I travel blogeri poručuju: Sada nije pravo vreme da se priča o jeftinim letovima ili hotelima
Blogeri koji putuju po svetu, prave fotografske i video zapise ili pišu suočavaju se s krizom u poslovanju, piše National.
Svetske atrakcije kao što su pariski muzej Luvr i šangajski Dizni rizort, zatvorili su svoja vrata za posetioce zbog širenja korona virusa. Ali nisu svi odustali od putovanja tokom globalne svetske krize.
Kao što možemo da vidimo na društvenim mrežama, nekoliko poznatih travel blogera nastavljaju svoja putovanja širom sveta, poput ruskog fotografa Murada Osmana, koji je bio ove nedelje u Maroku, i britanske zvezde društvenih medija, Luisa Kola, koji boravi u Sjedinjenim Američkim Državama.
Tijumi Do, jedan od osnivača internet časopisa za putovanja Adventure Faktory, trenutno je u Singapuru ali njen savet ljudima je da odlože svoja putovanja.
- Neki stručnjaci veruju su kazali da je upravo sada najbolje vreme za putovanje, ali verovatno bi sad ti stručnjaci progutali svoje reči, jer se situacija menja iz dana u dan. Isto sam i ja mislila ali sada kada vidim da SAD proširuje zabranu putovanja u Evropu, a Nacionalna košarkaška asocijacija prekida svoju sezonu zbog virusa - situacija može postati još gora - ispričala je Tijumi.
Influenserka Nataša Amar, pisac i bloger iz Dubaija, smatra da je važno biti kod svoje kuće.
Od kako se pojavila bojazan od širenja korona virusa, blogerka se pre nekoliko dana vratila sa putovanja iz Grenlanda i otkazala sve dalje planove i posete turističkih destinacija.
- Definitivno mislim da u ovakvom nesigurnom vremenu, kada smo u globalnoj krizi, gde je najveći izazov sprečiti širenje Covid-19 virusa, svako od nas može da da svoj doprinos tako što će doneti odluku da ne putuje - kazala je Nataša.
Kako se pojavio ogroman broj agencija u svetu koje su snizile cene i turistima ponudili jeftinije letove, influenserka tvrdi da bi trebalo da pokažete empatiju prema ljudima koji se suočavaju sa užasnim zdravstvenim posledicama, a ne da tražite povoljne aranžmane.
- Definitivno mislim da sada nije pravo vreme da se priča o jeftinijim ponudama letova ili hotelskim cenama kako bi se ljudi podstakli da putuju, posebno ukoliko niste svesni rizika. U ovo vreme treba da pokažete empatiju - ističe.
Iako se travel blogeri suočavaju sa krizom u poslovanju, većina njih sasvim razumno pristupa pandemiji i trudi se da putem društvenih mreža apeluje na druge da ostanu kod kuće i odlože svoje putovanje.
(K.M./Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.