Morisi objasnio koji termin ne podnosi: "To je užasna reč"
Morisi je podelio svoje stavove o razgovoru o "različitosti" u umetnosti i široj kulturi. Bivši pevač grupe The Smiths dao je svoj prvi intervju pred kamerom od 2015. godine.
Kada je Morisi govorio o "zaglupljivanju" kulture u Velikoj Britaniji, uključujući "nepodnošljiv" sadržaj na britanskim TV reklamama, i tvrdi da "više nema mnogo ljudi koji veruju u muziku".
Pevač je naveo da danas "bezdušne" izdavačke kuće imaju tendenciju da raskinu ugovor sa umetnicima koji ne generišu skoro trenutni uspeh. Navodi da su u prošlosti izdavačke kuće dozvoljavale umetnicima da imaju više "promašaja" pre nego što odluče da sa njima prekinu saradnju.
- Oni (šefovi diskografskih kuća) pričaju o tome: "O, moramo imati različitost, različitost, različitost, što je različitost ljudi koju ne poznajete. I to samo znači - to je samo druga reč za usaglašenost. To je novi način da se kaže konformitet, različitost. Ionako ne vidite ništa različito, sve je usklađenost - rekao je Morisi.
Kada je novinar spomenuo da reč ('različitost') ima suprotan efekat, Morisi se složio, rekavši:
- Jeste, jer kada ljudi govore o različito, oni ne razmišljaju o velikim stvarima koje mi nemamo zajedničko. I te stvari se ignorišu. I uvek su činili zemlje veoma interesantnim jer ste mogli da putujete u Nemačku, mogli ste da vidite najneverovatniju kulturu. Odete u Italiju, vidite najneverovatniju kulturu. Sada samo žele da sve bude isto.
On je nastavio:
- Dakle, različitost znači usklađenost. To ne znači avangardu ili "hajde da napravimo zaista zanimljivu, čudnu umetnost.
- Različitost je, mislim, užasna reč. Pričvrstite je na bilo šta i ta situacija je gotova. To je užasna reč - strašno - prenosi NME.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.