Vorner Bros uputio izvinjenje gledaocima u Japanu zbog kampanje ''Barbenhajmer''
U Japanu je ranije ovog meseca obeležena 78. godišnjica od razaranja Hirošime i Nagasakija
Distributer svetskog blokbastera ''Barbi'' Vorner Bros uputio je izvinjenje gledaocima u Japanu zbog marketinške kampanje ''Barbenhajmer'', kojom su promovisani filmovi ''Barbi'' i ''Openhajmer'', koji govori o životu tvorca atomske bombe, uoči prvog prikazivanja ''Barbi'' u Japanu.
Kako prenosi Rojters, uspeh ''Barbi'', koji je zaradio više od milijarde dolara u celom svetu za manje od mesec dana prikazivanja, duguje mnogo nezvaničnoj kampanji Barbihajmer, pošto se, u sada izbrisanim tvitovima na mreži Iks, kompanija Vorner Bros ''zakačila'' na memove koje su korisnici kreirali u vezi sa dva filma.
U samom filmu ''Openhajmer'', biografskoj priči o tvorcu atomske bombe, koje su SAD bacile na japanske gradove Hirošimu i Nagasaki u Drugom svetskom ratu, nije prikazano bombardovanje tih gradova, prilikom kojeg je poginulo više od 200.000 ljudi.
U Japanu je ranije ovog meseca obeležena 78. godišnjica od razaranja Hirošime i Nagasakija.
Uprkos svemu tome, karte za ''Barbi'' u Japanu prodaju se gotovo isto onoliko brzo kao i u drugim delovima sveta.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Glasanje u Americi pred predsedničke izbore
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.