Mačo muškarci ne podnose reklame s Dejvidom Bekamom

  • 0

Prema studiji koju su uradili socijalni psiholozi sa Univerziteta u Čikagu, muškarcima posebno na živce idu bilbordi i reklame u kojima se pojavljuju stilizovani manekeni i super zgodni sportisti poput Dejvida Bekama.

Oni jednostavno ne mogu da podnesu to što se od njih očekuje da budu mišićavi, depilirani, mirišljavi i samopouzdani – jer taj ideal doživljavaju kao potpuno iskrivljenu sliku muževnosti. Zato ih prisustvo metroseksualaca u reklami za garderobu, parfem ili piće odbija da uopšte razmišljaju o tome da bi mogli da kupe i isprobaju taj proizvod.

- Muškarci se vode dvostrukim aršinima. Reklame u kojima su žene prikazane kao promiskuitetni seksualni objekti sasvim su im prihvatljive, dok ih proizvod koji promoviše muškarac savršeno izvajanog tela u potpunosti odbija – ispričao je Cek Otnes, vođa studije.

(Telegraf.rs)

Video: Đurić sa ambasadorima Nemačke i Finske o saradnji sa NATO

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA