O, da - moguće je! Miran san tokom leta uskoro i za putnike ekonomske klase
Komfor po pristupačnoj ceni
Aviokompanija Er Nju Zeland prijavila je patent koji pomaže putnicima aviona da se odmore tokom leta, čak i kada putuju u ekonomskoj klasi. Reč je o proizvodu koji je nastao posle trogodišnjeg istraživanja, razvoja i testiranja, na osnovu iskustva više od 200 klijenata iz Oklanda.
Postoje ljudi koji mogu spavati bilo gde, bilo kada i u različitim položajima. Uspravna sedišta i skučeni prostor između njih nisu prepreka da utonu u dubok san. Ipak, mnogo je više putnika koji ne mogu da spavaju tokom putovanja. Jastuci za vrat nisu dovoljno udobni, a pomeranje naslona za glavu pogoršava situaciju. Vodoravni položaj tela neophodan je uslov da bi čovek mirno zaspao, a kreatori prototipa proizvoda koji se zove "Economy Skynest" pošli su od ovog stanovišta.
"Economy Skynest" je patent i čini ga šest kapsula za spavanje. Njihova dužina odgovara odrasloj osobi prosečne visine. Biće postavljene u ekonomskoj klasi aviona, a tačna pozicija još uvek nije utvrđena.
Svaka kapsula dugačka je 200 centimetara i široka 58 centimetara. U njoj se nalazi jastuk, pokrivač, unutrašnji džepovi i zavesa koja čuva intimu putnika. Aviokompanija radi na ugradnji dodatnih pogodnosti kao što su lampe za čitanje i USB priključak.
- Jedan od problema sa kojim se suočavaju putnici ekonomske klase na dužim letovima jeste nemogućnost istezanja. "Economy Skynest" je direktan odgovor na ovaj izazov - navodi direktor kompanije Majk Tod.
Da li će se Skynest naći u oblacima?
Reč je o izumu kompanije Er Nju Zeland. Zaposleni se svakodnevno trude da putovanje u ekonomskoj klasi bude udobno, jer dugi letovi dominiraju ponudom. Godine 2011. lansirali su tehnologiju "Economy Skycouch" koja pretvara sedišta ekonomske klase u krevete. Iz kompanije navode da još uvek nisu poslali zvaničnu prijavu za dobijanje sertifikata, ali koncept je dizajniran kako bi ispunio sve propise.
Troškovi primene još uvek nisu utvrđeni. Razmatraju se različiti komercijalni predlozi i ekonomska održivost proizvoda. U avionu staje samo šest kapsula, pa će potražnja verovatno biti ogromna.
- Potrudićemo se da putnici ekonomske klase na dugim letovima dobiju priliku za uživanje u Skynestu, kako bi odmorni stigli na odredište - kaže generalni menadžer za unapređenje iskustva korisnika Niki Gudmen.
Konačna odluka o uvođenju Skynesta biće doneta 2021. godine, a testiranje se planira u oktobru na liniji Okland - Njujork. Let traje 17 časova i 40 minuta u jednom pravcu, što ga čini jednim od najdužih na svetu.
(N.N.)
Video: Čeka nas promena vremena, evo šta donosi kraj novembra
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kiza
Ovo je prava stvar
Podelite komentar