HRVATI TVRDE: Oca ubijenog navijača Zvezde ubili su Srbi u Hrvatskoj

Komentari

  • nebitno

    2. januar 2016 | 12:03

    Markov otac je bio hrvat. I tacno je da ga je srbin ubio. I nikakvo ratiste nema veze sa tim. to vam je istina. ostalo mozete povezati

  • istina

    25. novembar 2014 | 23:08

    stoke pokvarene, decko se jos nije ni ohladio ispod dva kubika zemlje a vi znate ko mu je i oca ubio bitange jedne, ostavite decka da pociva u miru.....

  • XXL

    25. novembar 2014 | 18:03

    Morali ste, neznam na kojeg Bobana misliš, na onog nogometaša ili onog što se družio sa Jurom.

    • 25. novembar 2014 | 19:16

      Morali ste

      @XXL

      Hahaha seljačino ne mislim na Bobana nego na Bob Dilana.Ali ne čudi me što ne znaš ko je.Verovatno slušaš Tomsona i tursku muziku.Raspitaj se ko je on i šta je rekao o vama Hrvatima tj vašem i našem odnosu.Hahaha još ti se smejem koliko si primitivan.Hahaha

  • Mi nismo anđeli

    25. novembar 2014 | 17:31

    Imas od mene pluseva koliko hoces. Bravo ti ga.

  • mina

    25. novembar 2014 | 17:26

    Ne razumem, sta kao sad sto je dečko iz HR treba da nas boli uvo sto su ga ubili? Gde ode ovaj svet

  • XXL

    25. novembar 2014 | 17:08

    Ovi vaši komentari me nadahnjuju,vas da nema trebalo bi vas izmisliti. Još ste zaostali palite se na guranje. Naravno da se to netiče svih poštenih Srba koji su mislim večina nego ovih primitivaca, bolesnika.

  • bla

    25. novembar 2014 | 17:08

    ko o cemu baba o ustipcima!!!!

  • SS

    25. novembar 2014 | 14:40

    Ma svi se srbi u hrvatskoj sami pobili...

  • Brade

    25. novembar 2014 | 14:40

    Ma da, verovatno su i Srbi sami sebe isterali iz Krajine. Nema vecih kompleksasa od ovih Hrvata.

  • joze

    25. novembar 2014 | 14:39

    Vi glupi Hrvati ne znate kad je dosta i kad se komentari daju.

  • XXL

    25. novembar 2014 | 14:27

    Dok su vas vaše vođe zatupljivale čudne stvari su se događale. Sada kad istina ponako izlazi van vama izgleda nevjerojatna.Da gospodo bilo je takvih pa i gorih istina.

    • 28. novembar 2014 | 04:43

      mirko

      @XXL

      pa vama hrvatim da nije bilo amerike mi SRBI usli bi vam do zagreba vi dobro znate koliko puta se osvajo beli manastir, vukovar... znaci da nije bilo amera vas hrvata bi bilo dovoljno tek toliko da stanete svi pod jednu krusku.

  • Boza Pub

    25. novembar 2014 | 14:26

    Po hrvatima sve zrtve rata u Hrvarskoj pale su od srpdkih snaga Da ta tvrdnja moze nekome normalnom da udje u glavu.Po njima granatiranje izdeglickih kolona pocinili su Srbi.Da nije smesno bilo bi zalosno.Isto tvrde turci da su Marka ubili srpski teroristi

  • XXL

    25. novembar 2014 | 14:21

    Nacionalnost se gleda po ocu a krv nije voda,što znači da pokojni Marko je Hrvat i vi tu nemožete ništa.

    • 25. novembar 2014 | 14:37

      joze

      @XXL

      Poginuo je kao Srbin. Kao veliki Srbin. Slava mu. I vi Hrvati ste Srbi ali kao i Crnogorci stvarate izmishljenu naciju.

    • 25. novembar 2014 | 15:18

      Boban

      @XXL

      Krvat je katolicki Srb! E tu je caka.

  • Pa

    25. novembar 2014 | 13:53

    Znaci i hrvati treba da zale,bio je i njihov zemljak.

  • vuk

    25. novembar 2014 | 13:33

    lud narod..michael jorden je isto hrvat.. svi smo hrvati..ah branitelji

  • Bio je Srbin i neka mu je laka zemlja

    25. novembar 2014 | 13:30

    Toliko im je bilo "lijepo" u Hrvatskoj - da ju je cela porodica napustila. Koje je vere bio, e to zaista nije bitno, dragi Hrvati. U Srbiji - to nije bitno i to potpisujem.

  • Delije Knin

    25. novembar 2014 | 13:29

    Nazalost,ali tako je bilo!

  • Andria

    25. novembar 2014 | 13:14

    Koji su ovo bolesnici. Hvala Bogu da više nemamo ništa sa njima !

  • Marko7

    25. novembar 2014 | 12:52

    Stvarno nemaju srece :(

  • XXL

    25. novembar 2014 | 12:36

    Vi Srbi ste najpošteniji inajneviniji narod .Htjeo sam biti korektan u ovoj nesreči ali nakon vaših komentara čovjek jednostavno to nemože.Na jučerašnjoj košarkaškoj utakmici odana je minuta šutnje obije momčadi i publike.Maksimalno korektno od strane svih sudionika utakmice.Tamo hvalite ,čestitate na korektnom potezu i nadasve iskrenom. Sada pljujete po nama Hrvatima baš vam hvala od vas se bolje i neočekuje. A ako baš hočete tako ,odali smo počast HRVATU.

    • 25. novembar 2014 | 13:39

      Lol

      @XXL

      Stampaju li i dalje novine u vasoj lepoj? Idi BRE tamo, i ne zagadjuj nam novine tvojim komentarima!

    • 25. novembar 2014 | 13:41

      Manda

      @XXL

      I ne samo odali počast, nego i zapljeskali iako smo tijesno izgubili. To ti je razlika izmedju bečke škole i srbo-turskog primitivizma. Ooooogromna!

    • 25. novembar 2014 | 13:43

      Памтим заувјек!

      @XXL

      Ххл. Ма разум,не треба нам ништа од Вас лицемјерууууу!

    • 25. novembar 2014 | 13:44

      BeoGrad

      @XXL

      Kao prvo Hrvati kao narod ne postoje. Kao drugo, hvala vama na saradnji sa nacistima, na logorima za Srbe, Jevreje i Rome, hvala na Oluji i ostalim ubistvima i etnickim ciscenjima!

    • 25. novembar 2014 | 13:47

      SNEZANA

      @XXL

      pa mogao bi da i dalje budes korektan,makar zbog onih koji ne pljuju nikoga i nikoga ne mrze,a pre svega zbog tog jadnog deteta koje je imalo i Srpsko i Hrvatsko poreklo,a slazem se sa tobom,komentari su u ovom slucaju sramotni,neka jadno dete pociva u miru,sve drugo je sada manje bitno

    • 25. novembar 2014 | 13:54

      Morali ste

      @XXL

      Pa to bi i mi uradili za vas.A naravno da ćemo tako da pričamo.a zašto da vas štedimo? Da niste zaslužili? Isti ste kao Turci.Ubijete nedužnog čoveka a nas optužite.Njegovog oca ste ubili u sred njive,nije bio vojnik..a danas u medijim pišete da su ga Srbi ubili.Tako su i turci pisali da su Delije ubile svog članana.I sad očekuješ da vas štedimo u komentarima? Ubice su ubice.Nas su ubijali i Turci pod vođstvom njihovih sultana i Hrvati pod vođstvom Hitlera.To se pamti zauvek.Znaš kako kaže Bob Dilan o vama.

    • 25. novembar 2014 | 14:13

      Srbija do Katuna

      @XXL

      Ko tebe tera da čitas naše novosti. Aj magla bre kompleksaši

    • 25. novembar 2014 | 21:26

      Neggra

      @XXL

      Budite korektni i nadalje. Ne obazirite se na provokacije. Korektnost je svima nama potrebna u svom tom ludilu koje nas okružuje. Bitno je odati počast, a nebitno da li Srbinu ili Hrvatu, mlad život je tragično izgubljen, ma čije nacije bio. Tuga...

    • 26. novembar 2014 | 20:17

      Benkovac

      @XXL

      Markovog oca Zvonka ubio je i to mogu da potvrdim nisu ubili Krajiski vojnici nego jedan probisvjet koji je dobio 20 godina zatvora na sudjenje u Zadru.Nazalost ubica je jos na slobodi.Jako sam tuzan ovih dana,zbog Marka a sjecam se i pokojnog Zvonka,koji je bio divan covjek.Znam i to da su srbi iz Benkovca i okoline bili ogorceni i tuznu zbog njegovom ubistva! Da Li vam je sada jasno koliko su ratovi i mržnja bizarne stvari! Počivaju u miru Marko Ivković ,i nadam se da si nekom dobrom mjestu :(((

  • Hrvatska do Zemuna!

    25. novembar 2014 | 12:29

    Slučaj: četnik Mile Novaković - Dvor na Uni

  • PINK PANTER

    25. novembar 2014 | 12:27

    Bitno da ustase znaju tacan rasplet dogadjaja, posto su ga ustasetine i ubile !

  • PINK PANTER

    25. novembar 2014 | 12:26

    Isti ste vi dzelati i turci i ustasetine !!!

  • Контраш

    25. novembar 2014 | 12:19

    Нема везе ко је био, ако је живео у СРБИЈИ и волео СРВИЈУ био је СРБИН...

    • 25. novembar 2014 | 15:48

      Mr X

      @Контраш

      Napraviste cirkus od ovog tužnog slučaja. Ne interesujeme mene osobno da li je Hrvat ili Srbin. BIO JE ČOVJEK.

  • Ds

    25. novembar 2014 | 12:14

    Jedini spas nas Srba je ujedinjenje!To jest da se ujednimo svi Srbi iz Republike Srpske,Srbije,Crne Gore i ostalih djelova gdje ima Srba I da tako cuvamo nasu zemlju I ne dozvolimo ovakva ubistva I te stvari, I naravno vratimo nasu Svetu zemlju Kosovo!

  • Cica lavica

    25. novembar 2014 | 11:53

    Mene ovakve teme duboko potresaju, gnusne prepravke realnih dogadjaja gde je stradao narod više nacionalnosti i taj izolovani dogadjaj u Turskoj. Bože mili...Marka ubili zvezdini navijači, oca mu ubili Srbi. A Albanci od toga prave feštu. Kotrljamo se ka kraju...

  • Suza

    25. novembar 2014 | 11:38

    HRVATI TVRDE :NJEGOVOG OCA JE UBIO SRBIN. TURCI TVRDE :NJEGA JE UBIO SRBIN. JA ZAKLJUCUJEM : LAZU I JEDNI I DRUGI.

  • Srbin

    25. novembar 2014 | 11:17

    Kakve veze to ima sa svim ovim???

    • 25. novembar 2014 | 12:27

      Памтим заувјек!

      @Srbin

      @Питам Србе-како могу ,звати Хрвате својом браћом? Шта треба ,још да ураде даби схватили,да то браћа не раде,толике злочине,прогоне,клања,славити све то без трунке стида?????? Зар смо толики мазохисти??? требало би сада по обичају,дасе јаве њихови аналитичари са својим теоријама у сурадњи са "нашим" миротворцима,који етосу за љубав и дружење. Вјерујте увијек сам се плашио више домаћих издајника и дупелизаца него Хрвата!!!!!! Извињавам се због грешака у куцању,јер сам јако узбуђен ,због овог тужног догађаја. ПРОЧИТАЈ!!!!

  • Heroes

    25. novembar 2014 | 11:15

    Znaci ovako ide prica istinita 100 posto. Njegov otac je Hrvat majka Srpkinja ali je za vreme rata otac ostao na strani Srba iako je Hrvat,veoma dobar i posten covek bolji od mnogih Srba ali se tada nasao neko ko je ubio njegovog oca samo zato sto je Hrvat iako je sve vreme bio na strani Srba,u ratno vreme vlada ludilo dovoljno je da neko kaze da je neko izdajnik i odma dolazi streljacki odred to je svuda bilo tako i na CRO i na SRB stranama,ko je ziveo u Krajini i ko je normalan sve to zna.

  • Bukovica

    25. novembar 2014 | 11:09

    To mogu samo Hrvati ! Marko je srbenda bio ! Rođen 1995 godine ! A kažu cetnici mu ubili oca 1992 ! Na kom groblju je pokopan ! Pravoslavnom ili katoličkom ! Ovu tragediju ne treba razvlačiti kroz novine ! Marko je bio Delija srpske krajne ! Pamti ce te krajna vječno !

    • 25. novembar 2014 | 13:48

      BeoGrad

      @Bukovica

      Kazu rodjen '95 a ima 25 godina...pa da je rodjen i 92 opet ne bi imao toliko...dakle rodjen je ili 89 ili 90...cela prica nema veze s mozgom!

  • Nako

    25. novembar 2014 | 11:08

    Joj Hrvata! Radi se o jednoj mladosti izgubljenoj na svirep način, a oni I TU nalaze izgovor da pišu o tome ko je ciji i ko je koga ubijao u ratu. A da ne pričamo o tome kako je svaki značajniji Srbin po njihovom proračunu zapravo Hrvat. E dupelizačka ljigava nacijo!

  • Jasna

    25. novembar 2014 | 11:05

    Ma dosta breeee vise prestanite da lazete i okrivljujete Srbe. Ma na kraju ce ispasti da su i njega ubili Srbi. Sram da vas bude....Pocuvaj u miru....

  • Knindza

    25. novembar 2014 | 11:04

    Moguce da mu je otac bio Hrvat,retko je to prezime kod nas Krajisnika.Ali onda to znaci da je bio veci Srbin nego neki,jer nije radio protiv Srba vec ziveo sa njima. Takve koji nisu hteli da kolju Srbe,da ih klevecu,unistavaju hrvatska sluzba bezbednosti ubijala je kao zeceve.Slicno Albanci rade i danas.Scenario je bio ili ubistvo u njivi,vinogradu,sumi i obicno snajperom.Eto obrazlozenja za ustase jer Srbi nikog mucki i pojedinacno nisu ubijali,u akcijama sigurno.

    • 25. novembar 2014 | 14:05

      Butragenjo

      @Knindza

      Nije htio bjezat od srba jer je mislio da ga nece ubit zbog zene. Prevario se covjek

  • a ha

    25. novembar 2014 | 10:56

    Neko je nekad na katedrali napisao kojih 3 stvari Nemačka da se čuva...

  • Student

    25. novembar 2014 | 10:55

    Pa a zasto je to bitno?Zamisli covjek ubijen pa je bitna nacionalnost ubice u kontekstu cijele price!Bezobzirnost teska!Receno je da je covjek stradao u Hr u ratu,uoblicavajuci pricu o stradalom mladicu,a ne o nacionalnostima i ratu izmedju naroda!

  • Mašina

    25. novembar 2014 | 10:52

    Hrvati su najveći kancer celoj evropi

  • Www

    25. novembar 2014 | 10:52

    Ljudi ja govorim onako kako sam cuo od ljudi koji su poznavali njegovog oca. Bio je hrvat koji nije hteo da pobegne 92 iz benkovca sa ostalim hrvatima, jer se nije osecao krivim za nista. Ubili su ga nasi kao odmazda za pobijene srbe u obliznjim selima. Marko se verovatno nikad nije osecao hrvatom a i majka mu je srpkinja. Nije imao gde drugo da ode nego u srbiju.

    • 25. novembar 2014 | 12:27

      Cetnici sever

      @Www

      Otaca su mu ubili ustase puno je ljudi bilo u jasenovcu NDH

    • 25. novembar 2014 | 12:53

      Cro

      @Www

      Kao fa je imao prava izbora sto se vidi po godistu oca mu ubili srbi majks odvela u srbiju i odgojila ga tako ali zalosno osta bez djeteta sad nije ni srbin ni hrvat bar da je ziv pa nek bude sta ce

    • 25. novembar 2014 | 14:44

      Zakon

      @Www

      E bruka .ubili mu ica a on jos ziveo sa Srbima

  • AleksaNs

    25. novembar 2014 | 10:52

    Kao prvo, ubice nisu pronađene niti procesuirane, znači, neznamo ko ga je ubio, drugo, polazeći od stanovišta da su svi hrvati nekada bili srbi, neki pre neki kasnije, ne znam šta želi da se dokaže? a to što su se odlučili da žive u srednjevekovnoj srbiji a ne u evropskoj naprednoj HR, govori dovoljno o nacionalnosti ,po meni..

    • 25. novembar 2014 | 11:30

      Butragenjo

      @AleksaNs

      Mozemo biti samo Bugari jer ste to i vi. Slijedeci logiku takvih kao sto si ti.

  • Nikola

    25. novembar 2014 | 10:52

    Ahahahahah pa oni su genijalni.Pa sto bi ga ubili ljudi iz RSK kad su oni konttolisali tu teritoriju,pre ce biti da je to neka ubacena Ustaska grupa zeljna da pokori tada srpske teritorije.

  • Šapčanka

    25. novembar 2014 | 10:44

    Žalosno!!! Sada skreću pažnju na Markovog oca, kao da je to sada važno. Ja sam sigurna da je Marko znao,i njegova majka i sestra koje ubica muža i oca njihovog. Trenutno treba tragati za ubicom našeg Marka, to je sada najvažnije. Treba pomoći jadnoj majki i sestri.jer one su još uvek u šoku. Šta će one sirote same, treba im pomoći da nađu dobrog Advokata. Koji neće gledati samo na novac!!! Pozdrav svima

  • KiK

    25. novembar 2014 | 10:43

    Sprdaju se s nama svi po redu.

  • MANCE

    25. novembar 2014 | 10:37

    Malo im tuge.....zar danas ništa nije sveto? Ostavite ljude na miru.

  • Seele kV

    25. novembar 2014 | 10:36

    Dokle bre vise da lazete,Srbiga znaci ubili i ceo Jasenovac su znaci Srbi pobili sram bas bilo lazovcine ustaske... Ostavite pokojnike na miru neka im je Laka zemlja.

  • Sonja

    25. novembar 2014 | 10:35

    Podrska porodici,mada utehe za bol koju osecaju u dusi,ne moze niko da im ublazi!

  • Sonja

    25. novembar 2014 | 10:33

    Ma sta sad pricate o njegovom ocu!!!!!!! Decka nema pa nema!!! Treba da odgovara onaj koji ga je ubio!!! A ne da to prodje nekaznjeno!!!!

  • Dzipsi

    25. novembar 2014 | 10:33

    A zasto je to vazno?Ne vredi on vise zato sto je Srbin,ili manje ako je Hrvat!Imao je 25 godina i bio necije dete!

  • Rasel

    25. novembar 2014 | 10:33

    Tako hrvati za vreme rata srusise spomenik Nikoli Tesli u Gospicu, pod parolom sta ce im spomenik prljavog srbina, a danas ga prisvajaju i govore da je on bio hrvatski znanstvenik (naucnik) ...eh, ti hrvati

  • Zvezdale

    25. novembar 2014 | 10:33

    Па и јесу га убили Срби, али друге вере!

  • Stevka

    25. novembar 2014 | 10:27

    naravno. pa srbi su se i u krajini i u bosni sami ubijali. zato i nije niko osim srba odgovarao u hagu. samo cudno sto je zena sa decom ipak pobegla u srbiju a neostade da zivi sa tim tako divnim hrvatima

  • Lola

    25. novembar 2014 | 10:22

    E Hrvati, jadni ste! Srbi su sami sebe ubijali, palili i proterivali a 5000 nestalih u oluji se zagubilo po šumama i dalje traži put kući... Da, kako da ne!!! Ne dirajte ovog momka i pustite ga da počiva u miru. Zaista tužna sudbina ove porodice. Jadna majka, jako mi je žao!

  • Ja

    25. novembar 2014 | 10:16

    Nebitno. Bitno je da se pronadje ubica i kazni zločin.

  • Ševarice

    25. novembar 2014 | 10:15

    Ustaše i Turci, naši zlotvori?!

    • 25. novembar 2014 | 11:58

      Крајишник@@@

      @Ševarice

      Шеварице. Одувијек су били наши злотвори. За Турке ми није ништа чудно,али за Хрвате!! Исти језик,који они прекрајају,измишљају, и од силне мржње проговорили би и кинески ,само да не личе на Српски. За све је крива ВЈЕРА И ВАТИКАН.

  • Carapan Goran

    25. novembar 2014 | 10:12

    I kakve to ima veze i da je bio hrvat ? On je na prvom mestu mlad covek koji je izgubio zivit od idiota !

  • BEN DELIJA

    25. novembar 2014 | 10:07

    MA DA SVE ISTO KAO I DA SU KOLONE IZBEGLICA USTVARI BEZALE OD SRBA CETNIKA IZ 'RVATSKE

  • Tanja

    25. novembar 2014 | 10:05

    Ja mislim da su ovi hrvati hteli da kazu da je Markov otac ustvari ubio samog sebe a da je to isto posle uradio i Marko. Zao mi je hrvata. Toliko su jadan narod.

  • Riska

    25. novembar 2014 | 10:02

    To ne menja pocinjen zlocin nad Markom. On je nas ZVEZDAS!!!

  • Mira

    25. novembar 2014 | 10:02

    odakle njima pravo da objave datume rodjenja i CV roditelja?! Bruka i sramota. Moje saučešće porodici, a mladoj duši da počiva u miru i da ga andjeli čuvaju.

  • UE

    25. novembar 2014 | 10:01

    hrvati su najrabriji narod na Svetu. Ne zato što se ne boje nikoga, već zato što se ne stide ničega. Jovan Dučić

  • pop dujic

    25. novembar 2014 | 10:01

    Zašto bi ga Srbi ubili ! Srbina ! Pa nije Bojana i Marko hrvatsko ime ! Vaše laži prelaze fantastiku ! NEK majka i sestra kažu zašto se ne vraćaju u demokratsku evropsku hrvatsku ! Na traktoru pod granatama su napustili Bukovicu ! Pa nisu Srbi granatirati svoj narod ! Nisu im Srbi zapali kuću ! Jadno od vas ustaša čime se služite ! Gasi se INA gasi se i NDH ! Marko je bio srbenda Dalmatinac zvezdas ! Laka mu crna zemlja. Pa nebi on sa očevim ubicama bio u izbjeglištvu. Krajna je vječna dok su joj djeca vjerna !

    • 25. novembar 2014 | 21:51

      Manda

      @pop dujic

      Da imaš pojma o ičemu onda bi znao da u rimokatoličkoj vjeri postoji Evandjelje po Marku ( Marko se spominje i u pravoslavnoj i koptskoj crkvi). Tako da Marko nije srpsko ime. Postoje i inačice Mark, Marco , Markus, ovisno iz koje zemlje dolazi. Čuo si valjda za Marca Pola, jel i on Srbin možda. Da nemate možda Sv. Bojanu? Ivković je takodjer hrv prezime. To ti ne govorim da svojatam nekog, nego da nešto naučiš ako ti vijuge dozvoljavaju.

  • Nazalost

    25. novembar 2014 | 10:01

    To je istina poznajem porodicu tako da ne lazu jutarnji list

    • 26. novembar 2014 | 10:21

      Domagoj

      @Nazalost

      zašto nažalost? Netko je rekao da je nemoguće da su ga Srbi ubili? Ubili su mu oca jer je bio Hrvat, a otac je ostao na teritoriju koji su tada kontrolirale paravojne srpske snage (možda u tom trenu nisu ni bile tamo) jer je očigledno volio svoju obitelj i mislio da mu se ništa neće desiti, obzirom da je oženio (vjerojatno) Srpkinju. I Srbin nikako ne može bit Zvonko i još Ivković kakvih je samo u jednom selu (Škabrnji) u zadarskom zaleđu bilo svaki 9-ti. na popisu zaklanih Hrvata u tom selu ima barem 10ak Ivkovića.

  • Srbija

    25. novembar 2014 | 10:00

    A koliko očeva,sinova,rođaka....ste vi ubijali tokom devedesetih i u Jasenovcu?!

    • 25. novembar 2014 | 12:10

      Крајишник@@@

      @Srbija

      Србија. Видиш,тоје запад поздравио,постали су чланица ЕУ. Довољно су показали своју храброст у друго светском рату ,па сада у овом,заслужили су награду???????

  • Riska

    25. novembar 2014 | 09:59

    To ne menja zlocin pocinjen nad

  • Mara

    25. novembar 2014 | 09:59

    Sta reci..

  • Sheeba

    25. novembar 2014 | 09:59

    A poenta ove analize je sta?!?Ustase su stvarno bolesneeee.Bolje se vi bavite porodicnim stablom vasih reprezentativaca,tj.pozabavite se zasto uzvikuju ustaske poklice!Ima li kraja njihovoj patoloskoj mrznji?!Nemaju bre respekta ni prema mrtvima-kad su vec sve tako lepo izanalizirali , nek napisu ko je,kada i kako PROTERAO Marka i njegovu porodicu iz hrvatske!Bolesnoooo

    • 26. novembar 2014 | 10:35

      Manda

      @Sheeba

      Pa vaši kvaziistoričari su se pozabavili rodnim stablom naših reprezentativaca. Vječno ste nama opsjednuti što je i logično. Po svemu smo ispred vas bili i bit ćemo.

    • 26. novembar 2014 | 10:39

      Manda

      @Sheeba

      Kad si takva nevidjena pametnica, daj mi reci kakvo je porodično stablo vašeg nacionalnog heroja Noleta? Baš me zanima šta su mu po nacionalnosti otac i mater pogotovo. I daj objasni mi ovo Breeeee?

  • аконкагва

    25. novembar 2014 | 09:58

    Аха, сами себе напали, сами себе убили. А јадни Хрвати невинашца. Познати по томе у историји. На катедрали у Магдебургу стоји доказ томе; сачувај нас Боже, куге, глади и Хрвата!

    • 25. novembar 2014 | 22:49

      Manda

      @аконкагва

      Valjda ti je jasno da Njemci ne škrabaju po katedralama. To ste napisali vi. I, dobro, koga boli šta vi mislite i škrabate, ali tri floskule non stop. Dosadni ste ko uši. Tako ste i u Petrinji na pošti napisali 90-tih " ovo je Srbija", a neko ispod " budalo ovo je pošta". I šta sad? Osim što je ovo drugo duhovito.

  • Drašković

    25. novembar 2014 | 09:57

    Jadno sin fakultetski obrazovanoga covjeka ....pa i sam student zavrsiti ko huligan ....ovo je propust skolstva ....sta li to oni uce djecu ....

    • 25. novembar 2014 | 11:25

      KRAJIŠNIK@

      @Drašković

      Tebi je svako ko ide na utakmice huligan,e crni draškoviću!

    • 25. novembar 2014 | 11:40

      fcrslj

      @Drašković

      E prijatelju nisu svi navijaci huligani

  • 420

    25. novembar 2014 | 09:56

    Sto je ovo bitno? Decka i velikog Delije vise nema slava mu!!

  • Bulbuder

    25. novembar 2014 | 09:55

    Perfidana igra Hrvatske obavestajne sluzbe,da preko javnih medija,novina celoj prici daju drugi tok.Ovo vodi sad ka "pranju" Turaka,i njihovih zlodela.Kao sto su oni mu likvidirali oca,pa to sad pripisuju Srbima,tako ce isto biti i sa ovim nesretnim dogadjajem,ispostavice se kao medju Srpski obracun.No ovo im nece proci,ponovo je u pitanju skoalicija sahovnice i polu meseca.Bedna i jadna koalicija..jadna i bedna!!!

    • 25. novembar 2014 | 12:16

      e gde si e

      @Bulbuder

      Ma da sve je ovo Vatikan-Amerika oni su smestili ovi pricu

  • Mik

    25. novembar 2014 | 09:55

    Turci tvrde da su Marka ubili srbi u Turskoj, a hrvati da su Markovog oca ubili srbi u Hrvatskoj!!! Pa znaci samo srbi, ma ja kako da ne, Srbi dezurni krivci, sram vas bre bilo. Mozda srbi prave probleme, u ratu su mozda ubijali! Ali sigurno srbi neubijaju svoje.

  • Edin Sujevruljic

    25. novembar 2014 | 09:53

    I sta hrvati imaju da pisu o tome... kolko su zli majko mila sta je ovo...

  • Glavniarhivator

    25. novembar 2014 | 09:52

    Pa sami sebe ubijali,sami sebe proterali,nista manje nismo ocekivali od hrvata.Znamo da je kod vas kampanja,ali ostavite se nas.

  • Www

    25. novembar 2014 | 09:50

    Istina je to sto pise Jutarnji list. Cuo sam od ljudi koji su poznavali oca nesretnog mladica.

    • 25. novembar 2014 | 10:18

      Sheeba

      @Www

      Hrvat,smanji dozivljaj i prekini da lazes,bre!Nit poznajes ovu familiju,nit te ko sta pita.Dokon si i uredno posecujes srpske sajtove da provociras.E sad, mene samo interesuje kakve veze imaju komentari Jutarnjeg sa cinjenicom da je jedan mladi Srbin ,navijac mucki ubijen uIstambulu?Hrvati su poleteli da budu drveni advokati Turcima s kojima dele jednu jedinu osobinu,a to je srbomrznja.Time su po milioniti put dokazali opstu cinjenicu da hrvatski identitet pociva na samo jednoj stvari-a to je upravo srbomrznja.

    • 25. novembar 2014 | 10:26

      nitro cirkus

      @Www

      i oni u Jasenovcu su se sami izmedju sebe poubijali.

    • 25. novembar 2014 | 10:37

      Србин

      @Www

      Извини а дал јутарњи лист каже да су Срби сами направили олују?Мало размисли!

    • 25. novembar 2014 | 10:57

      Nislijka

      @Www

      Evo sve ti verujem da si cuo.

    • 25. novembar 2014 | 11:05

      pošten Srbin

      @Www

      Kako je moguće da je ubijen 1992 godine. Marko se rodio 1995 godine ! Ako je tako majka se preudala i Marko nije njegov sin. Molim poštene pripadnike Marticeve micije da kažu pravu istinu ! Jer zbog rekla kazala je počeo rat ! Zašto Marko nije navijač Hajduka kad je hrvatski državljani. Marko je novi Gavrilo Princip ! Krajna ga nece zaboraviti ! Stradanje Srba u Hrvatskoj je ogromno ! Pa u Imotskoj krajni je sa njive otet Mirko Lončar i zaklan. Našla ga cobanica u vreći! Ubili ga hrabri vojnici 115 koji primaju penzije ! To je terorizam ! Jutarnji ne pise o tome ! Imocani to slave ! A molim pripadnike Marticeve milicije u Benkovcu da kažu istinu ! Saucesce porodici ! Krajna je vječna dok su joj djeca vjerna !

  • Novina

    25. novembar 2014 | 09:50

    Ako je tako kako se odlucise da zive u Srbiji.Mada nije vazno sta je po nacionalnosti izgubio je mladi zivot zbog ideala.Porodici saucesce i neka mu je laka crna zemlja

    • 25. novembar 2014 | 10:33

      Krajisnik

      @Novina

      Nesto mi ovdje nije jasno, poznam jednog Ivkovica koji je do prije dvije godine radio u katastru u Benkovcu, sad ima privatni geodetski ured! Sto je jos cudnije ime i prezime se podudara sa Markovim ocem, a on je kako se kaze poginuo u ratu. Znaci njemu je otac hrvat a majka Srpkinja..

  • No name

    25. novembar 2014 | 09:48

    Ubile su ga ustaše

    • 25. novembar 2014 | 10:18

      Radovan

      @No name

      Koliko si jadan.. ni ime ti nisu dali!

    • 25. novembar 2014 | 10:41

      Zvezda

      @No name

      Ubile su ga Ustase iz zasede jer se kao Hrvat borio na Srpskoj strani .Ostavite familiju na miru vise .

  • Malo

    25. novembar 2014 | 09:48

    Ostavite tu familiju vise na miru!!!

    • 25. novembar 2014 | 10:18

      Pravednik

      @Malo

      Bravo!

    • 25. novembar 2014 | 15:09

      Max

      @Malo

      Ovi koji ovde udaraju minuse su lešinari i nemaju preča posla nego se naslađivati tužnim naslovima u novinama od ove već ojađene porodice. Ne dao vam Bog da osetite tu muku od koje se ne može disati.

  • Sasa

    25. novembar 2014 | 09:47

    Ubili ga srbi, pa su posle izbegli kod tih istih srba i ostali tu da zive, e kroati kakve ste lazovcine.

    • 25. novembar 2014 | 10:21

      Pravednik

      @Sasa

      Pametnjakovicu, a gde su drugo mogli da pobegnu!? Razmisli malo prije nego pocnes da lupas sa komentarima!

    • 25. novembar 2014 | 10:46

      MrX

      @Sasa

      Po ocu je bio Hrvat...Ivkovići iz tog kraja su Hrvati, a po majci Srbin.Zato ih je majka i dovela u Srbiju,jer su joj ubili muža,a istinu ko ga je ubio, zna verovatno samo ona.Šta tebi jos nije jasno? Pa samo pogledaj imena Luka, Zvonko, Marko...tamo se Srbima ne daju ta imena. Laka ti zemlja Marko!

    • 25. novembar 2014 | 10:49

      Zomije

      @Sasa

      A čiji si ti, biće da si ALEKSANDAR

  • RIP

    25. novembar 2014 | 09:46

    Pa cinjenica je toliko bitna u pronalasku ubice? Pustite decka da pociva u miru.....

  • Nele

    25. novembar 2014 | 09:45

    Ovo je vec preterivanje...

    • 25. novembar 2014 | 14:41

      Maja

      @Nele

      Ako je Marko imao 25 godina, znaci da je 89. godiste, sto znaci da je otac koji je poginuo 92-ge njegov roditelj. A to ko ga je ubio, sam Bog zna i verovatno nekolicina ljudi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA