SUPERBOL KROZ BROJKE: Milijarde dolara za grickalice, parking, karte, reklame...

  • 0

Utakmica Superbola američkog fudbala ponovo je probila rekorde na svim poljima. Bilo je ovo 47. izdanje najgledanijeg sportskog šoua u Americi, a prema nekim nezvaničnim informacijama čak 111,3 miliona Amerikanaca gledalo je putem televizije SBS prenos ovog događaja.

Baltimor “Rejvensi” pobedili su San Francisko “Fortinajnjerse” sa 34:31, ali će osim spektakla na terenu ovaj meč ostati upamćen i po nekim brojkama. Kad je u pitanju Superbol, onda se ne žali novac, pa je tako u poslednjih 10 godina na reklame potrošeno 1,85 milijardi dolara.

Amerikanci su za ovaj događaj kupili grickalice (čips, perece....) u vrednosti od milijardu dolara, takođe parking u trajanju od četiri dana odmah ispred arene u Nju Orleansu koštao je 990 dolara, dok je parking dva kilometra dalje stajao 45 dolara.

Za zakup apartmana za 30 ljudi na samoj večeri Superbola trebalo je izdvojiti 325.000 dolara, a najniža cena karte stajala je 1.600 dolara.

BROJKE NA SUPERBOLU

3.000 – dolara plaćalo se prosečno za ulaznicu za ovaj meč

88.000 - dolara dobiće svaki igrač pobedničke ekipe

2.105.441 - gledalac je pratio utakmicu preko internet, odnosno lajv striminga

0 - dolara dobila je Bijonse za svoju izvedbu u poluvremenu ovog šoua, poput ranijih zvezda koje su pevale za džabe (Madona, Dženet Džekson, Džastin Timberlejk)

3,8  - miliona dolara košta 30 sekundi reklame tokom Superbola

990 - dolara koštalo je parking mesto kod same arene, ali za četiri dana

40% - gledalaca u Americi gleda Superbol samo zbog reklama

434 - miliona dolara prihodovaće Nju Orleans od posetilaca meča Superbola

1,2 - milijarde dolara potrošili su Amerikanci na gickalice tokom Superbola (184 miliona za čips, 40 miliona za perece, 36, miliona na keks sa sirom…)

Telegraf.rs/Foto: clotureclub.com)

Video: Davidovac o isključenju Petruševa

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA