KRAJ JEDNE ERE! Koka-Kola odlazi iz NBA lige i menja je najveći konkurent!

  • 0

Rivalstvo najpoznatijih brendova gaziranih pića na svetu upravo je dobilo nov oblik.

Verovali ili ne, posle 28 godina, američka kompanija Koka-Kola više neće sponzorisati najjaču košarkašku ligu na svetu. Od jula će zvanični najveći partner NBA ligi biti Pepsi.

Sponzorstvo stupa na snagu od jula, pošto ugovor sa Koka-Kolom ističe na kraju sezone u junu.

To znači da se iz spozorskog pula povlači Coca-Cola Co, koja je tu bila od 1986. godine, kao i brend Sprajt, koji se pridružio 1994. godine.

Pepsi će u sponzorstvo ući sa svojim brendovima "Aquafina", "Brisk", "Ruffles" i "Doritos", dok će doskorašnji partner "Gatorade" biti izuzet, prenose američki mediji, pozivajući se na "Beverage Digest and Sports Business Journal".

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

"Ostajemo veliki fanovi NBA lige sa kojom smo imali nezaboravna iskustva tokom 28-godišnje saradnje, ali smo doneli odluku da ne obnovimo ugovor na kraju sezone 2014/2015. Kompanija Koka-Kola ima na raspolaganju milijardu dolara za ulaganje u svoje brendove u naredne tri godine, i stoga imamo obavezu da se fokusiramo na najefektnije i najefikasnije investicije kako bismo maksimzovali rast brenda", istaknuto je u saopštenju Koka-Kole, kompanije sa sedištem u Atlanti.

Očekuje se održavanje konferencije u Njujorku, kojom će se ozvaničiti nova saradnja, a na kojoj su najavljeni komesar NBA lige Adam Silver i izvršni direktor Pepsija Indra Nuji.

Ovo je još jedan značajan korak Pepsija ka sportskom marketingu, s obzirom da je sponzor NFL lige još od 2002. godine, a prošle godine je obnovljen ugovor sa MLB bejzbol ligom. Takođe, Pepsi je sponzot i NHL hokej lige, tako da je na ovaj način preuzeo sve "glavne" sportove u SAD.

Printskrin: Youtube/Beco Hernandez Printskrin: Youtube/Beco Hernandez

Koka-Kola ipak ne izlazi skroz iz sporta, jer je u ponedeljak najavila potpisivanje višegodišnjeg ugovora sa MLS fudbalskom ligom, gde će zapravo zameniti Pepsi u pulu.

"Ovo novo partnerstvo nas obavezuje da radimo na razvoju fudbala u SAD, koristeći snagu naših brendova da se povežemo sa navijačima i da ih osvežimo na svakom sportskom nivou", navedeno je u saopštenju Koka-Kole.

(Telegraf.rs)

 

Video: Vladan Milojević se obratio novinarima nakon dobijanja nagrade

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA