VODA GRADI KARAKTER: Prlainović promovisao srpski brend opreme za vaterpolo!

Robna marka Keel pojavljuje se prvenstveno na srpskom tržištu, najviše zbog toga što je upravo ovde i nastala, dobila karakter, kazao je bivši kapiten Crvene zvezde

  • 0

Vaterpolista Srbije Andrija Prlainović promovisao je u petak srpski brend opreme za vaterpolo i plivanje "Keel" ispred radnje Sport Vision u Tržnom centru Ušće, čiji je jedan od vlasnika i promotivno lice.

U prisustvu velikog broja posetilaca i medija, najviše su uživali najmlađi obožavatelji i obožavateljke koji su osim dodeljenih poklona imali priliku da se slikaju sa proslavljenim asom, i dobiju autograme od prisutnih zvezda koje su došle da podrže klupskog i reprezentativnog kolegu poput Nikole Rađena, Duška Pijetlovića i Filipa Filipovića.

- Zadovoljstvo mi je da vam predstavim jedno novo ime na tržištu sportske opreme koje dolazi upravo iz vaterpolo sveta. Robna marka Keel pojavljuje se prvenstveno na srpskom tržištu, najviše zbog toga što je upravo ovde i nastala, dobila karakter, i u saradnji sa Sport Visionom na pravi način izašla na tržište - kazao je tom prilikom Prlainović.

- Tehnologija i materijali izrade profesionalnih kupaćih gaća i kostima Keel-a dolaze iz razvoja u kome su učestvovali stručnjaci, kao i moja malenkost. Takav tim dobro zna šta je neophodno da bi oprema bila na nivou koji zahteva profesionalni vaterpolo. Sa tim kvalitetom Keel dolazi ne samo na tržište opreme za vaterpolo, već će ponuditi i kupaće gaće i kostime za plivanje i rekreaciju.

Bivši vaterpolista Crvene zvezde je dodao i da mu je bilo zadovoljstvo da učestvuje u sportsko-poslovnoj saradnji za koju se nada da će pored komercijalnog uspeha skrenuti pažnju na važnost bavljenje sportom, zdravlje i razvoj karaktera.

- Ovde možete videti modele koji nose moj potpis. To je sportsko-poslovna saradnja koja je meni bila zanimljiva i verujem da će biti interesantna i publici. Pored toga, mislim da je to lep način da se skrene pažnja na sport, a posebno vaterpolo i plivanje koji su vrlo važni za zdravlje, i razvoj karaktera, što je i naša poruka i moto: "Voda gradi karakter".

Nakon dodele poklona i izjava za medije priređen je nagradni konkurs na kome su se okupljeni okušali u pogađanju gola, a najuspešniji su osvojili nagrade.

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj Fejsbuk stranici Telegraf Sport!

Takođe nas možete pratiti i na našem Tviter nalogu @TelegrafSport

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA