FitPass: "Svetski trend od sada i u Srbiji"

 ≫ 
  • 3

U današnje vreme poprilično je teško uskladiti veliki broj obaveza sa redovnim treniranjem ili bar povremenom rekreacijom. Po prvi put Srbija je dobila kompaniju koja je našla adekvatan način da pomiri užurban način života sa redovnim treniranjem za pristojnu sumu novca, pristupačnu svačijem džepu. FitPass je jedini program zahvaljujući kome ljubitelji sporta više ne zavise od članarine u isključivo jednoj teretani, već imaju mogućnost da na osnovnu jedne mesečne pretplate dobiju pristup u preko 500 rekreativnih objekata širom Srbije.

Posle samo 7 minuta ovih vežbi, vaše telo će biti za medalju! (VIDEO)

Ognjen Radić, suosnivač i direktor FitPass-a, je sa svojim timom kreirao jedinstvenu platformu posvećenu rekreaciji i sportu koja je za samo dve godine uspela da se probije i na druga Evropska tržišta.

Kako je nastala ideja da osnujete FitPass?

Tokom poslednjih par godina u Srbiji je oživeo trend fizičke kulture. Na ovim prostorima danas možete videti sve više ljudi koji posvećuju vreme aktivnom načinu života poput trčanja, grupnih sportova i slično. Zbog problema koje sam imao sa nedostatkom vremena za treniranje i nemogućnosti da sebi priuštim članarinu u više objekata istovremeno, bilo mi je interesantno da bolje oslušnem ovu granu poslovanja i pronađem nišu pogodnu za razvoj sopstvenog biznisa. U današnje vreme živimo brzo i nažalost nemamo dovoljno novca da sebi priuštimo o jednom trošku kvalitetan trening, odmor u spa centru ili rekreaciju na bazenu. Ovakva situacija je mene i moj tim podstakla da pronađemo način da za pristojnu sumu novca svakom pojedincu omogućimo pristup raznovrsnim vidovima rekreacije na različitim lokacijama, shodno tome koja mu je tog dana najpristupačnija. Danas, nakon samo dve godine, možemo da se pohvalimo činjenicom da pored Srbije, uspešno poslujemo i na teritoriji Italije i Turske.

Koje su glavne prednosti FitPass članarine u odnosu na ponude ostalih sportskih objekata u Srbiji?

Jedna mesečna članska kartica omogućava pristup jednom sportskom objektu, dok FitPass kartica pruža pojedincu ulaz u preko 500 sportskih objekata po ceni jedne mesečne članarine. U sklopu FitPass sistema nalaze se najbolje teretane, bazeni, fitnes i plesni centri, kao i mnogi drugi sportski objekti koji će odgovarati različitim potrebama svakoga. Drugim rečima, za relativno malu sumu novca svaki član ima pristup mnoštvu različitih objekata od treninga u teretani do uživanja kraj bazena. Pored mogućnosti koja se pruža fizičkim licima, FitPass je kreirao posebnu uslugu i za kompanije koje brinu o svojim zaposlenima i njihovom zdravlju, kao i posebne pakete.

Foto: Promo Foto: Promo

U okviru FitPass ponude nalaze se i posebni programi za kompanije i njihove zaposlene, da li mozete konkretnije da nam kažete zašto ste se okrenuli ka pogodnostima za pravna lica?

Kompanije su u današnje vreme više nego ikad okrenute ka negovanju potrebe pojedinca unutar poslovnog sistema, jer je dobro poznato da zadovoljna i motivisana osoba ujedno biva i produktivnija. Upravo iz tog razloga, FitPass je kreirao jedinstveni sistem za motivacij

zaposlenih koji im omogućava korišćenje velikog broja sportskih objekata širom Srbije. FitPass kartica predstavlja kvalitetan način investiranja u svoje zaposlene i doprinosi jačanju lojalnosti prema kompaniji. Kroz sport i rekreaciju se povećava fizička kondicija i poboljšava zdravlje, ali i angažovanje zaposlenih u svim firmama koje su deo programa.

Da li su kompanije prepoznale priliku koja im se nudi za njihove zaposlene?

Kad smo pokrenuli program namenjen kompanijama nismo bili sigurni šta da očekujemo, ali nam je bilo izuzetno drago kada smo shvatili da je interesovanje za ovu vrstu usluge itekako našlo put do poslodavaca koji brinu o svojim zaposlenima. Vrednost programa su prepoznali brojni lideri na našem tržištu što ukazuje na činjenicu da ljudi razumeju važnost fizičke aktivnosti usled velike količine vremena koju zaposleni danas provode za računarom.

Obzirom da ste za kratko vreme, tačnije dve godine, uspeli da izgradite uspešnu kompaniju koja je danas prisutna na čak tri tržišta, da li postoji recept za uspeh?

Uspeh je relativan pojam. Mislim da je danas najbitnije naći nišu tj. oblast poslovanja koja nije pokrivena. Bilo bi pretenciozno reći da smo kreirali inovativan sistem, ali smo našli način da već postojeće uslužne oblasti objedinimo u jednu celinu i pružimo korisnicima kvalitetnu uslugu. Verujem da smo sa FitPass-om upravo to postigli i pružili ljubiteljima rekreacije raznovrsnu sportsku ponudu.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Moćni Partizan ubacio 110 poena Splitu, briljirali Koprivica i Bošnjaković

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mirko

    25. novembar 2016 | 16:43

    Odlična stvar, koristim već nekoliko meseci, nema greške

  • Bojan

    15. decembar 2016 | 18:17

    Probao sam prošlo leto i sada sam opet uzeo. Idem gde želim, kada želim, a košta kao prosečna teretana.

  • Goran

    7. decembar 2016 | 01:36

    Ja ovde u Cikagu placam clanarinu 20.00 $mjesecno u LA FITNESU I ne znam da li to ovde fukcionise

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA