Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vuk
Sve sve,ali zvuk motora nikako ne mogu da svarim !!!
~©Panco ©~
A gledamo kojekakve bahreine i malezije.Najbolje i najlepse staze imaju englezi nemci i italijani.A formula je nula sada.I po stazama po konkurenciji po zvuku po broju timova.Lepse i zanimljivije je usce i avala sa jugicima.
Neko iz mase
F1 se pretvorila u trke skoro serijskih automobila. Motori sa 1600cc i katalizatorima. Bruka. Bolje da su ih koristili za košenje trave. Nekada se u F1 ugrađivalo najskuplje i najbolje što inovatori mogu da ponude. Od sezone 2002 kada je ukinuta dvostrana telemetrija F1 je svake sledeće godine bivala sve dosadnija.