LJUBAV U KANCELARIJI: Zašto nas toliko privlače kolege s kojima radimo

  • 1

Ako ste ikad gledali kultnu seriju The Office, sigurno ste zapazili "hoćemo li / nećemo" natezanja između Pam i Džima, a kasnije se i radovali zbog njihovog srećnog venčanja. Njihova veza je uspela, ali ipak se radi samo o seriji.

Ipak, postoji nebrojano mnogo slučajeva romansi među kolegama. Istraživanje je pokazalo da je 71 odsto zaposlenih bilo u vezi sa kolegom sa posla, a otprilike 30 posto svih romantičnih veza započinje upravo u istoj kancelariji.

Zašto kancelarija predstavlja tako  plodno tlo za Kupidonove strelice?

Najpre, radi se o neposrednoj blizini koju imate s kolegom ili koleginicom i zbog koje se vremenom razvija određena privlačnost.

Tome u prilog ide i istraživanje u kojem je posmatrano 12 zaposlenih koji su radili za odvojenim stolovima. Oni nisu morali da blisko sarađuju, ali ih to nije sprečilo u međusobnoj interakciji. Svakih 15 minuta istraživači su beležili interakcije i zabeležili ukupno 1500 razgovora! Zanimljivo je to što se komunikacija odvijala uglavnom između zaposlenih koji su sedeli za susednim stolovima. Dakle, blizina je glavni faktor koji igra ulogu u započinjanju veze.

Ako ovome dodamo i neformalna okupljanja van kompanije, poput  rođendana, poslovnih putovanja i raznih konferencija, koje sigurno ne odmažu u zbližavanju sa zgodnim kolegom ili koleginicom, jasno je da su prilike za početak veze brojne.

(Telegraf.rs/Index.hr)

Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • pele

    10. jul 2012 | 13:49

    To nema veze sa poslom.Gde god da stavis vise osoba,razlicitog pola,doci ce,kroz vreme do muvanja.Nije bitno da li je to posao,zatvor,ekskurzija,letovanje,...samo 2,3 zenske osobe i 2,3 muske,sve ostalo je nebitno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA