Kako se Ana de Armas transformisala u Merilin Monro: Šminkerka i frizerka otkrile svoje tajne
Dugo očekivani biografski film o Merilin Monro Plavuša je sada zvanično na Netfliksu. Bez obzira da li ste gledali film ili samo njegov trejler, ne može se poreći da je sličnost između holivudske legende i glumice Ane de Armas — koja je igra u filmu — zapanjujuća.
Šef odeljenja za kosu u filmu Džejmi Li Mekintoš i šef odeljenja šminke Tina Rosler Кervin zaslužni su za transformaciju Ane u Merilin. Sve, od usavršavanja prepoznatljivih plavih perika do ponovnog kreiranja Merilin obrva i napućenih usana na Ani, uradio je ovaj talentovani duo.
Džejmi Li i Tinom podelile su za Buzzfeed svoje tajne - uključujući kako su sakrili Aninu tamnu kosu ispod perika bez "ćelavih kapa", koji posebni uder je korušćen na snimanju, izazovima sa kojima su se suočavale i još mnogo toga.
I Džejmi Li i Tina su koristile razne fotografije i snimke Merilin Monro da prouče njenu kosu i šminku.
- Mislim da smo i Džejmi Li i ja pronašle svaku moguću referencu koju smo mogle. Referentne knjige, filmovi, fan-sajtovi — sve što smo mogle da pronađemo kako bi odlučile šta da preuzmemo - rekla je Tina za BuzzFeed.
- Pošto je Anina koža osetljiva, svaki proizvod je prethodno testiran. Na početku smo čak morali da pronađemo specijalno sredstvo za uklanjanje da skinemo predmete sa njenog lica — kao što je protetika — a da joj to ne izazove probleme - dodala je Tina.
- Tako da je bilo mnogo pokušaja i grešaka u testiranju proizvoda i cilju da se njena koža ne iritira previše.
Tina je nastavila da objašnjava:
- Na kraju snimanjućeg dana, bio je još jedan proces od 30 ili 40 minuta samo da se očisti i skine sve to sa lica i kose.
Tina je naglasila da to mora da se radi izuzetno pažljivo — i sa posebno odabranim proizvodima — kako ne se bi napravio problem za naredni dan.
Da bi izbegli upotrebu "ćelave kapice", Tina i Džejmi Li su koristili kombinaciju kapice za periku i protetike na Ani. Cilje je bio da joj bude udobnije dok snima ceo dan.
- Ćelave kape ne dišu dobro. Snimali smo u avgustu i septembru — vruće je. Ne samo da imamo svetla, već su tu i svi njeni kostimi, ona se kreće i onda bi imati periku na sve to bilo previše - rekla je Džejmi Li.
- Dakle, to što je njen skalp mogao da diše malo bolje bila je velika stvar za nas i za nju. Tako da je veći deo glave bio prekriven kapom od perike boje kože.
- Džejmi Li bi pripremila kosu tako što bi je povukla unazad i stavila kapu za periku. Zatim bih stavila ove protetske delove koji bi u suštini stvorili ćelavu kapu - rekla je Tina.
- Za protetiku: jedna je bila sa svake strane njene glave iznad uha, a zatim nazad tačno na liniji kose, jedna na vrhu njene linije kose, a druga pozadi - tako da su se preklapali - nastavila je.
- To bi u suštini stvorilo tri četvrtine ćelave kapice. Udobnije je jer je bolje prozračno. Ali je i izdržljivije jer ćemo perike menjati više puta nekih dana - objasnila je Tina.
- To je silikon tako da je bliži stvarnoj koži. Osećaj, tekstura i izgled su malo providniji u poređenju sa onim od čega se pravi normalna ćelava kapa - dodala je Džejm Li.
Džejm Li je morala ručno da ofarba deo Anine smeđe kose u slučaju da nešto od toga viri iz ručno rađene kape koju su ona i Tina kreirale.
- Čak bih išla toliko daleko do kose koja je još uvek bila vidljiva na njenom potiljku, ručno bih je ofarbala da bude i svetlija, jer jednostavno nisam mogla da priuštim bilo kakvu vrstu super tamne kose - rekla je ona.
Bilo je potrebno od 2 do 2,5 sata u stolici za frizuru i šminkanje da se Ana transformiše u Merilin.
- Кada nas je Ana napustila, morala je da ode u kostime i da obuče sav donji veš koji je bio iz tog perioda — a zatim i kostime. Tako da bi jutrom ona samo ulazila u lik frizurom, šminkom, kostimom - dodala je ona.
Tina je koristila specifične tehnike šminkanja na Aninim usnama i trepavicama kako bi više ličila na Merilin.
- Anine usne i usne Merilin nemaju isti oblik. Tako da smo prekrojili njene usne da bi izgledale slično - objasnila je Tina.
- A trepavice — bilo je dovoljno trepavica na Aninim očima da stvore iluziju „pospanijeg oka“ koje je Merilin imala- rekla je Tina.
- U početku smo znali da ćemo morati da smanjimo njene obrve i ofarbamo ih. I to je bila jedna od prvih stvari koje smo uradili u procesu pripreme. To je bio mali šok za sve nas sve dok nije stavila periku i onda je to imalo smisla – bledoplava perika sa svetlijim obrvama je delovala OK.
Specifični puder je korišćen da oponaša tehniku koju je Merilin koristila da reflektuje svetlost sa njenog lica.
- Probala sam nekoliko pudera, ali nova podloga koja je upravo izašla u to vreme bila je "Charlotte Tilburi Holliwood Flawless Filter "u nijansama. I to je možda bio četvrti puder koju smo probali. Stvorio je zaista savršen odsjaj- rekla je Tina.
- Merilin Monro je poznata po tome što je staviljala vazelin na svoje lice — i to joj je dalo neku vrstu reflektivnog kvaliteta. To nije nešto što bih radila na Ani svaki dan, ali ova podloga je bila savršena za to.
- Bilo je 1.000 boja za usne i neke su pomešane, neke su direktno iz tube sipane da bi se dobila savršena nijansa - rekla je ona.
Ana je nosila pet perika tokom celog filma — i bio je veoma naporan proces.
- Кontaktirala sam svog proizvođača perika, Roba Pikensa, i počela tako što sam mu slala referentne slike Merilinine prirodne kose. Tako da sve slike na kojima je izgledala kao da nije manipulisala kosom na bilo koji način, pokazivale su kako izgleda njena sopstvena tekstura. Poslala sam mu to jer sam želela da perika bude napravljena na taj način — što bliže njenoj stvarnoj kosi - rekala je Džejmi Li.
- Onda smo pogledali reference boja. Merlinine plave nijanse se menjaju, tako da smo samo morali da pronađemo sredinu.
Svaki detalj o Marilininoj kosi - sve do nežnih dlačica oko njenog lica - bio je uključen u perike.
- Takođe smo kao ludi proučavali njenu liniju kose.
Merilin je imala dosta kose, ali pošto nije bila duga, perike napravljene za Anu bile su lagane.
- Robove perike su neverovatno lagane. A posebno ove jer se trudimo da izgledaju što prirodnije. Merilin je imala puno kose, ali nije imala ludu dužinu ili gustinu, tako da su bile prilično lagane.
Džejmi Li je koristila specifične proizvode na perikama kako bi im dala kretanje i sjaj.
- Obično navlažim kosu da bih je pripremila da je stavim ispod kapice perike i ispod perike. Volim da — ako su glumci spremni za to — stavim tretman ili masku, tako da njihova kosa dobija ovu bonus popravku i vlaži ceo dan, što je fantastično. Naizmenično sam menjala dva tretmana za regeneraciju - rekla je je Džejm Li.
- Кada radim sa perikama — koje su neverovatno čvrsta struktura, dizajnirana da se ne pomera — želim da se perika pomera.
- Želim da perike mogu da se kreću, da budu dodirljive. Ne želim da koristim previše proizvoda u njima - rekla je ona.
Jeste li gledali film "Plavuša"? Je li vas Ana de Armas ubedila kao Merilin? Javite nam u komentarima.
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.