Zašto se lice The Weeknd-a drastično promenilo u novom spotu? Postoje dve teorije
The Weeknd je objavio spot za pesmu "Save Your Tears", u kom na licu nosi protetiku. Daily Mail i The Independent pišu da se ne radi o hirurškom zahvatu, već šminki.
Odmah po premijeri, njegovo "novo lice" postalo je jedna od glavnih tema društvenih mreža, ali, ako pratite The Weeknd-ov rad od albuma After Hours, ova transformacija ima smisla.
Spot nastavlja priču započetu u novembru 2019. spotom "Heartless", u kom pevača vidimo kako tripuje na žurci u Las Vegasu. Potom, u "Blinding Lights" videu se još više povredi, dok u "In Your Eyes" ostaje bez glave. U spotu pesme "Too Late" glava mu je prišivena za tuđe telo. Sve ovo je propraćeno živim nastupima na ceremonijama dodela raznih nagrada, gde je preko lica nosio zavoje.
Sada, za video "Save Your Tears" skinuo je zavoje, a nas podseća na negativca iz filma "Maska". Pogledajte:
Postoji nekoliko teorija zašto The Weeknd ovo radi. Jedna od njih je bojkotovanje predstojeće dodele Gremi nagrada, koje albumu "After Hours" nisu ukazale pažnju, ne dodelivši mu nijednu nominaciju, iako je predstavalo jedno od kritički i komercijalno najpopularnijih muzičkih ostvarenja prošle godine. The Weeknd u spotu u jednom trenutku drži zlatni trofej, a potom ga baca.
- Mislim da nam govori koliki pritisak oseća povodom toga da muzička industrija neprestano zahteva da bude "savršen" – napisao je jedan njegov obožavalac na Tviteru.
In The Weeknd’s latest music video he’s seen performing at a show, getting on stage and throwing away the trophy…He REALLY said fuck the Grammys💀 pic.twitter.com/bG9m8nOtHT— All Love Hip Hop (@AllLoveHipHop) January 5, 2021
Kad "After Hours" nije dobio nijednu nominaciju za Gremi, The Weeknd je na Tviteru napisao:
- Gremi nagrade ostaju korumpirane. Dugujete mi, moji obožavaoci, kao i industrijska transparentnost...
The Grammys remain corrupt. You owe me, my fans and the industry transparency...— The Weeknd (@theweeknd) November 25, 2020
Druga teorija je da pati zbog raskida sa Selenom Gomez s kojom se zabavljao 2017. godine, jer glavna ženska uloga u spotu podseća na nju, a ujedno i ima frizuru i haljinu kakvu je Gomez nosila na dodeli Američkih muzičkih nagrada 2014.
the most important reference of the day is the resemblance of the actress with selena in the “dance again” Video.#saveyourtears #Selenagomez #Theweeknd #abelena #Abel #danceagain #Rare #AfterHours pic.twitter.com/S6wJq0a33Y— alejxndrx🦋 (@sweetersgplace) January 6, 2021
Jedno od objašnjenja za svoj novi imidž, The Weeknd je dao nakon spota "Blinding Lights", rekavši:
- Blinding Lights govori o tome kako noću želite da vidite nekoga, ali ste u alkoholisanom stanju, a vozite ka toj osobi dok vas zaslepljuju ulična svetla. Ništa vas ne može sprečiti da dođete do te osobe, jer ste usamljeni. Ne želim da promovišem vožnju u alkoholisanom stanju, ali ona se ovde svakako provlači.
(Telegraf.rs)
Video: Seljani u suzama: Misteriozno izbijaju požari na imanjima kod Brusa, nestaje plod mukotrpnog rada
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marko
A treca teorija je da se sprda sa vecinom klovnova iz sveta soubiznisa, koji polako pocinju da lice na to u sta se on maskirao
Podelite komentar
moki
Primili vakcinu..
Podelite komentar