≫
"Ujeo me je komarac, a u prospektu vašeg hotela komarci se ne pominju": Urnebesne žalbe gostiju
≫
Uprkos trudu hotelijera da ponude maksimalno kvalitetne usluge gostima, to jednostavno nekada ne nailazi na dobru reakciju
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marko
Prigovor za komarce mi nije ni malo cudan,realan je. Imao sam slicno iskustvo na letovanju ove godine. Platis skupocen hotel a oni ti daju sobu bez komarnika na prozorima koja je okrenuta ka vrtu i bazenu…komaraca milijardu u sobi. Deluje glupo ali ti upropadti letovanje tako da su primedbe za komarce skroz ok.
Aleks
Pa neka mu naplate dodatnu uslugu, kad se već žali...
534
Laže. Komarci ne ujedaju.