U okviru kampanje „Sve što želiš je Grčka“, Ministarstvo turizma i Grčka nacionalna turistička organizacija pokrenule su tokom protekle sedmice novu kampanju sa ciljem promocije zimskih turističkih destinacija u zemlji.
Kako je navedeno u saopštenju, fondacija „Onazis“ sponzor je dizajna i produkcije kampanje koja svoj fokus stavlja na destinacije koje su atrkativne zimi, uz promociju prirodnih lepota i asortimana proizvoda u oblasti turizma, navodi Greekreporter.
Fokus kampanje stavljen je i na autentična iskustva, jedinstveni identitet zemlje i grčku tradiciju. Posebno se ističe činjenica da Grčka nema samo ostrva i letnje destinacije, već i kopnene destinacije, atraktivne tokom cele godine, uz bogatu gastronomsku ponudu.
Četvoromesečna kampanja biće modfikovana u skladu sa tokom trenutno aktuelne pandemije, prema ciljnim tržištima, kao što su Velika Britanija, Nemačka, Francuska, Italija, Španija, Danska, Švedska, Poljska i Izrael. Uz to će biti dodatno obogaćena promocijom Atine i Soluna kao „city-break“ destinacija.
Prvi put je deklarisan cilj smanjenja izrazito sezonske prirode grčkog turističkog proizvoda i koncentracije turista u određenim oblastima, što je oličen u kampanji podrške zimskim destinacijama u zemlji, istakao je Vasilis Kikilijas, aktuelni ministar turizma Grčke.
Video: Kako će Srbi da se pakuju za more, kad Grčka otvori granice
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kranp
Sve trčim pa se saplicem, I ove naše ovde pred nos nemoz ni kafu da popijes ispod 3 evra, još mi Grčki turizam nudite, udarila kriza pa sad svi bi planine da naprave ako treba...
Podelite komentar