Mačo muškarci ne podnose reklame s Dejvidom Bekamom
Prema studiji koju su uradili socijalni psiholozi sa Univerziteta u Čikagu, muškarcima posebno na živce idu bilbordi i reklame u kojima se pojavljuju stilizovani manekeni i super zgodni sportisti poput Dejvida Bekama.
Oni jednostavno ne mogu da podnesu to što se od njih očekuje da budu mišićavi, depilirani, mirišljavi i samopouzdani – jer taj ideal doživljavaju kao potpuno iskrivljenu sliku muževnosti. Zato ih prisustvo metroseksualaca u reklami za garderobu, parfem ili piće odbija da uopšte razmišljaju o tome da bi mogli da kupe i isprobaju taj proizvod.
- Muškarci se vode dvostrukim aršinima. Reklame u kojima su žene prikazane kao promiskuitetni seksualni objekti sasvim su im prihvatljive, dok ih proizvod koji promoviše muškarac savršeno izvajanog tela u potpunosti odbija – ispričao je Cek Otnes, vođa studije.
(Telegraf.rs)
Video: Đurić sa ambasadorima Nemačke i Finske o saradnji sa NATO
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.