Kada budete čuli šta su sve neki piloti radili u kokpitu, neće vam biti svejedno
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sanja
Radila sam na aerodromu u Brazilu 6 meseci. Upoznala sam "strucni" tim mehanicara i pilota nekoliko. Slusala sam svakodnevno njihove anegdote, gledala, cudila se i pitala se da li je sve moguce. Pitam se i dan danas posle 20god. Nakon isteka ugovora o radu sam se vratila za Evropu i tada sam poslednji put sela u avion. Usadili su strah u mene, ne postoji nacin da vam opisem kako je izgledao dan kada sam, ne znam zasto, sela u to sediste i preletela Atlantik. Ozbiljna nesavest vlada, vrlo ozbiljna.
V8
Spavanje sa Stjuardesom je bilo sigurno, u ovo ostalo sumnjam,ipak jedan pilot mora da je priseban, naravno sve je ovo pomalo istina, ali dosta se prenaduva priča..
Branka
Pa nije ni cudo sto se desavaju nesrece.