
U okviru kampanje „Sve što želiš je Grčka“, Ministarstvo turizma i Grčka nacionalna turistička organizacija pokrenule su tokom protekle sedmice novu kampanju sa ciljem promocije zimskih turističkih destinacija u zemlji.
Kako je navedeno u saopštenju, fondacija „Onazis“ sponzor je dizajna i produkcije kampanje koja svoj fokus stavlja na destinacije koje su atrkativne zimi, uz promociju prirodnih lepota i asortimana proizvoda u oblasti turizma, navodi Greekreporter.
Fokus kampanje stavljen je i na autentična iskustva, jedinstveni identitet zemlje i grčku tradiciju. Posebno se ističe činjenica da Grčka nema samo ostrva i letnje destinacije, već i kopnene destinacije, atraktivne tokom cele godine, uz bogatu gastronomsku ponudu.
Četvoromesečna kampanja biće modfikovana u skladu sa tokom trenutno aktuelne pandemije, prema ciljnim tržištima, kao što su Velika Britanija, Nemačka, Francuska, Italija, Španija, Danska, Švedska, Poljska i Izrael. Uz to će biti dodatno obogaćena promocijom Atine i Soluna kao „city-break“ destinacija.
Prvi put je deklarisan cilj smanjenja izrazito sezonske prirode grčkog turističkog proizvoda i koncentracije turista u određenim oblastima, što je oličen u kampanji podrške zimskim destinacijama u zemlji, istakao je Vasilis Kikilijas, aktuelni ministar turizma Grčke.
Video: Kako će Srbi da se pakuju za more, kad Grčka otvori granice
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je snimak male Dunje minut pre nego što joj se izgubio trag
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kranp
Sve trčim pa se saplicem, I ove naše ovde pred nos nemoz ni kafu da popijes ispod 3 evra, još mi Grčki turizam nudite, udarila kriza pa sad svi bi planine da naprave ako treba...
Podelite komentar