Heinekenovo spektakularno gledanje finala Lige šampiona na Ibici!
Heineken nagradio najkreativnije potrošače putovanjem na Ibicu na nezaboravno gledanje finalnog meča Barselona - Juventus
Finale ovogodišnje Lige šampiona pripalo je prvaku Španije, Barseloni, nakon uzbudljive utakmice u kojoj su uživali navijači oba kluba.
Prvi put ove godine i četvorica ljubitelja fudbala i Heineken piva iz Srbije imala su priliku da na potpuno originalni način uživaju u organizovanom gledanju finalnog meča - i to na Ibici, zahvaljujući Heinekenu, jednom od glavnih pokrovitelja UEFA Lige šampiona.
Kao vodeći svetski premium brend koji pomera granice dobrog provoda, Heineken je kroz nagradni konkurs „Win every minute of every match“ dobitnicima organizovao nezaboravno putovanje na Ibicu i spektakularno gledanje finalnog meča na prelepoj plaži, zajedno sa ljubiteljima Heinekena i vrhunskog fudbala iz celog sveta.
Duhovitost i maštovitost je izdvojila Borisa Ćetkovića, Predraga Milovanovića, Lazara Ćokovića i Dina Kalafata od 7.000 ljudi koliko je učestvovalo u konkursu i rezervisala im mesta za originalni trodnevni Heieneken doživljaj.
Momci su pratili finalnu utakmicu u društvu legendarnog brazilskog fudbalera Roberta Karlosa, krstarili su katamaranom obalom Balearskog ostrva, a nakon toga, na skrivenoj plaži uživali u kupanju, sunčanju i vrhunskom ukusu hladnog Heinekena.
Takođe, oni su obišli prelepi stari grad Ibica i doživeli još mnogo toga tokom tri nezaboravna dana. Dobitnici putovanja bili su oduševljeni jer su baš njihovi odgovori izabrani za najbolje, a u maniru iskusnih fudbalera i kapitena rekli su da su se provodili u ime svih koji su učestvovali u konkursu, kao i da ništa od ovoga ne bi bilo moguće da nije bilo Heinekena.
(Telegraf.rs)
Video: Piksi posle remija sa Danskom: "Izvinjavam se zbog 0:0! Srbija će biti jača"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.