Jedna reklama od 30 sekundi tokom dodele Oskara koštaće 2 miliona dolara?
Za mesec dana očekuje nas najnovija dodela Oskara, a kako stvari stoje, reklame koje će biti prikazane tokom ove manifestacije će mnogo koštati.
Naime, kako prenosi Variety, televizija ABC navodno traži 2 miliona dolara za emitovanje jedne reklame od 30 sekundi na ovogodišnjim Oskarima.
Ovu informaciju potvrdila su dva neimenovana izvora koja su upućena u situaciju.
Ono što brine emitere jeste da gledanost Oskara opada. Naime, prošlogodišnji Oskari, koji su se dogodili neposredno pre zaključenja pandemije, dostigli su najniži rejting od samo 23,6 miliona - što je 6 miliona manje u odnosu na prethodnu godinu.
Očekuje se da će se ovaj trend nastaviti i ove godine. Dodela Oskara je, kao što je poznato, 25. aprila.
(Telegraf.rs)
Video: Vasiljević: Zimska služba spremna za snežne padavine
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.