Misterija smrti slavnog pisca Kamija - neko mu je namerno pokvario auto, pa je zato poginuo?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • mihailo

    04. januar 2020 | 22:16

    Niko da bilo šta da kaže o samom automobilu... Auto je FACEL VEGA HK500. 2+2. Brutalne snage, francuski auto sa američkim motorom Krajsler od 5 litara i oko 350 konja. Vrlo solidan i čvrst auto Pinin Farine karoserije. Taj auto je imao doboš kočnice. To je bio vrlo skup i prestižan auto i vrlo redak na drumu. Sam auto je zahtevao iskusnog vozača. Izdavač koji je vozio auto nije bio iskusan vozač i skoro ga je kupio... Znači još nije potpuno savladao vožnju ovakvim autom i još posle večere a i malo je popio uz večeru... Nije bio pijan ali je popio. Tada nisu postojali pojasevi za vezivanje. Od siline udara auto se prepolovio i jedan deo bio uz drvo uspravljen pod uglom od 90 stepeni. Zadnji deo auta je ostao na zemlji i udaljen oko 3 metra od dela koji se propeo na drvo. To je što se tiče samog auta i nesreče... Auto je udario u drvo brzinom od oko 160km/h. Vrlo je popularno naknadno konstruisati zavere a pogotovo u Češkoj koja je koristila svaku i najmanju šansu da bi se napakovalo SSSR a uvlačiti generala DE GOla u ovu nesreču je neviđen bezobrazluk... Jedinstven auto ali je zahtevao iskustvo da bi se vozio a pogotovo na " seoskom" putu u Francuskoj i posle čase - dve vina...

  • Dija

    04. januar 2020 | 17:46

    Kami je bio depresivni melanholični čovek,nezadovovoljan i mračan.Pa prema raspoloženju koje se menjalo i Knjige su teške i sumorne.

  • Sirogoj

    07. decembar 2019 | 19:04

    Kami je bio iskreni levičar i komunista, ali se razočarao u SSSR i njihovu interpretaciju komunizma.. Zbog te činjenice bi ova tvrdnja i mogla da bude tačna.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA