Zašto je izgradnja metroa u Atini bila najveća muka izvođača radova i trajala toliko dugo?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vuki
Zato sa srpskim stručnjacima u Beogradu će to biti "šala"?!
Mojeime
Zasto ne pisete o famoznom pocetku i izgradnji metroa u Solunu,ta izgradnja ztoji vec oko deset godina,u pitanju su iskopine iz ko zna kojeg doba,a zanimljivo u proslosti oni koji su gradili nijeih bilo briga sta se nalazilo ispod zemlje,zato sada imamo nekoliko slojeva kojekakvih gardjevina,a sadasnji ljudi se sekiraju da se nesto ne unisti,bas besmisleno