≫
Gorivo koje je automobilu potrebno za 6 meseci, ovaj avion je trošio samo rolajući po pisti
≫
Po svemu sudeći, njegov poslednji let 2003. godine zaista je unazadio avio-industriju. Ili se to samo tako čini?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
kasna jesen
Koliko sam tek sanjao,i jos sanjam jedan let sa Konkord
Razuman Srbin
Kakva ironija da živimo u vremenu kada su novac i uopšte kapital postali kočnica daljeg razvoja. Baš kao u XVIII veku kada je propao feudalizam i zamenio ga tada značajno progresivniji kapitalizam.
Mile
Konkord je losa kopija Tupoljeva TU 144.