Veliki uspeh Ateljea 212 u Rijeci: Predstava "64" ovenčana sa četiri nagrade

  • 0

Festivalski žiri u sastavu: Helena Buljan, dramska glumica iz Zagreba, članica; Željko Hubač, dramaturg iz Beograda, predsednik žirija; Marina Pejnović, rediteljka iz Zagreba, članica, doneo je sledeće odluke:

Nagradu Veljko Maričić za najbolju žensku ulogu osvojila je Hana Selimović za ulogu Eve u predstavi "64" u produkciji Ateljea 212 iz Beograda.Hana Selimović deluje smirenošću, hladnoćom, slabošću punom privida moći, a zahvaljujući toj paradoksalnoj distanciranosti od sebe same, možemo doživeti i njenu "običnu" ljudskost žene. Ova odricanja od ekspresivnosti, omogućuju glumici da izgovori i najsnažnije replike bez patosa i sa uverljivošću koja pleni.

Nagradu Veljko Maričić za najbolju epizodnu ulogu osvojio/ la je: Branislav Zeremski za ulogu Olivera u predstavi "64" u produkciji Ateljea 212 iz Beograda.

Branislav Zeremski pametno odabranim i efektnim glumačkim sredstvima, vodeći računa o plasmanu svake replike, maksimalno koristi zadani prostor u predstavi "64".

Predstava Foto: Boško Đorđević

Nagradu Dorian Sokolić za najbolju scenografiju osvojio je: Darko Nedeljković za predstavu "64" u produkciji Ateljea 212 iz Beograda.

Darko Nedeljković na efektan način tvori višeznačni scenski prostor koji živi s režijom i glumom, i radi za njih.

Nagradu Veljko Maričić za najbolji dizajn svetla osvojio je: Marko Đokić za predstavu "64" u produkciji Ateljea 212 iz Beograda.

Marko Đokić svojim autorskim radom na dizajnu svetla s jedne strane upotpunjuje likovnost predstave, a s druge strane preciznom suigrom s glumcima "kadrira" dramsku akciju.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA