Premijerno prikazan biografski film o Mili Vanili: Pogledale ga brojne poznate ličnosti

V. Đ.
V. Đ.

≫

Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Za dobar početak jesenje sezone, 12.09.2024. organizovan je odličan provod uz premijeru filma „Girl You Know It’s True“. U CineStar bioskopu u Beogradu (Ada Mall) u okviru CineLady događaja, okupili su mnogi ljubitelji muzike i filma, a povod je bio novi biografski film o muzičkoj senzaciji Milli Vanilli. „Girl You Know It’s True“ predstavlja uzbudljiv pogled na neverovatnu priču o legendarnom muzičkom dvojcu koji je ujedno bio i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih scenskih fenomena u doba najveće popularnosti MTV-a. Tokom dva sata svi su mogli “otputovati“ u plesne osamdesete i devedesete.

U filmu su uživali Lena Kovačević, Zoe Kida, Filari, Tamara Radovanović, Aleksandra Orlandić Sretković, Dunja Kesić, Jelena Bratić, Nevena Gičević, Sonja Dakić, Dragana Daničić, Milica Denić, Ana Janković, Tea Momčilović i mnogi drugi.

„Girl You Know It’s True“ približiće publici Roba Pilatusa i Faba Morvana, članove grupe Mili Vanili, od njihovih prvih uspeha, porodičnih odnosa do skandala koji je šokirao svet. Kroz fascinantnu rekonstrukciju ključnih trenutaka njihove karijere, odnos sa producentom Frankom Farianom i drugim saradnicima, gledaoci imaju priliku da dožive sve faze munjevitog uspeha od evropskih do svetskih top lista. Uz to, film prati emotivne, intimne trenutke ovih zvezda, kao i izazove sa kojima su se suočavali iza kulisa svog zvezdanog statusa.

Premijera filma „Girl You Know It’s True“ bila je mnogo više od same filmske projekcije. To je bila prilika za sve prisutne da se povežu sa jednim od najzanimljivijih trenutaka u muzičkoj istoriji i uživaju u večeri koja će se dugo pamtiti. Publika je uživala i u poklonima iznenađenja, Leco kozmetici i Borboletta nakitu, kao i u piću dobrodošlice koje karakteriše sve CineLady događaje.

Film se može pogledati u svim bioskopima, u distribuciji Blitza, više detalja dostupno je na linku cinestarcinemas.rs