London spremio i "modnu policiju"

 
  • 0

Veće grupe koje dođu u odeći sa jasno vidljivim obeležjima brendova koji nisu sponzori Igara mogu da budu problem, jer će se to smatrati "marketinškom zasedom". Organizatori su odlučni u tome da zaštite prava velikih sponzora Igara poput "Mekdonaldsa", "Adidasa" i "Kadberija", koji plaćaju 100 miliona dolara tokom svakog olimpijskog ciklusa, pa će "prestupnici" biti kažnjeni sa do 20.000 funti

Nekoliko dana pre svečanog otvaranja, organizatori Igara u Londonu još nemaju jedinstveni stav o mogućim odevnim ograničenjima i eventualnom uvođenju pravila "olimpijske mode". Majica sa, recimo, logom proizvođača poznatog napitka "pepsi" ili "najki" patike mogle bi biti savršena kombinacija za posetu Olimpijskom parku, ali bi "propagator" tih brendova mogao da ima posla sa modnom policijom.

Prvi čovek Igara Lord Sebastijan Kou smatra da takvo "izdanje" ne bi baš bilo uputno.

- Verovatno ne biste šetali okolo u "pepsi" majici jer je naš sponzor "Koka-kola", a oni su dali milione funti za ovaj projekat, ali i milione funti za lokalni sport - rekao je Kou, osvajač dva olimpijska zlata na 1.500 metara, dodavši da je "važno zaštiti sponzore".

Organizacioni odbor Igara ima sasvim suprotno mišljenje.

- Svaki pojedinac koji dolazi u olimpijske objekte može da nosi garderobu po sopstvenom izboru, brendiranu ili ne.

Odbor je pojasnio da problem mogu da budu veće grupe koje dođu u odeći sa jasno vidljivim obeležjima brendova koji nisu sponzori Igara, jer će se to smatrati "marketinškom zasedom". Organizatori su odlučni u tome da zaštite prava velikih spozora Igara poput "Mekdonaldsa", "Adidasa" i "Kadberija", koji plaćaju 100 miliona dolara tokom svakog olimpisjkog ciklusa. Zabrana za oglašavanje suparničkih brendova važi za sve objekte olimpijskog kompleksa i u okolini, čije poštovanje će nadgledati stotine uniformisanih lica. Kazne za prestupnike idu i do 20.000 funti.

I dok organizatori tvrde da im nije cilj da rastuže posetioce, već da spreče "marketinške zasede" i obezbede prijatnu atmosferu za gledaoce, stručnjak za marketing Piter Vlakos smatra da su ograničenja nerazumna.

- Ograničenja su ironična u Britaniji, koja se diči time da je jedna od najslobodnijih ekonomija u svetu - kaže Vlakos, i dodaje:

- Uvođenje ovakvog monopola je nerazumno i skoro da postaje pitanje suvereniteta potrošača.

(Beta)

 

Video: Jago objasnio zašto je šutirao poslednji šut protiv Barselone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA