od jednih i od drugih...

  • a majstore

    15. decembar 2017 | 11:09

    sta kazu pravila o faulu u napadu,posto se takodje jasno vidi da je pesic odgurnuo ovog celavog?

    • 15. decembar 2017 | 11:43

      Nesa CZ

      @a majstore

      Pravila kazu da ste vi grobari uvek u pravu...to vam je ostavstina od Tole Karadzica i pok. Bogija Stepanovica...

    • 15. decembar 2017 | 12:08

      Blade

      @a majstore

      A sta kazu pravila jel penal ako izbijes loptu a glumac se baci kao da ga je snajper pogodio?!

    • 15. decembar 2017 | 12:12

      a marstore

      @a majstore

      kazu da nije!!!! ali kad napadac stigne pre lopte,pa ga pokupi mirka... onda je penal!!! i zuti,bez obzira sta prduckao onaj na areni o tome da li je izgledna situacija ili nije!!! a izgeldna je bila!!!! jos kad mirka prizna da je zakasnila sa startom,i da jeste bio penal...

  • ИДЕМО ДЕЛИЈЕЕ

    15. decembar 2017 | 11:07

    Исто као што се јасно види да је Савић прво избио лопту

    • 15. decembar 2017 | 11:45

      pfc

      @ИДЕМО ДЕЛИЈЕЕ

      Savic je rekao da nije pipnuo loptu, i da je penal cist... al sta zna Savic jel da?

  • Goran19070

    15. decembar 2017 | 11:01

    Ajde realno bio je Pesic prilikom upucivanja centarsuta isto tako nije bio penal jer je Savic izbio loptu pa je onda Ozegovic pao preko njega

    • 15. decembar 2017 | 11:56

      GP

      @Goran19070

      Stos je u tome sto je Savic izbio i loptu i Ozegovica istovremeno i zar stvarno hocete da kazete da ovo nije bio penal? Pa ni vasi se igraci nisu bunili, a nema cak ni saopstenja.

    • 15. decembar 2017 | 12:51

      Goran 19070

      @Goran19070

      Evo i danas sam gledao snimak sto i tebi savetujem pa reci realno dali je prvo loptu ili ih je zajedno a nasa greska sto vas nismo napunili i otisli na +12 jer nikada niste imali losiju ekipu

  • Pele

    15. decembar 2017 | 10:49

    Ne znam na osnovu cega zakljucujete da je pesic bilo kojim delom tela bio blizi golmanu partizana od ove dvaestrojke???

  • pfc

    15. decembar 2017 | 10:48

    Xaxaxxaa znaci ovaj u toj sekundi se odmah setio clana 8 zakona o fudbalskoj igri, i procenio kroz onu šumu igraca da ovaj nece da utice na igru xaxaxxa

    • 15. decembar 2017 | 10:59

      Sale

      @pfc

      Znaci daj mi jedan mec gde protivnik svojom kopackom gadja protivnickog igraca, a da se igra nastavlja... U nastavku se desava penal(umesto da je Mazic prekinuo mec i dao crveni Evertonu posto bi svuda u svetu se to desilo) i penala ne bi onda bi bilo ! Zato kme kme kme !!!

  • Varvarinac

    15. decembar 2017 | 10:40

    Kme,kme,kme, ...

  • PENZIONER

    15. decembar 2017 | 10:38

    ovi ucitelji ... koji nas uce-tumace fudbalska pravila ... neka se odmah obrate svojim uciteljima da im pare za te diplome vrate ... JAD i BEDA OD MANIPULACIJA, LAZI, PREVARA A SVE U CILJU PLJACKE NA TERENU I VAN NJEGA ...

  • Aleksandar

    15. decembar 2017 | 10:34

    Cist ofsajd!Klasican primer!Kako mogu ovako da lazu nije mi jasno,koga stite?Kao nije uticao na igru a skace na centarsut i sudara se s Ostojicem!Opet kradja!Ako nije iz golauta onda je iz ofsajda!Sramota!!!

    • 15. decembar 2017 | 11:28

      Ivan

      @Aleksandar

      Kme,kme,kme,kme,kme Sa vama uvek komedija

    • 15. decembar 2017 | 11:50

      Nesa CZ

      @Aleksandar

      Alo slepce on je od Ostojica udaljen 2 metra...a posle odigravanja Ostoica mogao je i on da gol i bio bi regularan...boze kolike ste vi ne znalice

    • 15. decembar 2017 | 15:22

      Aleksandar

      @Aleksandar

      Kome ti bre slepce!Gledam fudbal 35g!Ako je skocio na loptu,a jeste,automatski se aktivirao iz ofsajda!Kradete,lazete.Da smo mi vama dali ovakav gol ne bi mogli da zivimo od Doktora i njegovih saopstenja.Oba derbija ste nam ukrali,Vi posteni!!!

  • Nema pravda nema mir

    15. decembar 2017 | 10:31

    Sigurno pomocni sudija ima komojuter u glavi. On tako brzo uzme u obzir sve ove stavke i tachke u pravilniku, i jednu po jednu eliminishe u sekundi vremena. A trebaju mu samo ochi da vidi ko je najblizi golmanu. Ofsajd ko planina.

    • 15. decembar 2017 | 11:54

      Realno

      @Nema pravda nema mir

      Baš tako u 99% slučajeva pomocnr sudije odmah dizu zastavicu. Naročito u ovakvim slučajevima gde je ofsajd očigledan i gde lopta ide ka igraču koji je u ofsajdu. Pri tom on gura i igrača do sebe i ometa onog što izbija loptu. Realan je rezultat ali je i ofsajd čist. Ne znam šta mu treba sa lupeta. A ovaj pomoćni sudija jedino da u glavi ima kompjuter najnovije generacije pa da za manje od sekunde sve ovo obradi. Nisam rekao da je namerno ali je pogrešio.

  • Vuk1

    15. decembar 2017 | 10:27

    Pa,kad ste tako pametni i strucnjaci recite da li je Mazic trebao dodeliti zuti karton Savicu prilikom starta za penal ili revoltirane reakcije bacanjem stitnika? Po meni Mazic je dobro uradio jer bi pokvario derbi,a Savic je to zasluzio.

    • 15. decembar 2017 | 11:05

      Pepi

      @Vuk1

      Dali si ti cuo da se penal moze dosuditi bez zutog kartona. Dali su svi prekrsaji automatski zuti karton ..nisu..da li Osman bio u sansi da da gol ...nije..Savic jeste napravio prekrsaj i on je bio posto je bio u sesnest metera to je penal da Osman bio u izglednoj sansi za postizanje gola vjerovatno bih dobio zuti karton a onda i crveni...

    • 15. decembar 2017 | 18:35

      -32

      @Vuk1

      A da gadjas protivnike kopackom ,razbijes mu arkadu ..u proslim derbijima slomis nogu , Leonardo je samarao igrace po terenu..sve je to ok samo je start na loptu za crvrni. Grobari i realnost

  • Terza i Ćoki srpski velikani

    15. decembar 2017 | 10:24

    Nema veze menjamo pravila jer je ovo Srbija što bi rekao Mažić i jer nam se može.Od sada Zvezdu samo radio prenos a Partizan može da igra po oranicama!

    • 15. decembar 2017 | 10:38

      AJVAR

      @Terza i Ćoki srpski velikani

      Mali si, pitaj Toleta kako su se menjala domacinstva kada je nk partizan u pitanju da se fudbaleri nk partizan ne isprljaju. Da ti pojasne neke stvari. :-) ovo je stvarno bilo

  • ☆☆☆

    15. decembar 2017 | 10:13

    Kako grobari da znaju šta je ofsajd? Oni ofsajd viđaju samo kada igraju u Evropi

    • 15. decembar 2017 | 10:40

      Tomo

      @☆☆☆

      Oni samo znaju za penal...

    • 15. decembar 2017 | 11:15

      Tito,Krcun,Komar,Medaric,Nusref,Robert,Refik..

      @☆☆☆

      Haha,mislis svake 26 godine igraju u Evropi😂🤣😂🤣 bas si nam lepo objasnio😂🤣

  • Ej bre

    15. decembar 2017 | 10:13

    Ovde nesto nije kako treba. Citam tekst, gledam snimak i ne verujem! Jasno se vidi da igrac CZ krece na loptu i skace u nameri da je zahvati glavom. Cak se i sudara sa igracem Partizana. Ovo je jedna od onih situacija kada ne treba da verujemo svojim ocima nego recima kvazi strucnjaka. Pitate se zasto sve manje ljudi gleda ovu nasu ligu? Jedan od razloga su i ovakve stvari.

    • 15. decembar 2017 | 10:53

      Neutralan

      @Ej bre

      Uf, jako je teska situacija. Loptom je igrao defanzivac ispred, zbog cega to po meni nije odsajd. Medjutim, igrac koji stoji u ofsajd skace u vazdusni duel sa defanzivcom iza i time ga gura na defanzivca koji jeste igrao loptom, zbog cega bih rekao da jeste ofsajd. Mislim da, kada bih morao da kazem da ili ne, rekao da ovo jeste bila ofsajd pozicija. Iako mislim da ovako nesto pomocnik ne moze sa namerom da previdi.

  • Miki

    15. decembar 2017 | 10:06

    A zasto si se ti M.Maricu toliko potresao zbog toga?

  • Gospodja Ministarka

    15. decembar 2017 | 09:55

    Mozemo reci da iz prilozenog videa , aktivnost Pesica utice na jednog od igraca partizana sam pokret tela i polazak ka lopti se smatra Ofsajd pozicijom po gore navedenim stavkama, ja kao zensko sam dosla do tok zakljucka. Logicno sad udrite navijaci!

    • 15. decembar 2017 | 10:11

      Ivan

      @Gospodja Ministarka

      Xaxaxa,mani se sporta

    • 15. decembar 2017 | 10:37

      Goxi

      @Gospodja Ministarka

      A da nije i golman Zvezde uticao na igrace Partizana, pozadinski, da prime gol? Ajde ne svirajte vise, ni penal za Partizan nije bio penal pa se niko ne buni. Igrac je isao na loptu, a druga je prica sto je igrac Partizana folirao da je na njega startovano.

    • 15. decembar 2017 | 10:41

      Batko

      @Gospodja Ministarka

      Mani ofsajd, 'vataj se kutlače

  • Samo pfc

    15. decembar 2017 | 09:53

    Dokle bre vise da se uvlacite tim mutantima,da je bilo suprotno saopstenja bi se pisala mesec dana. Jednostavno: sudija nije lepo procenio i tacka. Moglo je to da se desi i na njihovu stetu,greske se desavaju. Sve u svemu ovakav rezultat je najpravicniji.

    • 15. decembar 2017 | 10:06

      Djole

      @Samo pfc

      A zamisli kakve bi im izjave oko penala bile da nisu izjednacili??? Da li bi Savic priznao da je napravio? Sta bi Terzic ,,saopstio"? Xaxax mozete misliti

    • 15. decembar 2017 | 10:10

      Buraz

      @Samo pfc

      Ti si previse bolestan navijac..

    • 15. decembar 2017 | 10:10

      Ivan

      @Samo pfc

      Penal?,??

  • Звезда *($#±•¥¿£©±••¥®¡®><)

    15. decembar 2017 | 09:51

    То гробари не знају. Па њихови играчи су у једном дербију тражили офсајд након убацивања из аута и гола за нас.

    • 15. decembar 2017 | 10:07

      Djole

      @Звезда *($#±•¥¿£©±••¥®¡®><)

      Gol iz auta...ciaaao

    • 15. decembar 2017 | 11:18

      Tito,Krcun,Komar,Medaric,Nusref,Robert,Refik..

      @Звезда *($#±•¥¿£©±••¥®¡®><)

      Pa vi ste dali gol sa atletske staze i kazete da je regularan gol,eto koliko vi poznajete pravila

  • Taras

    15. decembar 2017 | 09:47

    I sve ove elemente i cinjenice su u trenutku prosle kroz glavu pomocnog sudije i on ih je kompjutersom preciznoscu procenio i u delicu sekunde doneo pravilnu odluku?Nezanosite se, mi sad mozemo pricati i pricati,meriti sa geometrima,preggledati sto puta sto raznih snimaka i navodno razresiti situaciju,a pomocnik sve to mora bez ikakvog pomagala resiti u delicu sekunde.Zato nedirajte pomocnike za ovakve situacije.

  • Mishko

    15. decembar 2017 | 09:44

    Zeljko pantic premudri oce da lipse od muke sto nije sviran ofsajd a on ZNA da jeste bio ofsajd. Koliko volim da ga gledam kako drami i trazi izgovore za svoju nesrecu, jaooo ... zao ki samo sto partizanov vesnik ide svaki peti dan ... trebalo bi ga uvesti dva puta dnevno

  • Milos

    15. decembar 2017 | 09:39

    Iskljucenje Savica prilikom prekrsaja za jedanesterac :(

  • Фамилија

    15. decembar 2017 | 09:38

    Јел он кренуо да центрира играчу који је у офсајду? Јесте! Шта даље има да се прича.

    • 15. decembar 2017 | 10:06

      Ferdinand

      @Фамилија

      Pitaj bilo kog fudbalera, da li kad centrira gađa određenog igrača. Da se iole razumeš u fudbal i da imaš čime da razmisliš, shvatio bi da se uvek lopta ubacuje u neki prazan prostor, a tamo ko se nađe. Lopta je upućena u sred šeanaeaterca gde je šuma igrača, a ti kao "stručnjak" znaš da je baš bila upućena Pešiću, na osnovu čega? Vidovitost, treće oko ili grobarska ostrašćenost?

    • 15. decembar 2017 | 10:07

      mrk

      @Фамилија

      Da. Cist ofsajd.

    • 15. decembar 2017 | 10:07

      Zivorad

      @Фамилија

      Ti koji si ovo ovako objasnio zašto se nevratš na situaciju posle šuta direktno na gol od stranePantića.Tada su sudije smatrale da su dva igrača Partizana bila u ofsajda.Daje postignut gol nebi bio priznat.Ovim oću da kažem da ovo što ste napisali ne pije vodu.Sve navedeno oko ovih pravila koliko je navedeno pomoćni sudija je u sekundi sve to registrovao u svojoj glavi i po Vama doneo isto po Vama pravilnu odluku.Crc Milojka ! To je čista glupost

    • 15. decembar 2017 | 11:05

      milan

      @Фамилија

      Pitaj Pantica, da li je gadjao Ozegovica protiv Yang Bojsa. Papane, ne lupetaj.

  • Bojan

    15. decembar 2017 | 09:33

    Ja bih pre rekao da penal za Partizan nije postojao. Igrac Zvezde je startovao na loptu, izbacio je iz putanje a onda je igrač Partizana pao. Pozdrav!

    • 15. decembar 2017 | 10:20

      Terza i Ćoki srpski velikani

      @Bojan

      Jeste.Bolje ti znaš od Savića koji je deklarisani Grobar samo što igrom slučaja igra za Zvezdanu!

    • 15. decembar 2017 | 11:17

      Posteno

      @Bojan

      Al promasio loptu, kupi naocare

    • 15. decembar 2017 | 11:18

      Goran 19070

      @Bojan

      Pa ti malo bolje procitaj njegovu izjavu "ako je to Mazic svirao onda jeste penal"

  • (Dzon)3

    15. decembar 2017 | 09:31

    Kokeza sredio:( E cus nije ofsajd Zemljo dembelio

  • bojan

    15. decembar 2017 | 09:29

    Pa izgleda u Partizanu nemaju pojma o pravilima. Posto su u Novostima dali izjavi kako su osteceni.... No dobro...

  • Žarkov Dragan

    15. decembar 2017 | 09:25

    Ja sam posle utakmice gledao taj snimak gola Boaćija i došao sam do istog zaključka da nije bio ofsajd Pešića a nisam neki stručnjak,a tu čitam neke komentare koji su neki stručnjaci a nemaju pojma.

  • Bratunac RS

    15. decembar 2017 | 09:24

    Ne mlatite, cist ofsajd.

  • iwi

    15. decembar 2017 | 09:20

    Ofsajda nije bilo jer ga sudija nije svirao. Da je linijski podigao zastavicu, ofsajda bi bilo! Matematika je jasna.

  • Бошко

    15. decembar 2017 | 09:13

    Није био у офсајду јер судија није био у линији. Све остало је млаћење празне сламе. Гол је признат, утакмица завршена, лаку ноћ и пријатно!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA