Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Instruktor
I dalje verujem Bajagi
Mile
I jedni i drugi su nešto ali rok i bluz nisu a nisu uopšte ni muzika nego isto što i nemački ili slovenački filmovi-prikaz sa pevanjem i pucanjem ,ali bez duše .Pedantni ,precizni ali ledeni. Šta će meni šou na bini ako je pevanje na takvom krutom jeziku umesto mekog engleskog .možda bi jedino japanski bio odbojniji. A što se tiče vizuelnog ,pa pink Floyd bend je pre skoro 50 godina to radio na sceni laserima
Branko
Laibach je bio samo još jedan u nizu bendova koji su iskoristili političku situaciju 1980-ih na Zapadu kako bi stekli popularnost. Njihov "provokativni" pristup, koji je više ličio na senzacionalizam nego na stvarno umetničko delo, privukao je pažnju mnogih kao svojevrsna "egzotika" iz komunističke Jugoslavije. Nazivati ih "korisnim idiotima" može biti preterano blago - oni su bili svesni svoje uloge i koristili su je kako bi došli do svojih pet minuta slave. Kada je došlo do rušenja komunizma, Laibach je brzo pao u zaborav na Zapadu. Njihovoj "kontroverznoj" estetici i političkim stavovima više niko nije pridavao pažnju, jer su postali suviše očigledno nepoželjni u novom političkom kontekstu. Umesto da se prilagode novoj situaciji ili da nastave da stvaraju relevantnu muziku, oni su se udobno smestili u svoju ulogu "kontraverznih umetnika" i pokušali da održe svoju karijeru na temeljima prošlog veka. Njihova tvrdnja da ih je Rammstein pokrao samo je tragikomična potvrda njihove iracionalne želje za održavanjem nekakve relevantnosti. Dok je Rammstein izgradio impresivnu karijeru i postao jedan od najpoznatijih bendova na svetu, Laibach je ostao zaglavljen u prošlosti, ogorčen što im više niko ne poklanja pažnju. Umesto da se bave besmislenim optužbama, možda bi bilo bolje da se fokusiraju na stvaranje kvalitetne muzike i umetnosti koja zaista ima neki smisao u današnjem svetu.