Snežana Filipović: Posle crno - belog hrama, idemo u Madrid

  • 7

Činjenica da je Partizan vraćanjem crno - belih stolica na stadion u Humskoj ispunio želju navijača i uspešno marketinški obavio "misiju" sa kompanijom Karlsberg naterala nas je da kontaktiramo direktorku marketinga crno - belih Snežanu Filipović kako bi iz prve ruke čuli impresije u crno - belom timu povodom lepog događaja.

Partizan će posle 15 godina imati crno - bele stolice na stadionu? Koliko je marketing vašeg kluba zadovoljan učinjenim povodom ostvarenog?

- Vrlo smo zadovoljni saradnjom sa Lavom, a naravno posebno sa marketinškom aktivacijom “Lav, igra i strast” ,koja je pored sjajne interakcije naših najvernijih navijača, kao krajnji rezultat donela upravo crno-bele stolice. Moram da pohvalim kolege iz Lav-a koji su zajedno sa mojim timom učestvovali u konstantnom osmišljavanju akcija kako bi povećali broj naših vernih fanova koji su prikupljali čepove.

- Potpisivanje ugovora sa Lavom vezano za stolice je bio samo deo i početak posla koji je nastavljen svakodnevnim marketinškim akcijama, aktivacijama, nagradama i mnogim drugim važnim stvarima kojima se moj tim bavio uprethodnih godinu dana. Vrlo sam zadovoljna krajnjim rezultatom.

Koliko navijača očekujete na subotnjoj premijeri?

- Ne mogu da vam kazem tačan broj navijača koji će doći na meč Partizan - Radnički, ali znam da će ljudi koji vole ovaj klub biti i sutra uz njega, kao i uvek do sada, a i od sada.

Kada će zamena stolica biti potpuno završena?

- Očekujemo do 22. marta da montaža bude završena.

Kakve akcije pristalice Partizana još mogu očekivati u cilju akcije vraćanja navijača u Humsku ovog proleća?

- Kao i prethodne godine pokušaćemo i ove različitim akcijama da privučemo ljude da se vrate na stadion. Organizacijom porodične tribine i sličnim akcijama želimo da u organizaciju porodičnog vikenda i poseta stadionu postane porodična želja i potreba, a mi ćemo se potruditi da uživaju u vremenu provedenom na stadionu.

- Na dan Svetog Trifuna organizovali smo i akciju u kojoj su ‘crno bele dame’ obradovale svoju jaču polovinu, tako što su poslavši njihovu zajedničku sliku sa obeležjima crno- belih dobili po dve karte za utakmicu Partizan-Radnički Niš. Za 48 sati dobili smo preko 120 mejlova i preko 700 fotografija. Žao nam je što smo vremenski bili ograničeni akcijom, ali njihova radost i energija koju su nam pružili tokom slanja mejlova, oduševljenja akcijom i na zvaničnoj Fejsbuk stranici su nam još jednom pokazali da njihova srca kucaju svakim minutom za Partizan.

Šta marketinški Partizan izdvaja od konkurencije u Srbiji i regionu?

- Na žalost živimo u zemlji u kojoj nemamo previše prostora za razne marketinške akrobacije, ali ono što svi mogu da primete je da se najrazličitijim akcijama izdvajamo i da sve što uradimo posle određenog vremena urade i drugi fudbalski klubovi. Poslednjih godinu dana intezivno radimo na organizaciji kampova, koji imaju sjajan odziv dece iz raznih zemalja sveta.

- Organizacija kampa je vrlo zahtevna. Počinje sa kampanjom i promocijom samog kampa, učlanjenja novih članova, instrukcija roditeljima, obezbeđivanja komplet sportske opreme, sistematskim pregledima, organizacije trenera, animatora, organizacijom celodnevnog sadržaja, smeštaja, ishrane i svega ostalog što čini brigu oko dece uzrasta od 2000. do 2005. godišta. Ponosni smo što su naši kampovi brojni i što dobijamo pohvale iz svih krajeva sveta. U naš rad je uključena i komplet omladinska škola na čelu sa legendom, direktorom omladinske škole - gospodinom Mocom Vukotićem.

Koliko je Partizan zadovoljan interakcijom sa navijačima na društvenim mrežama?

- FK Partizan je vrlo zadovoljan. Kada sam postala direktor marketinga klub nije ima ni svoju zvaničnu Fejsbuk stranicu. Poseban problem je taj što postoje mnoge stranice koje koriste FK Partizan u svom imenu stranice. Uspeli smo da raznim akcijama i reklamama naša zvanična stranica broji danas 150.000pratilaca. Takođe smo uveli i novu multimedijalnu platformu Partizan.Tesla.tc, koja pre svega ima za cilj interakciju između naših navijača, razmenu golova, slika i svih materijala, ne samo na anroid i ajfon telefonima, već na svim modelima bez obzira na operativni sistem. 

Hoće li Partizan marketinški ovo proleće posvetiti i Saši Iliću, s obzirom na najave da će na leto okončati karijeru?

- Saša Ilić je simbol FK Partizan, velika legenda i pre svega sjajan čovek o kome svi imaju uvek samo reči hvale. Saša je jednostavan i narodski čovek sa zasluženim epitetom velikog sportiste i mislim da je njemu posvećeno svako proleće, a ne samo ovo.

Kakva je marketnška saradnja FK Partizan sa ostalim klubovima iz Sportskog društva?

- Imamo dobru saradnju pre svega sa generalnim sekretarom, gospodinom Milanom Obućinom kao i sa svim klubovima u Sportskom društvu.

Partizan napreduje Tesla.tc aplikacijom?

- FK Partizan je zvanično početkom 2014. godine pokrenuo jedinstvenu multimedijalnu platformu ‘Partizan.Tesla.tc’ koja za cilj ima non-stop komunikaciju sa navijačima i simpatizerima kluba kroz mnogobrojne interakcije, nagradne igre, fotogafije, uzivo četovanje sa igračima i sl. Važnost ovakovog projekta na svetskom nivo za velike fudbalske klubove prepoznao je i FK Real Madrid.

- Već za 17.mart je dogovorena prezentacija u fudbalskom klubu Real Madrid na kojoj ću i zvanično predstaviti multimedijalnu platformu Partizan.Tesla.tc, odnosno njene marketinške i finansijske mogućnosti jer su ljudi iz Real Madrida zainteresovani da istu inputiraju u njihov marketinški sistem.

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj Fejsbuk stranici Telegraf Sport!

Takođe nas možete pratiti i na našem Tviter nalogu @TelegrafSport

(Telegraf.rs)

Video: Delije skandiraju Kebi posle 175. večitog derbija

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA