Nova kampanja Crne Gore raspametila svet: Crnogorci podsećaju ko nam je najbolji prijatelj
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore pokrenula je novu globalnu kampanju u kojoj Crnu Goru predstavlja kao jednu od najprirodnijih destinacija u svetu.
Cilj je da se oživi odnos između prirode i ljudi i pokaže kao najvažniji u današnjem restriktivnom digitalnom svetu.
Inspirativno putovanje u Crnu Goru, kada je to moguće, "Priroda i ja" fokusira se na potrebu da ljudi prihvate prirodu kao odmor od virtuelnog sveta u kojem smo bili prinuđeni da živimo pre i tokom pandemije.
Video kampanje, koja prikazuje putnička iskustva iz čitave Crne Gore, naglašava netaknutu prirodnu lepotu zemlje i podseća nas da nam je priroda prijatelj, podstičući putnike da o prirodnom okruženju Crne Gore razmišljaju kao o rođaku s kojim će se jednog dana ponovo spojiti.
- Iako nam je digitalni svet pomogao da vidimo ljude tokom ove pandemije, ništa nije bolje od vaše interakcije sa prirodom; stopala susreću talase i sposobnost da putujemo i zagrlimo svet prirode - rekla je Željka Radak Kukavičić, direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore - Meseci iza nas bili su izazov, ali i lekcija. Možda je vreme da sa svežim očima pogledamo svet oko nas. Možda je vreme da se odvojimo od nekih starih digitalnih navika i podsetimo da su čovek i priroda neraskidivo povezani. Sloboda koju pruža netaknuta prirodna lepota Crne Gore neophodna je za sve putnike i želimo vam dobrodošlicu da budete u društvu prirode.
Smeštena na Balkanskom poluostrvu, ovo je zemlja koja je dugo bila talište kultura, civilizacija i religija.
Okružena prirodnim lepotama, Crna Gora nudi velika iskustva u malom i pristupačnom okruženju.
Od crnogorskih brda do lepote jadranske obale; prirodni rezervati i nacionalni parkovi; pećine i kanjoni do 117 plaža duž obale duge preko 180 milja, sve zagrljene brižnim licima lokalnog stanovništva i tradicionalnim gostoprimstvom.
Turizam je činio 32 procenta BDP-a 2019. godine kada je Crna Gora u zemlju dočekala 81.000 britanskih putnika, što je porast od 30 procenata u odnosu na prošlu godinu.
Pogledajte novu kampanju Nacionalne turističke organizacije Crne Gore:
(Telegraf.rs)
Video: Podkast "Glasno", EP 4: Gost Nemanja Dević
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Y
Ne vidim razlog za favorizovanje ove destinacije.
Podelite komentar
rakikavasaki
Svi koji komentarisete negativno stoji vam knedla u grlu od ove ljepote ali sto cete nek je vjecna.
Podelite komentar
Lejla
Rakikavasaki...neka dođu da vide more i sva brda prelijepe Crne Gore...
Podelite komentar