Od repera iz kraja do zvezde sa milionskim slušaocima: Ko je Sajfer?

V. Đ.
V. Đ.    ≫   
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Kada se danas u nekom muzičkom krugu, možda čak i običnom krugu ljudi, a naročito među mlađim generacijama pomene umetničko ime Sajfer, gotovo svi znaju ko je u pitanju. Sajfer je izvođač iz Bosne i Hercegovine koji već neko vreme važi za jednog od najtraženijih na nastupima, ali i jednog od onih koji svakim narednim muzičkim izdanjem osvoji trending. Sajfer je takođe onaj čiji su bengeri obeležili nekoliko letnjih sezona, ali i utkali se u duše emotivaca, i onaj koji je svojim rep deonicama naježio i one najtvrđe. Sajfer je od danas i onaj koji je postigao ono što mnoge njegove kolege, čak i starije, nisu - million mesečnih slušalaca na digitalnoj muzičkoj platformi Spotify.

Ono što ipak ne znaju svi, ali znaju njegovi najverniji fanovi i bliski prijatelji jeste njegov razvojni put. Adnan Nikšić, kako je Sajferovo pravo ime, iako danas jedan od najzapaženijih artista današnjice, svoju karijeru započeo je dosta ranije. Muzički je aktivan već više od decenije, može se reći i skoro 15 godina. Zahvaljujući svom kvalitetu brzo je prepoznat na muzičkoj sceni u repu kojim se prvobitno bavio. Ono što ga je izdvajalo od samog početka jeste autentičnost. Iako sada možda deluje tako, ono što se mora naglasiti jeste da ovom momku uspeh nije došao preko noći.

To koliko je ovaj momak morao da se trudi da bi danas bio tu gde jeste, najviše govore pregledi na njegovim prvim izdanjima koje je objavljivao na kanalu svoje izdavačke kuće „Kodeks” budući da ih na mnogim pesama iz tog perioda i nema toliko. Ono što ipak nijednoj ne može da se ospori kvalitet, koji je sasvim sigurno i razlog Sajferovog uspeha. Nekoliko godina nakon albuma „Kodeks ulice”, Sajfer pomalo menja svoj zvuk i počinje da koketira sa malo komercijalnijim notama, ostajući pri tome beskompromisno kvalitetan u svom deliveriju.

Ubrzo nakon toga potpisuje ugovor sa kompanijom EMDC Network, jednim od najvećih muzičkih distributera na Balkanu. Sajfer objavljuje pesmu „Ignor” koja je dostigla 12 miliona pregleda na YouTube-u. Sa Sajferovim muzičkim rastom raslo je i poverenje u EMDC Network i njenog vlasnika Armana Fejzića.

Ova saradnja je igrala ključnu ulogu u njegovom razvoju i usponu na muzičkoj sceni, budući da je pomogla Sajferu da poveća svoju vidljivost i doseg, omogućavajući mu da se poveže sa širom publikom. EMDC Network nudi mu i resurse za promociju pesama i projekata, što je doprinelo njegovom usponu u muzičkoj industriji.

Sajfer je u saradnji sa Armanom i EMDC objavio svoj do tada najveći hit „Karneval”, a potom, kao gest zahvalnosti, nakon uspeha zbog kvalitetno urađenog posla i dogovora poklonio sva prava na pesmu „Karneval 2” EMDC-u, koji je radio marketing kao izvršni producent projekta. Tada se oglasio i vlasnik EMDC-a rečima da je ostao zatečen: „To mi se nikada nije desilo, da ti neko pokloni pesmu, koja će doprineti više nego ulog, koji isto ti određuješ. Naravno, kao što smo razvalili sa prvim Karnevalom, razvalimo i sa drugim.”

Sajfer je opet u saradnji sa kompanijom EMDC Network pre nekoliko meseci objavio prvi deo albuma „Anima” a gotovo svaka pesma ima višemilionske preglede i slušanja. Arman Fejzić, zajedno sa izdavačkom kućom „Kodeks” bio je ko-izvršni producent na ovom projektu. O tome

koliko je Sajfer ozbiljan u svojoj nameri da bude jedan od najvećih, govori činjenica da je za

svaku od njih objavio i spot, ali i da su njegov talenat prepoznale i druge velike zvezde

današnjice pa se tako na prvom delu albuma našle saradnje sa Jalom i Bubom, THCF-om, Kali i

Gršeom..

Kao kruna uspeha prvog dela ovog albuma, ali i kao veoma značajna najava za drugi, Sajfer je na

digitalnoj muzičkoj platformi Spotify dostigao čak million mesečnih slušalaca, što su na ovim

prostorima do sada dostigli jedino još Jala Brat, Buba Corelli, Senidah i Voyage.

Drugi deo Sajferovog albuma „Anima” očekuje se u avgustu.

(Telegraf.rs)

Video: Sajfer progovorio o razvodu: "Prespavao sam dva dana u studiju..."

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Teme

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA