Tajne koje hotelski radnici znaju o vama, a to nikada ne biste posumnjali
Ispostavilo se da postoje određene tajne koje zaposleni u hotelu znaju o vama, a to nikada ne biste pretpostavili.
I dok tačno zante koje ste podatke o sebi ostavili kada ste rezervisali boravak, oni zapravo znaju i neke tajne o gostima koje ste vrlo verovatno prevideli.
Insajder iz hotela otkrio je za britanski Ekspers da osoblje hotela zna mnogo više o gostima, ali sve ostaje privatno čak i ako ti detalji nisu baš najsjajniji.
Iako se od gostiju hotela očekuje da ne kradu predmete iz sobe, oni to vrlo često čine i nisu toliko skormni kako to možda misle.
- Znamo tačno kada kradete - rekao je on.
Ispostavilo se da hotelski radnici veoma pomno prate ove predmete.
Studija koja je sprovedena na više od 1.000 hotela otkrila je predmet koji najčešće nedostaje kada se gosti odjave iz sobe.
U većini slučajeva gosti odlaze iz hotela sa peškirima, dok je njih 65 odsto reklo da im je nedostajao bademantil, a njih 49 odsto reklo je da su to vešalice.
I dok vam niko ništa neće reći direktno u lice, zbog ovoga možete snositi posledice prilikom sledećeg bukiranja istog smeštaja.
- Vrlo je moguće da zbog ovoga sledeći put nećete moći da bukirate odsedanje - otkriva insajder.
Svaka šteta ili ukraden predmet je primećen i zbog toga možete da snosite posledice.
Jedan radnik u hotelu rekao je da su iz ovih razloga uveli neobičnu praksu. U kupatilu svake hotelske sobe imaju nalepnicu na kojoj piše da ako želite da uzmete peškir, tj da ga kupite možete ga platiti kreditnom karticom.
(Telegraf.rs/B.K.)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Chance
U hotelu u kome sam ja radila, gosti nisu napustali dok se sobe nisu prethodno proverile. Kralo se sve zivo, a hotel uopste nije neke visoke kategorije. Kradu se i jastuci, verovali ili ne, mada one dobre bih i ja uzela, odlicni su 🤣🤣
Podelite komentar
DD
Hotelima bi pametnije bilo da sami ponude gostima na poklon i za uspomenu peškir, šampon itd sa logom hotela. Efekat bi bio višestruk a prvenstveno propagandni.
Podelite komentar
Kiza
Ja kuci imam peskira, casa i soljica za kafu iz raznih hotela za narednih bar 5 generacija
Podelite komentar