Katar lansirao novu turističku kampanju pod zanimljivim sloganom

   ≫ 
  • 0
Doha; foto Pixabay Doha; foto Pixabay

Novu međunarodnu multimedijalnu kampanju za unapređenje turističkih ciljeva zemlje pokrenuo je Qatar Tourism. Definisan je cilj da do 2030. godine zemlja primi više od šest miliona turista godišnje.

Pod sloganom „Doživite svet izvan“ pokrenuta je najpre televizijska kampanja, sa glasom indonežanske pevačice Raise. Šest likova upoznaje putnike sa raznovrsnim iskustvima koja Katar nudi, uz dodatna tri lokalna turistička vodiča.

Globalna multimedijalna turistička kampanja Katara inspirisana je činjenicom da međunarodni putnici žele da se uključe u autentična iskustva koja će obogatiti njihove živote, umesto da tokom putovanja samo poziraju za savršenu Instagram fotografiju. Ukazuje i na to da je Katar uvod u Bliski istok, spajajući kosmopolitsku modernost i pejzaže sa arapskom tradicijom, kuhinjom i kulturom.

Doha foto: Telegraf.rs

Poznato gostoprimstvo i bezbednost putovanja takođe su u središtu kampanje. Podsećanja radi, prema Indeksu bezbednosti 2020 Numbeo upravo je Katar proglašen najbezbednijom zemljom na svetu. Među sve konkurentnijom turističkom ponudom zemalja Bliskog istoka, kampanja je osmišljena tako da se zemlja izdvoji od drugih, podstičući da se podigne svest ljudi o samom Kataru i o njegovim neotkrivenim potencijalima u turističkom smislu.

Nova reklamna kampanja odražava posvećenost zemlje da proširi svoju turističku ponudu, u skladu sa Katarskom nacionalnom vizijom 2030. Od trenutka kada su granice zemlje ponovo otvorene u julu 2021. godine, zemlja je primila više od 200.000 putnika.

Pored toga, nova web lokacija koju je pokrenuo Qatar Tourism, visitqatar.qa dostupna je na pet jezika i podržana nedavno lansiranom mobilnom aplikacijom Personalized Travel Companion.

U centru nove turističke strategije stavljen je posetilac, kome se nude brojni programi i raznovrsna iskustva. Planirana je i izgradnja mnogih hotela, tematskih parkova, prodavnica i drugih značajnih projekata, uoči FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022.

Uz sve to, Qatar Tourism otvorio je i novu platformu za poboljšanje razvoja turističkih agenata. Svi zainteresovani radnici u turističkom sektoru tako dobijaju priliku da steknu zvanje Qatar expert, a kasnije i specijalista.

Sa ciljem povećanja učinka turizma od 12% u BDP-u do 2030. godine, Katar će pobošljati i ponudu atrakcija, što uključuje i izgradnju 105 novih hotela i apartmana sa brojnim dodatnim uslugama.

- Dok radimo na realizaciji misije Katara da postane turistička destinacija svetske klase, naš tim za međunarodno tržište biće pokretačka snaga u angažovanju da putovanja postanu najznačajnija u regionu - izjavio je direktor Qatar Tourisma Berthold Trenkel, prenosi Recommend.com.

Dodao je da je cilj promocija nove ponude vrednosti Katara turoperatorima, onlajn turističkim agencijama i krajnjim korisnicima.

- Želimo dobrodošlicu međunarodnim putnicima u našu zemlju, da iskuse bogato kulturno nasleđe Katara, jedinstvene hotele, neverovatne aktivnosti na otvorenom, plaže i multikulturalnu kulinarsku scenu. Posetioci će u Kataru zaista doživeti svet izvan granica – zaključuje Trenkel.

U vreme ujedinjavanja Dubaija, Abu Dabija i drugih emirata u zajedničku državu na Bliskom istoku, Katar je bio osmi emirat koji je trebalo da postane njen deo. Ali, u poslednjem trenutku odustalo se od te odluke, te tako sedam emirata danas čini Ujedinjene Arapske Emirate.

Vladari Dubaija i Abu Dabija odavno su usmerili sredstva od nafte u izgradnju turizma, svesni da će izvori "crnog zlata" u nekom trenutku presušiti. Tako su danas Dubai i Abu Dabi turistički najposećeniji gradovi na Bliskom istoku, dok Doha ozbiljno kaska za njima. Ali, nova kampanja, ali i Mundijal koji će iduće godine biti održan u Kataru verovatno će doprineti da se situacija makar malo promeni.

Video: Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine: Orlovi dočekani uz trubače na aerodromu

(Telegraf.rs)

Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA