5 reklamnih kampanja u turizmu koje pogađaju pravo u metu
Pandemija korona virusa najozbiljnije je oštetila industriju turizma
Da je turizam jedna od oblasti koje su pandemijom korona virusa najpogođenije, to je sasvim očigledno. Sve je to ipak i očekivano, s obzirom na to u kakvoj se situaciji trenutno gotovo sve države u svetu nalaze.
Ali sve to i dalje ne mora da znači da reklamiranje u toj oblasti treba da prestane. Da, preporuka je stručnjaka da se izbegavaju socijalni kontakti i granice mnogih zemalja su zatvorene, to je istina. Ali to, ipak nije sprečilo marketinške stručnjake da osmisle odlične kampanje.
Pa jednog dana kada pandemija virusa COVID–19 bude prošla, eto gde sve možemo da otputujemo.
Portugalija
Upravo ovu destinaciju i njene marketinške aktivnosti je na sam vrh liste stavio sajt Skift. A kako se navodi, u kratkom video koji je simbolično nazvan Ne možete da preskočite nadu (Can’t Skip Hope), potrudili su se da prikažu ovu zemlju kao idealnu za posetiti.
Posebno je interesantno to što se kroz celokupan video ne može zaključiti da je u pitanju jednostavna prodaja aranžmana, već on budi želju kod gledaoca da u nekom trenutku zaista poseti tu zemlju, upravo zato što ona ima šta da ponudi.
Velika Britanija
Aktivnost turističke organizacije Ujedinjenog kraljevstva su svakako za pohvalu. Isto kao i u prethodnom slučaju, nijedna aktivnost ne usmerava posetioca na kupovinu bilo kakvog aranžmana. Nastoji se, zapravo da svakom znatiželjniku bude predstavljena zemlja na najbolji mogući način.
Poenta svake marketinške aktivnosti u oblasti turizma je usmerena na to da potencijalni turisti požele da se upoznaju sa tradicijom i kulturom Velike Britanije, pa su im u tom smislu i ponuđene brojne zanimljive teme, ali i mogućnost da online posete Britanski muzej i druge znamenitosti.
Filadelfija
Zahvaljujući mogućnosti da upozna Filadelfiju od kuće, svaki posetilac sajta će biti u prilici da se još pre odlaska upozna sa lepotama ovog američkog grada.
Ne samo da se na prezentaciji turističke organizacije mogu pronaći interesantne informacije o gradu, nego je moguće i otići virtuelno u obilazak zoološkog vrta u Filadelfiji. Kako navodi sajt Skift, posetilac se oseća dobro dok prati sajt, zato što su mu dostupne korisne informacije.
Sveta Lucija
Najpre putem društvene mreže Instagram se plasiraju informacije o ovoj izuzetno zanimljivoj karipskoj destinaciji.
Zahvaljujući videu 7 minuta na Svetoj Luciji, potencijalni turisti imaju mogućnost da vežbaju jogu, ali i da se upoznaju sa pripremom specijaliteta ove zemlje, te da nauče još mnogo šta.
Razlog zbog koga je baš ova kampanja izdvojena jeste što se niko, ko gleda ovaj kraći video, ne može osećati kao meta marketinških stručnjaka. Jednostavno, tokom trajanja videa se samo oseća želja da se lepe stvari podele sa onima koje interesuju.
Portoriko
U želji da se predstavi kao idealna destinacija za posetu kasnije, odnosno posetu nakon završetka trenutne pandemije korona virusa, marketinški stručnjaci iz ove zemlje su ponudili svašta zanimljivo.
Uz to što posetioci zvaničnog sajta turističke roganizacije imaju mogućnost da prate časove salse, isto tako mogu i da nauče da kuvaju portorikanske specijalitete, ali i da pripremaju razne koktele. Jednom rečju, da uživaju online, sve dok se ne steknu uslovi da i u stvarnosti ovu zemlju posete.
(A.B./Telegraf.rs)
Video: Vuk Vidor za Telegraf.rs o uzbudljivoj izložbi koja nas očekuje u Comtrade-u
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.