Ukoliko ste ove godine odabrali Tursku kao destinaciju za odmor, nemojte da se iznenadite ukoliko ujutru dobijete poruku od svog ličnog asistenta koji će vam poželeti dobro jutro, a potom vas upitati kako se osećate i da li nešto može da uradi da vaš odmor učini što prijatnijim.
U nameri da privuku što više turista, sve više hotela u ovoj prelepoj zemlji odlučilo se da ode korak dalje i da vam, osim odavno poznatog "all inclusive" koncepta, ponudi i ličnog asistenta koji vam je na usluzi od ranih jutarnjih časova pa sve do ponoći.
Nedugo nakon što uđete u sobu, na neku od mobilnih aplikacija za četovanje, stići će vam poruka u kojoj lični asistent želi dobrodošlicu, predstavlja se i obaveštava vas da je tu da odgovori na sva pitanja i asistira u svakoj mogućoj situaciji.
I zaista je tako. Jedna poruka rešava vam apsolutno svaku nedoumicu ili problem na koji ste naišli u hotelu. Ukoliko vam je potreban drugi jastuk jer vas od ovog koji ste zatekli u sobi boli vrat, dovoljno je samo da asistentu pošaljete poruku i u rekordnom roku će vam sobarice doneti novi jastuk ili će vam biti dopunjen mini-bar.
U ovo smo se i lično uverili, jer smo sa plaže vratili u sobu pre nego što su stigli da nam "dopune zalihe". Bilo je potrebno svega par minuta od poruke ličnom asistentu da nam dostave nove patrone za espeso aparat.
Isto tako, tu su i da vas upute u svaki kutak hotela i da vas informišu oko aktivnosti. Ukoliko ste zaboravili kada zgodna teta drži pilates kod bazena, više ne morate da zovete recepciju ili da šetate po hotelu da vidite raspored. Jedna poruka je dovoljna i vaš lični asistent će vam reći kada tačno počinje trening, pa vas čak i sprovesti do mesta gde se održava, ukoliko ne znate gde je.
- Mi smo tu da vaš boravak učinimo što prijatnijim. Dan započinje tako što vam poželimo dobro jutro i prijatan boravak i tu smo za vas tokom celog dana, od osam časova do ponoći, da odgovorimo na svako vaše pitanje i rešimo eventualni problem na koji ste naišli u hotelu - objašnjava nam mladi Goktu, jedan od ličnih asistenata u hotelu Nirvana Cosmopolitan u Lari u antalijskoj regiji.
Događa se i da im pojedini gosti traže da zajedno doručkuju, jer ne vole da budu sami tokom obroka, ili da uveče plešu sa njima kako ne bi bili sami na podijumu.
- Naravno, to možemo da uradimo. Ipak, nekad dolazi do zabune oko naših odgovornosti, pa se događalo i da nas zovu da im uradimo manikir. To, naravno, ne možemo, ali možemo sa kolegama da organizujemo termin u hotelu za tretman - kaže nam ovaj nasmejani momak koji asistira gostima u hotelu.
Turisti su oduševljeni ovakvom uslugom, jer osim što pomažu prilikom boravka u hotelu, lični asistenti su veoma korisni i u situacijama kada želite da istražite okolinu i napustite kompleks da biste posetili neke od turističkih atrakcija. Oni mogu da vam objasne kako da stignete do željene destinacije, da vas informišu oko cena, radnog vremena i svega što smatrate da vam je potrebno da biste obišli željeno mesto i bezbedno se vratili u hotel.
- Možemo da im saznamo sve, od toga koliko će koštati taksi, do zakazivanja obilazaka. Međutim, ne možemo da im asistiramo van hotela - objašnjava nam Goktu.
Svaki gost tokom boravka ima na raspolaganju dva lična asistenta - jednog koji ga prati u prepodnevnim časovima i drugog koji je na usluzi do ponoći. Na poruke odgovaraju brzo, a na svakih par sati vam se i sami jave da vas pitaju da li je sve kako treba i mogu li ikako da vam pomognu.
Ukoliko vas sretnu u hotelu, uvek stanu da se pozdrave sa vama i razmene po koju reč.
- Tu smo i da se našalimo sa gostima. Jednostavno, tu smo za sve što treba - kažu nam nasmejani asistenti.
Direktor hotela Tolga Kilit za Telegraf kaže da su lični asistenti tu da boravak svakog gosta učine što prijatnijim.
- Svaki turista nam je važan i želimo da se svi u našim hotelima osećaju dobro i sigurno. Želimo da gosti dođu ovde i da zaista odmore i da ne razmišljaju ni o čemu. Zato su tu lični asistenti, da im pomognu u svakoj mogućoj situaciji i odgovore na sva moguća pitanja kako bi se gosti osećali što bolje - kaže Kilit.
Ukoliko se pitate kako ćete komunicirati sa vašim asistentima, oko toga ne morate da brinete. Svaki od njih govori po nekoliko jezika. Osim naravno turskog, svaki asistent govori tečno engleski jezik, a znaju i ruski, francuski, nemački, a polako ali sigurno uče i srpski.
(Telegraf.rs)
Video: Tzv. kosovska policija upala u zgradu opštine Gračanica
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lala
Lepo. Usluge u celom svetu napreduju.
Podelite komentar
Margo
Samo mi jos debil asistent treba da me budi ujutro porukama. Idem na pusto ostrvo gde nikog nema!
Podelite komentar
Olja
Znaci vracamo se u doba sluga. Divno. Civilizacija zaista napreduje nema sta...
Podelite komentar