Matija Tripković, direktor Mountain Music Festa: Za autentičnost MMF-a zaslužni su svi posetioci
Ovogodišnje, deveto izdanje festivala je pred vratima, a sa direktorom Matijom Tripkovićem razgovaramo o tome kako je MMF uspeo da sačuva autentičnost festivala i njegov butik karakter uprkos rastućoj popularnosti i broju posetilaca.
- Kako ste uspeli da održite autentičnost festivala i njegov butik karakter, uprkos rastućoj popularnosti i broju posetilaca?
Upravo uz pomoć svih posetilaca. Naš festival raste iz godine godinu najvećim brojem tako što je neko od povratnika na festival "dovukao" i nekoliko svojih ljudi, ne bi li se uverili kako je MMF sjajan festival. Svi oni žele da dolaze na festival i narednih godina i da ga zadrže autentičnim i intimnim, ljubomorno ga čuvajući.
- Kako birate izvođače za festival? Koja filozofija stoji iza lineup-a i kako se sastavljaju muzički programi?
Istražujemo, osluškujemo, posećujemo ostale festivale i razgovaramo sa mnogo posetilaca, tako da je to jedan široko formirani savet koji je odgovoran za izbor izvođača. Muzički program koncipiramo oko tri bine, Staza, Breza i Vinil, a izvođače biramo u skladu sa senzibilitetom svake od planinskih bina. Trudimo se da obuhvatimo više različitih žanrova, ugostimo neka od najvećih imena u regionu trenutno, ali isto tako i otkrijemo nove zvukove.
- Da li postoji neka posebna priča ili trenutak iz prethodnih izdanja festivala koji vam je ostao posebno u sećanju ili koji smatrate simboličnim za MMF?
Pre dve godine, tokom pripreme festivala, na planini sam upoznao momka koji je volontirao. Pošto je to godina kada se festivalski prostor značajno izmenio, on se veoma zainteresovano upoznavao sa novim prostorom i u jednom trenutku mi rekao da se on seća prvog festivala koji je održan 2016. godine. U tom trenutku, 2022. godine on ima 18 godina, znači da je 2016. imao 12. On je od "nultog" izdanja festivala tu, rastao je uz MMF i prošao je sve od dolaska sa roditeljima i učestvovanju u radionicama do volontera na festivalu koji u pripremi provodi svoj letnji raspust sa prijateljima. To je sjajna slika i dokaz da je MMF u nečemu apsolutno drugačiji od svih ostalih festivala prisutnih danas, a to je da ima nepresušan izvor publike, upravo jer je atraktivan svima, nevezano za uzrast.
- Kako vidite budućnost festivala? Da li planirate da uvedete neke nove elemente ili koncepte u narednim godinama?
Verujem da će MMF veoma brzo postati jedan od najprepoznatljivijih brendova na festivalskoj sceni Srbije, ali samim tim i regiona. Kao brend, a najviše zbog iskustva koje pruža posetiocima, ideja je da se nastavi sa razvojem koncepta butik festivala, najviše kroz izbor izvođača i izlazak izvan granica regiona. Festivalska hrana, piće, kamp, sve su to detalji koje unapređujemo iz godine u godinu, a što da ne - možda i festival dobije još nekoliko festivalskih dana.
Karte za ovogodišnji Mountain Music Fest mogu se kupiti na prodajnim mestima tickets.rs ili na samom ulazu na festival, a u skladu sa odlikom porodičnog festivala, ulaz za decu do 10 godina je besplatan.
Sve ostale informacije u vezi sa dodatnim sadržajima, kao i lokacijom, smeštajem, ulaznicama i propratnim aktivnostima možete pronaći na veb-sajtu mmf.rs i na festivalskim Facebook i Instagram stranicama.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Moždana aneurizma: Kada nastupi najstrašnija glavobolja ovaj mali signal vam može spasiti život
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.