Zašto je izgradnja metroa u Atini bila najveća muka izvođača radova i trajala toliko dugo?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mojeime
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vuki

    23. januar 2021 | 19:49

    Zato sa srpskim stručnjacima u Beogradu će to biti "šala"?!

  • Mojeime

    23. januar 2021 | 18:24

    Zasto ne pisete o famoznom pocetku i izgradnji metroa u Solunu,ta izgradnja ztoji vec oko deset godina,u pitanju su iskopine iz ko zna kojeg doba,a zanimljivo u proslosti oni koji su gradili nijeih bilo briga sta se nalazilo ispod zemlje,zato sada imamo nekoliko slojeva kojekakvih gardjevina,a sadasnji ljudi se sekiraju da se nesto ne unisti,bas besmisleno

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA