Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miro
Dejan Stojiljković je relativno talentovani žanr-pisac, sa jakim osećajem za tržište, unovčavanje i reciklažu. Neka vrsta književnog Bjelogrlića. Njegovi junaci u nagrađenoj knjizi, iako su iz trećeg veka, iz Rima Klaudija Drugog Gotskog, psuju kao u kaubojskim roto-romanima ("kučkin sine"), "preferiraju osobe istog pola" (baš tako kaže), ubijaju kao jeftinim holivudskim horor filmovima (nož izvađen iz hleba zarivaju u vrat kafanske lude)... I tako dalje, kroz žanr-plićak. Njegova veza sa Andrićem, kao i sa drugim majstorima proze koji su pomenuti na dodeli (Borom Stankovićem, recimo), ne postoji. Razlika je kao između džinova i patuljaka. Andrić se u grobu prevrće. Ova odluka je sramna za svu trojicu članova žirija, kao i za Andrićevu zadužbinu.
Перагеније
"njegovi junaci neprestano kreću između arhetipskog i predačkog nasleđa sa jedne strane, i naloga savremenog trenutka sa druge strane" - ДОБИО човек налог...