Sve što niste znali o brendovima Milan Miličić objavio na jednom mestu - u knjizi "Brendopedija"

 ≫ 
  • 0

Dom kulture "Studentski grad" objavio je knjigu Milana Miličića "Brendopedija" koja je prošla zapaženo na ovogodišnjem Sajmu knjiga.

Knjiga sadrži opise više od 450 velikih svetskih brendova i načine na koji su dobili imena.

Boris Postovnik, Brendopedia Foto: Milena Đorđević

- Miličić je pisao kako su neki brendovi nastajali, u kakvom društvenom kontekstu. Neki više ni ne postoji. Ova knjiga može biti i vrlo dobra pomoćna literatura za studente u okviru marketinga - rekao je Boris Postovnik, direktor izdavačke kuće "Dom kulture Studentski grad",

(Telegraf.rs)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA